2022-06-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det gör honom till en wife beater enligt dig? Sjuk slutfattningsförmåga du har i din trångsynta lilla hjärna.

Sen har du fel i ditt påstående också, pinsamt att klämma ut sig stora ord och ha fel :/
Kate moss, wynonna ryser, Vanessa Paradis etc, alla är inom 10 års ålder från honom själv.
Du hade ju passat på en skvallerpress! Bara skit ut din mun och ingen substans
Vem bryr sig om han är en wife beater? Han är en avdankad gubbsjuk knarkare
Citera
2022-06-05, 01:43
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Winona 17 while he was 25. Peddo
Ålderskillnad på Amber - depp 22 år
Kate Moss var 20 han 31
Mfl
Som sagt gubbsjuk

Peddo?
Haters gonna hate.
Du verkar veta allt om Johnnys liv.
Svara på inlägget istället din labila sköka.
Citera
2022-06-05, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Peddo?
Haters gonna hate.
Du verkar veta allt om Johnnys liv.
Svara på inlägget istället din labila sköka.
Hade en 25 åring jävel gett sig på min 17 åring hade han fått se på fan.. svårt att hitta vettiga klartänkta kvinnor i sin egen ålder? Går bara till unga naiva tjejer som inte har självrespekt och tror att dom är värda skiten under skorna.
Citera
2022-06-05, 01:47
Medlem
Citat:
Kate Moss var 20 han 31
Mfl
Som sagt gubbsjuk
Du sa 20-30 år, hur ska du ha det jävla pajas?

Men du verkar it leva i verkligheten helt ärligt. Har skrivit nog till dig, du tillhör samma fack som husvagns och cymbal. Helt jävla borta i skallen med ett "proffstycke" som härstammar från din egna verklighetsbild. Men du är bara en liten fläck i universum och kommer snart dö utan att någon kommer komma ihåg dig inom 100 år.

Jag och andra i tråden har faktiskt följt denna rättegång, gett benefit of doubt till Amber för att man är skolad att tro på kvinnor som påstår saker. Men nu äre så att Amber har ljugit och jag har nolifat denna rättegång med min tjej, ser alla vittnesmål, ibland 3 gånger. Samt kollat upp alla bevis som inte kom fram under rättegången. Men gissar att du också gjort det då du vet så jävla mycket.

Du är så jävla dum och så jävla svensk att jag hoppas du råkar ut för samma sak då det vore karma ditt äckel.
Citera
2022-06-05, 01:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Kate Moss var 20 han 31
Mfl
Som sagt gubbsjuk

Är 17-25 pedofili? Är du säker på vad termen betyder?

Hade spelat någon roll om han hade gift sig med en äldre psykiskt labil kvinna?
Citera
2022-06-05, 01:49
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Vem bryr sig om han är en wife beater? Han är en avdankad gubbsjuk knarkare

De flesta i tråden bry sig nog om att han vann fallet och att borderline bruden torskade.
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Hade en 25 åring jävel gett sig på min 17 åring hade han fått se på fan.. svårt att hitta vettiga klartänkta kvinnor i sin egen ålder? Går bara till unga naiva tjejer som inte har självrespekt och tror att dom är värda skiten under skorna.

Tror inte hon var 17 och JD såg t.o.m. med mycket yngre ut än henne.

Då borde man kanske stämma Tim Burton för Edward Scissorhands? De kysser varandra där.
Enligt dig är han peddo. Jävla luffare.
Citera
Medlem
[quote=Ekronwo|80479830]Du sa 20-30 år, hur ska du ha det jävla pajas?

Men du verkar it leva i verkligheten helt ärligt. Har skrivit nog till dig, du tillhör samma fack som husvagns och cymbal. Helt jävla borta i skallen med ett "proffstycke" som härstammar från din egna verklighetsbild. Men du är bara en liten fläck i universum och kommer snart dö utan att någon kommer komma ihåg dig inom 100 år.

Jag och andra i tråden har faktiskt följt denna rättegång, gett benefit of doubt till Amber för att man är skolad att tro på kvinnor som påstår saker. Men nu äre så att Amber har ljugit och jag har nolifat denna rättegång med min tjej, ser alla vittnesmål, ibland 3 gånger. Samt kollat upp alla bevis som inte kom fram under rättegången. Men gissar att du också gjort det då du vet så jävla mycket.

Du är så jävla dum och så jävla svensk att jag hoppas du råkar ut för samma sak då det vore karma ditt äckel.[/QUOT

Vem bryr sig vem som kommer ihåg mig när jag är död.
Citera
2022-06-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Är 17-25 pedofili? Är du säker på vad termen betyder?

Hade spelat någon roll om han hade gift sig med en äldre psykiskt labil kvinna?

En 17 åring är ett barn.
En 25 åring är en vuxen.
Räkna ut matteläxan själv.
Citera
2022-06-05, 01:51
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
En 17 åring är ett barn.
En 25 åring är en vuxen.
Räkna ut matteläxan själv.

Ja en 17 åring är ett barn i Sverige och en 18 åring är vuxen. Finns många pedofiler därute...
Citera
2022-06-05, 01:57
Medlem
[quote=Ekronwo|80479867]
Citat:
Ställt relevanta frågor. Men du är ju upplärd av expressen och Aftonbladet, plocka allt ur kontext och understryka enskilda meningar för att ge ditt liv mening.
Tog du studenten iår eller?
Det har jag gjort. Får bara svar av jds fan svans.
Citera
2022-06-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vad gör du själv? Nu fattar alla att du avskyr Johnny Depp men vad har han nånsin gjort dig?
Du sitter och försvarar personlighetsstörda skökor som misshandlar alla de kommer nära.

Du borde se Black Mass. Du skulle skita på dig.
En kvinna misshandla en man som har mer muskler och styrka ? Pinsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in