2022-06-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det gör mig fan galen. Desinformerande bullshit. Det är ett stört kollektivt beteende – nån jädra masspsykos.

masspsykos var en bra label på fenomenet.

nästan så att det är så att kvinnor som grupp förlorar om Amber förlorar. Märkligt tänk.

Nästan som i början på pandemin när det var landskamp mellan sverige, norge, finland osv

Den som vågade kritisera sverige och Tegnell var " anti" sverige, opatriotisk.
Citera
2022-06-03, 14:21
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Oj någon sa det på TV4! Då MÅSTE det ju vara sant...

Apropå desinformationen om hörsnäckan – här är det redan klassiska Marlon Brando-ögonblicket med doktor Spiegel:

https://www.ladbible.com/news/johnny...ments-20220523

Edit: Utökad förklaring om Johnnys hörsnäcka:

https://www.ladbible.com/news/johnny...n-set-20220419
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-03 kl. 15:01.
Citera
2022-06-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så beskyllde hon flera av Depps vittnen för att vilja ha 15 minutes of fame
Såg du förhöret av killen från TMZ? När Elaine påstod att han var där för sina 15 min of fame, och han bollade lättsamt tillbaka att det kunde man säga om henne som åtog sig fallet. Haha!
Citera
2022-06-03, 15:17
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Såg du förhöret av killen från TMZ? När Elaine påstod att han var där för sina 15 min of fame, och han bollade lättsamt tillbaka att det kunde man säga om henne som åtog sig fallet. Haha!

Det var en av rättegångens höjdpunkter.

TMZ-killen blir en perfekt figur i den kommande filmen om det här (för det blir det väl?) då hans uppdykande enligt mig borde användas i filmens twist, där Johnny nyss ”snubblat” under Rottenborns trix-förhör. Och då, när det känns som mörkast, sitter han plötsligt där och allt vänder uppåt för rättvisan.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-03 kl. 15:24.
Citera
2022-06-03, 15:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Har du läst uppgiften från något annat håll eller fått den själv direkt från rättegången om jag nu blir tvungen att leta själv?
Jag hörde det själv live.
Citera
2022-06-03, 15:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Hon kunde inte svara på det

Det var bro gjort. Men han är väl rätt känd ändå TMZ-killen:
https://static0.thethingsimages.com/...&h=500&dpr=1.5
Citera
2022-06-03, 15:42
Medlem
Fotboll12s avatar
Det rapporteras att Elon Musk tänker skära ned Teslas personalstyrka med 10 procent. Vad har Amber ställt till med nu i hans liv? Jag ser framför mig hur hon ringde honom direkt efter Depp-domen och sa något som gjorde honom kritvit i ansiktet.
Citera
2022-06-03, 15:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Vad ska nu Cissi Wallin och alla dessa feminist bloggare göra med sina gamla inlägg? Jag gissar på Morgan Johansson redigering?

https://www.facebook.com/vardagsrasi...248945/?type=3
Det där hade ju åldrats sämre än en liter mjölk.
Citera
2022-06-03, 15:51
Medlem
Alltså äckelmedia! Blir så jääääävla fucking less på hur media enbart rapporterar från Ambers synvinkel!
Det är så jävla sjukt uppenbart varje gång som media ljuger, har hatat massmedia sedan jag var 15 då jag lärde mig hur mycket de ljuger eller vinklar shit. Men det är ju bedrövligt som fan i detta fall också, Johnny, utsatt för DA och en galen kvinna, ändå står hela äckliga slaskmedia på amberssida och snackar om metoo och shit.
Världen är fan bra mycket mörkare än folk tror
Citera
2022-06-03, 15:53
Medlem
Citat:

Ja riktigt bra comeback av honom. Man såg alla åhörarna reagera också.
Citera
2022-06-03, 15:57
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Alltså äckelmedia! Blir så jääääävla fucking less på hur media enbart rapporterar från Ambers synvinkel!
Det är så jävla sjukt uppenbart varje gång som media ljuger, har hatat massmedia sedan jag var 15 då jag lärde mig hur mycket de ljuger eller vinklar shit. Men det är ju bedrövligt som fan i detta fall också, Johnny, utsatt för DA och en galen kvinna, ändå står hela äckliga slaskmedia på amberssida och snackar om metoo och shit.
Världen är fan bra mycket mörkare än folk tror

Det är hemskt och jag är förtvivlad över det som sker just nu kring det här i Sverige. Jag är långtifrån naiv inför statens, mediers och och invånarnas förmåga att gräva ned huvudet i sanden, men jag är ändå chockad över den fortsatta och allt stördare desinformationen och ignoransen kring fallet.
Citera
2022-06-03, 16:00
Medlem
Citat:
Det är hemskt och jag är förtvivlad över det som sker just nu kring det här i Sverige. Jag är långtifrån naiv inför statens, mediers och och invånarnas förmåga att gräva ned huvudet i sanden, men jag är ändå chockad över den fortsatta och allt stördare desinformationen och ignoransen kring fallet.
Det sjuka i detta är ju att det handlar om hela västvärldens massmedia, de lämnar ute information, lyfter upp det som skadar Depp och kör all in på att krossa hans trovärdighet och höja Ambers. Förstår inte hur världen har blivit såhär, att vi tillåter folk att lura oss helt öppet i en mängd områden.
Hade det varit för några hundra år sedan, då hade man halshuggit alla dessa jävla parasiter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in