2022-06-03, 16:06
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det sjuka i detta är ju att det handlar om hela västvärldens massmedia, de lämnar ute information, lyfter upp det som skadar Depp och kör all in på att krossa hans trovärdighet och höja Ambers. Förstår inte hur världen har blivit såhär, att vi tillåter folk att lura oss helt öppet i en mängd områden.
Hade det varit för några hundra år sedan, då hade man halshuggit alla dessa jävla parasiter.

Det är onda krafter igång kring det här. Människor med makt försöker styra människors åsikter till att tycka att Johnny är skurken. Det är oacceptabelt och måste motverkas. Ondskan får inte vinna.
Citera
2022-06-03, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det är onda krafter igång kring det här. Människor med makt försöker styra människors åsikter till att tycka att Johnny är skurken. Det är oacceptabelt och måste motverkas. Ondskan får inte vinna.
Håller bara med, media tappade sitt folkliga ankare för måååång år sedan, nu är de styrda under en å samma falang där några få människor bestämmer hur man ska tänka och tycka. Folk ser inte detta som ett problem, men förstår inte hur mycket makt det egentligen ligger i att äga det offentliga ordet. Att spy ut headlines från en massa tidningar i synk påverkar majoriteten i så stor utsträckning. Ändå finns det folk som kallar en för konspiratorisk som om det vore något negativt, bara för att man ser detta!
En värld styrd av clowner med en befolkning utan självstyre.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-03 kl. 16:15.
Citera
2022-06-03, 16:19
Medlem
Citat:
Därför är det så jävla positivt att denna rättegång sänts live, fatta hur headlines skulle se ut ifall det vore bakom stängda dörrar, då hade medias ord vägt mycket tyngre! Nu kan man ju se skillnaden mellan rapporteringen och verkligheten bara man ids se rättegången. Det är därför det är så uppenbart hur sjukt det är att de ändå försöker spinna ett narrativ som inte är förankrat i verkligheten!

Ta bara som exempel att media fotoshoppade in tårar i Ambers ögon då hon fakegrät.
Sett rubriker i svensk media att Amber bröt ihop och grät som en fontän, men jag såg ju hennes vittnesmål och vet att det är ett falskt påstående. Men en 45årig Greta eller Jörgen som it bryr sig om youtube, har inte sett det.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-03 kl. 16:30.
Citera
2022-06-03, 16:22
Medlem
Amber verkar helt raderad från Aquaman 2 nu.

https://youtu.be/XkfTcsKTaeE

Aquamaaaaan
Citera
2022-06-03, 16:36
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Amber verkar helt raderad från Aquaman 2 nu.

https://youtu.be/XkfTcsKTaeE

Aquamaaaaan

Diskussion i full gång på Twitter kring om detta stämmer. Någon pratar om en fejk-profil på Instagram, men oklart vilken koll personen hade på det. Det verkar iallafall inte finnas officiellt besked ännu.
Citera
2022-06-03, 16:44
Medlem
Citat:
Diskussion i full gång på Twitter kring om detta stämmer. Någon pratar om en fejk-profil på Instagram, men oklart vilken koll personen hade på det. Det verkar iallafall inte finnas officiellt besked ännu.

Aha ja lär vara gott om fejk konto som vill ha lite tillfällig uppmärksamhet

Vi får se vad det slutar
Citera
2022-06-03, 17:02
Medlem
Haddos avatar
Herr Depp hjälpte en satanist ut ur fängelset genom hjälp från andra kändisar och media
Satanisten var misstänkt för mord. Senare taturerar den misstänkte och Depp en likadan tatuering på armen tror jag det var.
Kan Depp vara satanist?
Citera
2022-06-03, 17:06
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Petitionen verkar stämma iaf.. https://www.change.org/p/dc-entertai...from-aquaman-2
Citera
2022-06-03, 17:06
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Herr Depp hjälpte en satanist ut ur fängelset genom hjälp från andra kändisar och media
Satanisten var misstänkt för mord. Senare taturerar den misstänkte och Depp en likadan tatuering på armen tror jag det var.
Kan Depp vara satanist?
Var han inte Hollywoods lilla ängel ?
Citera
2022-06-03, 17:12
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Jag har ingen aning. Men min tjej har följt den här rättegången och hejat på Johnny Depp. Och då säger jag för att reta henne: Vet du att han är satanist? (men det kan faktiskt ligga en del sanning i det.)
Citera
2022-06-03, 17:14
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Jag har ingen aning. Men min tjej har följt den här rättegången och hejat på Johnny Depp. Och då säger jag för att reta henne: Vet du att han är satanist? (men det kan faktiskt ligga en del sanning i det.)
Hahaha
Citera
2022-06-03, 17:14
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant

Johnny har en jädra massa tatueringar vilket ju inte direkt signalerar ”Titta vilken ängel jag är”. Och drugs and alcohol har som jag förstår det aldrig varit en hemlighet. Så någon ängel har han nog aldrig varit stämplad som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in