2022-06-05, 00:58
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är intressant att Sigge Eklund gör samma observation som jag om det bisarra småflicksidoliserandet och identifikationen med Depp.

Han har givetvis helt rätt. Det handlar inte egentligen om uppfattningen i sakfrågan utan hur det yttrar sig och vilka proportioner det tagit. Och tvärsäkerheten om att man vet vad som hänt. Det finns något djupt osunt i denna besatthet.

Men ni som är argast vill inte se det och ser istället ställningstagande som mitt och Eklunds som något slags personligt påhopp och någon form av hot mot essentiella värden.

Ja, jag har varit väldigt ironisk i min kritik och Eklund är något elak mot Läckberg, men det gör inte reaktionerna mot kritiken mindre överdrivna och absurda. Det är tydligen svårt att förstå den öht.

På tal om småflicksidoliserande, eftersom du numera gått med på att det åtminstone "förefaller osannolikt" att det på länken nedan rör sig om två helt olika foton, tycker du nu fortfarande att det var korrekt av dig att kalla bilderna "äkta", "oförfalskade", "omanipulerade" och "autentiska"?.

https://d.newsweek.com/en/full/20398...dly-edited.jpg
Citera
2022-06-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Din åsikt är inte ens värd skiten i Johnnys säng Hur känns det att tillhöra den 1% som tror på Amber?

Btw hon kommer inte ha råd att göra en appeal. Hon är fucking körd nu och Johnny har vunnit. Inte via att vara en man, men att ha förberett i 6 år för att avslöja amber som den hon är.
Du tolkar sms som att det är bevis på något, han har skrivit det till sina kompisar och det värsta av smsen är ett jävla QUOTE från monthy python.
Finns it ett enda bevis på att han ngnsin slagit henne, hon fuckade för sig själv då hon överdrev som den narcissist hon är "han matade 10 slag i mitt ansikte med knuten näve", åsså har hon bara ett blåmärke på armen.
Du måste ju vara ett riksmongo som tror på henne, men jag ger dig ett tips, kolla på rhianna och jämför med heard

Vacker kvinna, men vem har sagt att jag tror på henne? Det här är en skvallertråd om JD, det var honom jag skrev om. Sluta sug JD dick.
Citera
2022-06-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast det fungerar inte så. Det är du som kommer med ett påstående, då är det du som får bevisa det. Eller har du lika bra bevis som Ms Turd?
Orkar du inte googla?
Citera
2022-06-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Vacker kvinna, men vem har sagt att jag tror på henne? Det här är en skvallertråd om JD, det var honom jag skrev om. Sluta sug JD dick.
Bra comeback, har it brytt mig om JD på flera år, är engagerad för att sett aär ett solklart fall för alla med IQ över 50. Men parasiter som du gillar ju att kalla alla som försvarar en oskyldig man för fangirls etc. Ni är lika dumma hela bunten. Du, cymbal, husvagns. Ni är i ett fack för sig själv i en tävlan om vem som har mest downssyndrome.

+ hon är it ens så vacker vafan. Hon ser väldigt alldaglig ut, speciellt nu på äldre år. Säger it hon är ful, men inte fan är hon värd att bli kåt över och dra en runk till.

Du svarade ju it ens, tror du på henne? Du har ju sett bilderna, vissa redigerade andra inte. Ser det ut som en person, där en stor man som Johnny, har matat massor av slag med knuten näve och ringar på fingrarna? Kom it med nå bullshit att alla hanterar det olika, hon hade sett ut som michelingubben i ansiktet om han hade slagit henne en gång med knuten näve. Hon ljuger så sjukt mycket och att du känner att du måste vara en White knight till en psykologiskt ful kvinna som henne, visar ju vilken jävla cuck du är.

Sen stör jag mig på att ni alla ska påpeka att han valde en yngre, snyggare kvinna. Finns knappt en rik man på jorden som inte gör det, vadå hade du haft ett jävla träsktroll till fru om du hade en miljard på banken? Tror fan it på dig om du säger ja.

Gäller samma för rika kvinnor, de väljer snygga, yngre män. Men du är så jävla feministförstörd som den jävla Svensson du är.
Du ser en rubrik på aftonbladet och din hjärna automatiskt programmerar sig därefter.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-05 kl. 01:11.
Citera
2022-06-05, 01:02
Medlem
LeCastles avatar
Amber Heard har -$6 miljoner i nettoförmögenhet!
https://www.celebritynetworth.com/ri...ard-net-worth/

Citat:
Våran observation av dig i denna tråd är att du gör en massa påståenden utan att ha sett hela bevisbördan, ungefär likadant som med Sigge.
Förstår som it varför du yttrar dig, har säkert varit 5+ meddelanden av dig där du erkänner att du inte vet men ändå spinner det till som att din åsikt och dina känslor betyder mer än bevisn som finns, du gillar ju dr Hughes förhelvete!

Du är patetisk och en jävla skam för flashback, hatar att du är moderator för du är fan inte smart nog att vara det!

Husvagnen är speciell i huvudet och det menar jag på ett dåligt sätt.
Jiddrat och bara provocerat, men hon är inte bra på det. Inga argument eller bevis. Amber förlorade stenhårt i rättegången baserat på bevis, men hon kan fortfarande inte släppa det.
Senast redigerad av LeCastle 2022-06-05 kl. 01:09.
Citera
2022-06-05, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Kate Moss som är väldigt privat av sig ställde upp under rättegången. Hon hade inte behövt göra det.

Både Winona Ryder och Vanessa Paradis har tidigare uttalat sig, vilket de inte heller behövde göra.

Vanessa Paradis
“I have known Johnny for 25 years. We have been partners for 14 years and we raised our two children together. Through all these years I’ve known Johnny to be a kind, attentive, generous and non-violent person and father.

"Paradis went on to describe Heard’s domestic violence allegations as “outrageous” and “really distressing”—not only for Depp’s career, but for their family as well. “I have seen that these outrageous statements have been really distressing and also caused damage to his career because unfortunately, people have gone on believing these false facts,” she concluded. “This is so upsetting as he has helped so many persons in his personal and professional life with kindness and generosity.”

Winona Ryder
“I can only speak from my own experience, which was wildly different than what is being said,” she said at the time. “He was never, never that way towards me. Never abusive at all towards me. I only know him as a really good, loving, caring guy who is very, very protective of the people that he loves.”

Så mycket för att hålla käften?

Jennifer Grey calls Johnny Depp relationship ‘a bonfire’: ‘There was some heat’
“He’d started missing his flights home to LA having overslept or, when he did come home, he’d be crazy jealous and paranoid about what I’d been up to while he was gone,” the mother of one continued. “I attributed his ill temper and unhappiness to him feeling miserable and powerless to get off [the TV series] ’21 Jump Street.’ ”

Jennifer grey
Citera
2022-06-05, 01:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är intressant att Sigge Eklund gör samma observation som jag om det bisarra småflicksidoliserandet och identifikationen med Depp.

Han har givetvis helt rätt. Det handlar inte egentligen om uppfattningen i sakfrågan utan hur det yttrar sig och vilka proportioner det tagit. Och tvärsäkerheten om att man vet vad som hänt. Det finns något djupt osunt i denna besatthet.

Men ni som är argast vill inte se det och ser istället ställningstagande som mitt och Eklunds som något slags personligt påhopp och någon form av hot mot essentiella värden.

Ja, jag har varit väldigt ironisk i min kritik och Eklund är något elak mot Läckberg, men det gör inte reaktionerna mot kritiken mindre överdrivna och absurda. Det är tydligen svårt att förstå den öht.

Sigge är en pajas och hans slutsatser är lika intressanta som Ola-Connys.

Det står helt klart att Ämnet är en töja som både bajsat i en säng och slagit sitt ex. Hennes trovärdighet är i paritet med Sigges.
Citera
2022-06-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Amber Heard har -$6 miljoner i nettoförmögenhet!
https://www.celebritynetworth.com/ri...ard-net-worth/

Husvagnen är speciell i huvudet och det menar jag på ett dåligt sätt.
Jiddrat och bara provocerat, men hon är inte bra på det. Inga argument eller bevis. Amber förlorade stenhårt i rättegången baserat på bevis, men hon kan fortfarande inte släppa det.
Så sjukt irriterande person, svarar bara på de handfull användare som tror på Amber. Känner sig stolt över att en pajas som Sigge tycker likadant också!
Det är skrattretande hur denna husvagn, med varje inlägg denne gör, visar hur jävla fucking stupid hon/han är.

Vet jag skriver med grova ord, men är en grovis från Norrland. Vill jag säga till en idiot att denne är idiot, skriver jag det.
Citera
2022-06-05, 01:21
Medlem
Citat:
alla JD:S girls har varit just girls. 20-30 år yngre. Gubbsjuk..
Det gör honom till en wife beater enligt dig? Sjuk slutfattningsförmåga du har i din trångsynta lilla hjärna.

Sen har du fel i ditt påstående också, pinsamt att klämma ut sig stora ord och ha fel :/
Kate moss, wynonna ryser, Vanessa Paradis etc, alla är inom 10 års ålder från honom själv.
Du hade ju passat på en skvallerpress! Bara skit ut din mun och ingen substans
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-05 kl. 01:35.
Citera
2022-06-05, 01:27
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
alla JD:S girls har varit just girls. 20-30 år yngre. Gubbsjuk..
Har en utmärkt fråga till dig.
Vad är det för typ av människor som är AH-fans?

Ändring: Jag kommer aldrig få ett svar. Ensamvarg.
Senast redigerad av LeCastle 2022-06-05 kl. 01:33.
Citera
2022-06-05, 01:32
Medlem
skoputss avatar
Här en britt som reder ut delar av bakgrunden i UK-rättegången. Bara en domare avgjorde hela fallet samt tog ingen hänsyn till underlag om Heards kredibilitet.
https://m.youtube.com/watch?v=iPfPG0qSERs
Citera
2022-06-05, 01:41
Medlem
Citat:
Det gör honom till en wife beater enligt dig? Sjuk slutfattningsförmåga du har i din trångsynta lilla hjärna.

Sen har du fel i ditt påstående också, pinsamt att klämma ut sig stora ord och ha fel :/
Kate moss, wynonna ryser, Vanessa Paradis etc, alla är inom 10 års ålder från honom själv.
Du hade ju passat på en skvallerpress! Bara skit ut din mun och ingen substans

Winona 17 while he was 25. Peddo
Ålderskillnad på Amber - depp 22 år
Kate Moss var 20 han 31
Mfl
Som sagt gubbsjuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem