2022-06-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tror det är så. Det blir ränta på summan hon är skyldig + att hon måste betala hans advokatkostnader.

Jag undrar om hon lyckas få in så mycket pengar på insamlingar som sker nu. De som är lagda åt det hållet att tro henne bara för att hon är kvinna kanske inte är så ivriga att skänka ändå. De är ju inte särskilt lojala mot andra när det kommer till kritan. Men kanske hon får ihop en massa pengar, vem vet?
Citera
2022-06-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Du tror du ska trolla tråden nu?

Heards advokat håller på att sälja ut sig nu för att hon kanske är lesbisk och jättetänd på Amber?

Trollar inte.
Han behöver örsnäcka för han kan inte manus sa de på Tv4 igår.
Och enligt expressen han han slagit en filmarbetare.
Citera
2022-06-03, 13:31
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Depp kommer att åka dit förr eller senare. Han är en våldsam knarkare.
Nu är han åtalad för att ha slagit en filmarbetare.
Hans korkade exfru borde ha hållt tyst och anmält honom först. Sen skrivit om det, nu gjorde hon tvärtom och då gick det givetvis åt skogen.

Jädra troll. Fallet du pratar gäller en påstådd incident 2017 och mannen hävdar i anmälan från 2018, som The Sun och Expressen nu plötsligt plockat upp, att Johnny under ett gräl i samband filminspelning ska ha slagit på hans revben två gånger. Mannens advokat antyder för The Sun efter Amber-domen att mannen ser fram emot en rättegång, men mer än det framkommer inte. Vi vet inte ens om det någonsin blir en rättegång utan det tycks handla om en målsättning hos advokaten.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-03 kl. 13:36.
Citera
2022-06-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jädra troll. Fallet du pratar gäller en påstådd incident 2017 och mannen påstår i anmälan från 2018, som The Sun och Expressen nu plockat upp, att Johnny ska ha slagit på hans revben två gånger i samband med filminspelning. Mannens advokat antyder för The Sun efter Amber-domen att mannen såg fram emot en rättegång, men mer än det framkommer inte. Vi vet inte ens om det någonsin blir en rättegång utan det tycks handla om en målsättning hos advokaten.

Eftersom det gäller Depp tror jag det blir rättegång.
Citera
2022-06-03, 13:36
Medlem
Det är egentligen en ganska sorglig historia det här. Båda två är nog lite småknäppa även om mina sympatier lutar åt Depps håll, mycket som en upprättelse för män efter hela me too-kalabaliken.

Det bästa hade kanske varit om domen varit ett förbud mot båda att prata om varandra/deras relation framöver och att ingen hade behövt betala den andra något från första början. Om jag förstått det rätt så fortsätter cirkusen nu med ny rättegång med hennes åtal mot honom, hon har såklart anmält honom för förtaal också. Tycker mig ha läst det för ett tag sen men det kanske har ändrats (?).
Citera
2022-06-03, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Killen som läst rubriker och information från expressen kommer fram från skuggorna nu!
Det är mycket mer till storyn angående medarbetaren om du kikar runt lite, men du är ju sådant saftmongo, att du låter expressen och Aftonbladet stå för din åsikt jävla tönt!

Ja, vad jag har läst så säger flera vittnen som jobbade med filmen att det Brooks påstår inte stämmer. Det verkar som om Brooks uttryckt sig rasistiskt mot en hemlös svart kvinna, något som Depp inte accepterade. Det finns foton med tidstämplar (bekräftat av ett vittne). Enligt Depp bad Brooks om en selfie från samma kväll, där båda står nära varandra och ser glada ut i varandras sällskap. Den finns att hitta på nätet.

Den finns att även uppgifter som säger att det finns övervakningsfilm från den aktuella kvällen, samt att ett ombud som representerat Amber Heard har varit med i Brooks team. Detta hittar jag dock inte mycket information om, så ta det inte som en sanning.
Citera
2022-06-03, 13:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Trollar inte.
Och enligt expressen han han slagit en filmarbetare.
Och enligt vittnen till det sistnämnda är det... en hoax det med
Citera
2022-06-03, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Ja, vad jag har läst så säger flera vittnen som jobbade med filmen att det Brooks påstår inte stämmer. Det verkar som om Brooks uttryckt sig rasistiskt mot en hemlös svart kvinna, något som Depp inte accepterade. Det finns foton med tidstämplar (bekräftat av ett vittne). Enligt Depp bad Brooks om en selfie från samma kväll, där båda står nära varandra och ser glada ut i varandras sällskap. Den finns att hitta på nätet.

Den finns att även uppgifter som säger att det finns övervakningsfilm från den aktuella kvällen, samt att ett ombud som representerat Amber Heard har varit med i Brooks team. Detta hittar jag dock inte mycket information om, så ta det inte som en sanning.
Det har jag också läst, bara fult hur expressen släpper artiklar som är helt utan nyans. De framställer allting som att Depp är hemsk och amber bara ett kämpande litet lamm. Blir så irriterad..
Citera
2022-06-03, 13:45
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Är ju känd som omöjlig på inspelningar, lär sig inte manus och slår medarbetare osv...

Vad fan hittar du på nu? Syftar du på att han ibland har musik i örsnäcka för att komma i rätt stämning? Med slår medarbetare utgår jag från att du pratar om han som gjorde anmälan 2018 som avhandlats i tidigare inlägg.
Citera
2022-06-03, 13:47
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Vad fan hittar du på nu? Syftar du på att han ibland har musik i örsnäcka för att komma i rätt stämning? Med slår medarbetare utgår jag från att du pratar om han som gjorde anmälan 2018 som avhandlats i tidigare inlägg.
Citat:

Oj någon sa det på TV4! Då MÅSTE det ju vara sant...
Citera
2022-06-03, 13:53
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Tyvärr kan jag inte ge dig en neutral beskrivning men om jag hittar en bra sammanfattning skall jag återkomma.

På tal om sammanfattning, eftersom du numera gått med på att det åtminstone "förefaller osannolikt" att det på länken nedan rör sig om två helt olika foton, tycker du nu fortfarande att det var korrekt av dig att kalla bilderna "äkta", "oförfalskade", "omanipulerade" och "autentiska"?.

https://d.newsweek.com/en/full/20398...dly-edited.jpg
Citera
2022-06-03, 14:09
Medlem
Haha lite cool han där Adam Waldman! Fastän dyr i drift.

Han lär snart vara tillbaka som advokat åt Johnny offentligt igen

https://www.instagram.com/adam.waldman/
Senast redigerad av iLivid 2022-06-03 kl. 14:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in