2022-06-01, 22:56
Medlem
F.Hansens avatar
Ujuj, nu när jag kollar in lite mer från rättegången så verkar den stora fighten handla om Amber har större värde för Hollywood än Depp. Hon tror ju att hon kunnat utnyttja Depp och kicka ut han för att hon kan ge Hollywood mer stålar.

Vette fan vad man kan kallar den psykosen för men det hamnar i gengren ”han slår mig, klå upp han”.

Så varför skulle nån som mr Depp ens ödsla sin energi på att klå upp ett fruntimmer som är totalt utbytbart?
Han skulle och har antagligen inte någonsin gjort så eller valt den vägen.

För henne är han ett karriärssteg men ska du mula hollywoods gullegris krävs en insats som är mycket högre än såhär.
Sågad vid knäskålarna.
Citera
2022-06-01, 22:58
Medlem
MrsEjPKs avatar
YEESSSSSS ! Så glad för Johnnys skull.Denna Amber har ju visat sig vara helt jävla galen.
När jag lyssnade på banden från rättegången så tappade man ju hakan.
Mkt rättvis dom ! Finns män som henne oxå men nu pratar vi om Amber Heard och det finns fler av hennes sort bland kvinnor .
Sanningen vann !
Kvinnor kan misshandla och vara allmänt galna med mot män i relationer oxå ! Det säger jag som kvinna själv.
Senast redigerad av MrsEjPK 2022-06-01 kl. 23:01.
Citera
2022-06-01, 23:00
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmanschild
"You were so amazing and strong these last few days! I'm very proud of you and I didn't stop praying and defending you every day! I never get tired of saying how wonderful you are and how much I love you. YOU ARE HEARD! I've never been as proud of anyone as I am of you! +"

Att man kan vara stolt över någon som Amber är så äckligt att jag spydde lite i munnen precis, och det hade troligtvis inget att göra med mitt galna White Russian-pimplande sen domen föll.

"i’m so sorry angel. your bravery and strength to stand up for yourself & all survivors won’t go unnoticed. we’ll always stand with you. stay strong there. 💛"

Strength to stand up for yourself & all survivors... ja det är så man blir mållös, jag är helt utan mål. Hur kan man få henne till en survivor?

Det finns inte en chans att de som hyllar Amber Heard har egna erfarenheter av våld i nära relationer. Antingen är de allmänt jagsvaga och behöver en feministisk idol att se upp till, eller också har de en liknande störning som Amber.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Skönt att Strandhälls look-aliken förlorade. Vilken normal ung person bajsar i sängen?
Citera
Medlem
L3nn4rts avatar
De flesta av oss i tråden som har följt rättegången och tagit del av allt bevismaterial visste sedan länge att det mesta var rena lögner från Ambers sida. Vad som förvånade mig var att det trots allt fanns ett par enstaka användare som inte klarade av att se det, även om det inte gick att få det levererat tydligare, trots att många här i tråden gjort sitt bästa för att förklara bevisläget på ett sätt som även ett spädbarn borde kunna förstå. Stor skämskudde för dessa användare som jag nu också lärt mig att ignorera i liknande diskussioner.
Citera
2022-06-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
https://www.youtube.com/watch?v=7zhwihAXMlI
Tror nog att hon har problem?

StigAllan vafan du lurade in mig på en musikvideo
Citera
2022-06-01, 23:01
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betsida
Har man aldrig träffat/känt någon med borderline så är det nog omöjligt att förstå hur illa/förvirrat/bisarrt det faktiskt kan vara. Jag känner mig lättad å Johnny Depps vägnar.

Absolut inte omöjligt. Jag har aldrig träffat någon sådan i verkligheten och känner att jag har en väldigt bra förståelse, tack vare omfattande studier av rättegångar med kvinnliga förövare. Vissa lär sig den hårda, praktiska vägen, jag observerar mig till lärdomen
Citera
2022-06-01, 23:03
Medlem
Det skulle vara intressant att höra vad husvagnsmongot tycker om domen.
Citera
2022-06-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det finns inte en chans att de som hyllar Amber Heard har egna erfarenheter av våld i nära relationer. Antingen är de allmänt jagsvaga och behöver en feministisk idol att se upp till, eller också har de en liknande störning som Amber.

Jag är en sån som har erfarenhet av det och därför förkastar jag henne och hennes vittnesmål ännu mer.

Tror det är som du skriver, folk med samma störning/problem eller något liknande
Citera
2022-06-01, 23:05
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Skönt att Strandhälls look-aliken förlorade. Vilken normal ung person bajsar i sängen?

Har inte följt det så noga, är det ett påstående eller fastslaget!? Snälla säg att det inte är sant
Citera
2022-06-01, 23:05
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
StigAllan vafan du lurade in mig på en musikvideo

StigAllan lurade mig också
Citera
2022-06-01, 23:06
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det skulle vara intressant att höra vad husvagnsmongot tycker om domen.
Sitter nog och bajsar i sin egen säng nu samtidigt som han/hon klurar på hur tusan det ska gå att formulera ett inlägg som kan göra att hedern återfås. Det ser jag dock som en omöjlig uppgift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in