Citat:
Ursprungligen postat av
Loversingame
Vacker kvinna, men vem har sagt att jag tror på henne? Det här är en skvallertråd om JD, det var honom jag skrev om. Sluta sug JD dick.
Bra comeback, har it brytt mig om JD på flera år, är engagerad för att sett aär ett solklart fall för alla med IQ över 50. Men parasiter som du gillar ju att kalla alla som försvarar en oskyldig man för fangirls etc. Ni är lika dumma hela bunten. Du, cymbal, husvagns. Ni är i ett fack för sig själv i en tävlan om vem som har mest downssyndrome.
+ hon är it ens så vacker vafan. Hon ser väldigt alldaglig ut, speciellt nu på äldre år. Säger it hon är ful, men inte fan är hon värd att bli kåt över och dra en runk till.
Du svarade ju it ens, tror du på henne? Du har ju sett bilderna, vissa redigerade andra inte. Ser det ut som en person, där en stor man som Johnny, har matat massor av slag med knuten näve och ringar på fingrarna? Kom it med nå bullshit att alla hanterar det olika, hon hade sett ut som michelingubben i ansiktet om han hade slagit henne en gång med knuten näve. Hon ljuger så sjukt mycket och att du känner att du måste vara en White knight till en psykologiskt ful kvinna som henne, visar ju vilken jävla cuck du är.
Sen stör jag mig på att ni alla ska påpeka att han valde en yngre, snyggare kvinna. Finns knappt en rik man på jorden som inte gör det, vadå hade du haft ett jävla träsktroll till fru om du hade en miljard på banken? Tror fan it på dig om du säger ja.
Gäller samma för rika kvinnor, de väljer snygga, yngre män. Men du är så jävla feministförstörd som den jävla Svensson du är.
Du ser en rubrik på aftonbladet och din hjärna automatiskt programmerar sig därefter.