Citat:
Ursprungligen postat av
Tedrom
En Good Guy. Trodde dessa fanns endast på film.. Finns det någon rättsligt kunnig som kan göra en kort och objektiv analys av rättegången, domen och dess påföljder för berörda parter? Utöver vem som vann och vad skadeståndsbeloppet blev dvs. Har inte följt detta så noga men tydligen är det som att Jesus anklagats, spikats upp på korset för att mirakulöst återuppstå och till slut få rätt.
Tyvärr kan jag inte ge dig en neutral beskrivning men om jag hittar en bra sammanfattning skall jag återkomma.
Det är en bra beskrivning av kulten av Johnny Depp och de religiöst hysteriska känslor rättegången väckt. Jag har jämfört det med småflickors dyrkan av en idol, men det är möjligt att din beskrivning är ännu bättre.
The Second Coming of Johnny Depp, komplett med seger över djävulen Amber Heard. Mannen som ödmjukare sig och var så mild och förstående och undvek våldet, korsfästes för våra synder att peka ut mäktiga män som skyldiga till behandlingen av kvinnor i Washington Post, men som återuppstått och uppstigit igen till den sociala mediehimlen.