2022-06-01, 23:08
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Skönt att Strandhälls look-aliken förlorade. Vilken normal ung person bajsar i sängen?
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Har inte följt det så noga, är det ett påstående eller fastslaget!? Snälla säg att det inte är sant

Man ska inte bajsa på den som ligger så jag undviker den diskussionen nu.
Citera
2022-06-01, 23:09
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag är en sån som har erfarenhet av det och därför förkastar jag henne och hennes vittnesmål ännu mer.

Tror det är som du skriver, folk med samma störning/problem eller något liknande

Samma här. De som stöttar Amber vet inte vad de talar om. Skulle tro att det i huvudsak är osäkra kvinnor som söker en identitet. Heard är superkvinnan de kan se upp till.
Citera
2022-06-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Skönt att Strandhälls look-aliken förlorade. Vilken normal ung person bajsar i sängen?

SSU:are ?
Citera
2022-06-01, 23:10
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag håller med. Det är obehagligt. De ser verkligen inte sanningen. Eller ser de sanningen men är så förvrängda att de förnekar den?
Nåväl. Är så glad för hans och hans familjs skull.

Nu är det bevisat och klart att hon är en fullblods-narcissist. Sociopat går att diskutera.
Sociopaten ljuger för att de får en kick av att skapa kaos.

Det är att de övertygar sig själva att nåt är sant: De tror på sina lögner och håller sig till det tills döden. De saknar självbild så därför måste de fylla upp sin tomhet med en grandios självbild.

Ja, de förvränger den. Som du har sett så hittar Amber på nya förklaringar när hon ertappas med en lögn. Då kommer hon med nya bortförklaringar. Så håller det på i evigheter. Inget kan vara hennes fel.

En människa som alltid har svar på händelser. Vad som har hänt och varför det hände. Till slut faller korthuset!

Ett helvete att hitta en sån partner så jag tror det är bra att man utbildar sig själv om dessa störningar. Det är inte så ovanligt. (Mer vanligt bland kvinnor.)
Citera
2022-06-01, 23:11
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Sitter nog och bajsar i sin egen säng nu samtidigt som han/hon klurar på hur tusan det ska gå att formulera ett inlägg som kan göra att hedern återfås. Det ser jag dock som en omöjlig uppgift.

Var glad att någon står för sin åsikt som dessutom har förklarats utan skygglappar.
Citera
2022-06-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rayne
Skulle vara intressant att se om nagon har intressanta uppgifter kring Depp.
Han ar ju coolast i Hollywood och en valdigt duktig skadespelare, men jag har inte sa stor koll pa honom utanfor sina filmroller. Sa jobba hart nu alla skvallermajor

Tämligen ointressant vad han hittar på efter och innan inspelningarna.

Är hans privatliv, precis som vi har våra privatliv.

Fullständigt ointressant o hellre vad grannen kör på omeletten av kryddval!
Citera
2022-06-01, 23:18
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Så psykfallet Amber förlorade, trots att hon försökte att få med sig alla sina feministiska systrar i jakten på den dumma mannen.

Så fort hon tog den vägen förstod man att hon var full av skit (pun) och att det kunde gå lite hur som.

Nu lär väl det dyka upp en rad feministiska löpsedlar, trots att hon bevisat är ett psykfall.
Citera
2022-06-01, 23:22
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
https://www.youtube.com/watch?v=7zhwihAXMlI
Tror nog att hon har problem?

Uppenbarligen. Också ett folk med gediget tänk. Där de anser sig stå över alla andra utan att ge en förklaring till varför de ska behandlas på ett speciellt sätt. Det är bara synd om dem. Hälften med störningen har NPD. (Amber är ju en av dem)

Spring för era liv!
Citera
2022-06-01, 23:22
Medlem
Snapcounts avatar
Av dömma av Ambers tweet så lägger hon sig flat på ryggen, bara att hon är "besviken"..

Alltså, kan hon inte överklaga detta ?

Jag har inte följt med hela "sulamitten" ifrån första stund. Dock har jag noterat en sak, det har varit lite kritik mot hennes advokater. Men.., jag är inte så säker att de hade hela kortstocken. Dvs att Amber inte berättade allt som skedde i förhållandet (dvs hennes fuck ups). Hon lämnade ut vissa sekvenser vilka hennes advokater var oförberedda på.., då blir det knepigare. Man måste vara ärlig iallafall till den som skall försvara en.

Sist, jag är överraskad att det blev en fällande dom.
Citera
2022-06-01, 23:23
Medlem
Ett nyanserat och rimligt resultat på alla sätt tycker jag avseende domen. Smått imponerad över att juryn var så pass rimlig och rättvis i sin bedömning. Det hade sannolikt sett helt annorlunda ut i en svensk rättsinstans.

Det var i ärendet tydligt att Miss Heard hade uppsåt ganska tidigt i relationen. En del av de foton och inspelningar hon gjort bar uppenbar prägel av att få göra nytta för henne i ett senare skede. Ett bra exempel var videon där hon först driver Mr Depp till ilska och han går loss på skåpsluckor och mer alkohol och plötsligt märker att Miss Heard filmar och då försöker ta telefonen ifrån henne. Inte ens i det läget ger han sig på henne i övrigt.

Vad gäller att Mr Depp fick bära ansvar för förtal via sin advokats utsaga i media, där han detaljerat påstod att Miss Heard med vänner kom på att de poliser som först ryckte ut baserat på samtalet från Miss Heard's vän som hon pratade med i telefon, inte fick se tillräckligt med kaos. Och att Miss Heard med vännerna ringde en advokat, som i sin tur skulle ha gett dem rådet att stöka till stället och ringa dit poliser en andra gång för kvällen. Detta måste man nog nyanserat mena inte bevisades i samtliga detaljer av påståenden av Mr Depp i målet. Följaktligen är det helt korrekt att det ska bedömas som förtal det med.

Det juryn inte hade koll på var att man i staten Virginia har en gräns på 350 000 USD avseende "punitive sum".. dvs straffsumman.. Så de där 5 000 000 USD som de dömde till nackdel för Miss Heard som straffsumma kommer inte bli mer än 350 000 USD. Dvs totalt dömdes Miss Heard att ersätta Mr Depp med 10 350 000 USD medan Mr Depp ska betala 2 000 000 USD till Miss Heard. Lägger man till att det sannolikt blir rättegångskostnader på minst ytterligare 5 000 000 USD kan man säga att summa kardemumma blir:

Miss Heard payments
To Mr Depp: Defamation damages: 10 000 000 USD
To Mr Depp: Punity summation: 350 000 USD
Miss Heards Lawfirms + witnesses: 2 500 000 USD
Mr Depps Lawfirm + witnesses: 2 500 000 USD
Payment total: 15 350 000 USD

Mr Depp Payments
To Miss Heard: Defamation damages: 2 000 000 USD
Payment total: 2 000 000 USD

Monetary gain for Mr Depp: 8 350 000 USD (eller som vi i Sverige säger.. 82,2 MSEK)
Senast redigerad av Mr--A 2022-06-01 kl. 23:27.
Citera
2022-06-01, 23:24
Medlem
Underbart att Depp tog hem detta! Fattas bara att dom ses igen efter detta och knullar som djur...
Citera
2022-06-01, 23:24
Bannlyst
Varför pågår målet i Virginia parallelt med London?
Vad handlar Londonmålet om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in