2022-06-03, 00:11
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja vi har hållit henne ansvarig för vad hon har gjort med Johnny. Det är där hon är nu, ute i kylan och hon får skörda vad hon sått. Mycket bra!
Jepp!
Citera
2022-06-03, 00:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ja vi har hållit henne ansvarig för vad hon har gjort med Johnny. Det är där hon är nu, ute i kylan och hon får skörda vad hon sått. Mycket bra!
Jepp. Nu tycker jag ni alla herrar går ut och köper parfymen han gör reklam för - Sauvage by Dior.
Citera
2022-06-03, 00:36
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=iYYYe42BGBg

NEW! Jury Member SPEAKS OUT from Amber Heard Johnny Depp Trial. Och uppgifter om hur Ambers stirrande mot juryn upplevdes.

Det kommer att diskuteras ett bra tag detta. Att en så stor kändis som Depp vann i ett förtalsmål är extremt.
Senast redigerad av sommarbukett 2022-06-03 kl. 00:43.
Citera
2022-06-03, 00:43
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jepp. Nu tycker jag ni alla herrar går ut och köper parfymen han gör reklam för - Sauvage by Dior.
Där går gränsen för mig. Jag är inte någon sorts fundamentalist som automatiskt blir någon form av sektmedlem bara för att.
Citera
2022-06-03, 00:48
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=9AkqUcnJxBE

Elaine säger att det är juryns fel att inte Amber vann. Hörde om någon som sa att hon gråtande rörde sig ut ur lokalen när domen kom. Har Amber förfört henne i någon mening? Hon ger ju intervjuer nu om att Amber ska överklaga. Vad tror ni? Jag undrar om Amber ändrar sig och skiter i det. Det är väl en fråga hur mycket hon befinner sig i verkligheten.
Citera
2022-06-03, 00:52
Medlem
skoputss avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=iYYYe42BGBg

NEW! Jury Member SPEAKS OUT from Amber Heard Johnny Depp Trial. Och uppgifter om hur Ambers stirrande mot juryn upplevdes.

Det kommer att diskuteras ett bra tag detta. Att en så stor kändis som Depp vann i ett förtalsmål är extremt.

Jösses! Får de verkligen yttra sig efteråt?

Intressant att han kände sig besvärad av Ambers ständiga blickar på juryn, och att det sänkte hennes förtroende. Gissade också på det, ingen vill bli stirrad på som om den vore en idiot.
Citera
2022-06-03, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jösses! Får de verkligen yttra sig efteråt?

Intressant att han kände sig besvärad av Ambers ständiga blickar på juryn, och att det sänkte hennes förtroende. Gissade också på det, ingen vill bli stirrad på som om den vore en idiot.

Ja absolut det får dem. Men en sak som inte är så vanligt det är att juryns identitet ska hållas hemlig i ett år. Men de får tala ut eller välja att inte prata om fallet alls. Det kommer väl komma mer den närmaste tiden så det ska bli intressant. Ja jag gillade just juror som sa det var obehagligt när hon stirrade på dem, och onaturligt. Och det sa vi väl tidigt att det inte funkade bra.
Citera
2022-06-03, 01:00
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=9AkqUcnJxBE

Elaine säger att det är juryns fel att inte Amber vann. Hörde om någon som sa att hon gråtande rörde sig ut ur lokalen när domen kom. Har Amber förfört henne i någon mening? Hon ger ju intervjuer nu om att Amber ska överklaga. Vad tror ni? Jag undrar om Amber ändrar sig och skiter i det. Det är väl en fråga hur mycket hon befinner sig i verkligheten.
Elaine var hennes advokat. Självklart säger hon det. Inte en chans att hon grät. Hela den processen var ju pinsam. När de hade förlorat så var Depps Team glada och kramade varandra. Han har en förmåga att omge sig med trevliga personer, och det tror jag skulle gälla även om han vore luspank. Ambers team däremot. När domen hade förkunnats så ville hon helst försvinna, hon kramade två, tre, stycken - en rackare låtsades titta ned i sina papper för att slippa - och sedan retirerade fanskapet.
Citera
2022-06-03, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
både musken å deppen har blivit förda bakom ljuset av turden - depp har 15 villor och han är en ikon för hur han tolkade och skapade kapten jack sparrow och musken den muppen har ju inte bidragit med något, annat än: zip2, x.com/paypal, spacex, tesla, solar city, boring company, hyper loop, open ai, neuralink, thud m.m.

Tänkte väl det. Gräv lite om Musken och vilka han jobbar med och vad de faktiskt gör. Avgör sen själv om han inte gör så stort avtryck.
Citera
2022-06-03, 01:12
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Tänkte väl det. Gräv lite om Musken och vilka han jobbar med och vad de faktiskt gör. Avgör sen själv om han inte gör så stort avtryck.
Hans föräldrar hade typ en smaragdgruva i Sydafrika. Men han blev ändå intte någon som utnyttjar det - typ pappas flicka som köper väskor, eller sonen som lämnar kortet öppet i baren på värsta dyra skitstället som har vett att ta bra betalt för ingenting.
Citera
2022-06-03, 03:06
Medlem
FLManInTheNewss avatar
MEMES OF THE DAY - AMBER EDITION

https://www.youtube.com/watch?v=932Y_nuBS9A
Citera
2022-06-03, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Frågade precis samma i inlägget ovan. Har missat detaljen. Har dock sett alla vittnesmål men måste tappat just det

Om du inte fått svar på frågan...så tror jag mig minnas att det var då han fick veta hans management team (hans förra) hade förskingrat ca. 600 milj dollar. Därav det dåliga beteendet. Detta tror jag (OBS tror) han sa i rättegången i England.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in