2022-06-01, 22:46
Medlem
StigAllans avatar
Alla män ska ha länkade filmen från tuben i åtanke ständigt vid umgänge med kvinnor.
https://www.youtube.com/watch?v=pInk1rV2VEg
Låt inte kuken förstöra ditt liv!
Citera
2022-06-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Kolla sidorna i tråden innan Amber slaktades av juryn.

Där hittar du dem.
Jag har läst hela tråden. Det allmänna kvinnohat du tror dig se lyser med sin frånvaro, däremot är det fullt med hat mot kvinnor av typen Amber Heard vilket är enbart positivt.
Citera
2022-06-01, 22:47
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Det sjuka är att svensk domstol friade Cissi Wallin i ett betydligt klarare förtalsmål för svenskt rättsväsende blev blev generade när fallet uppmärksammades negativt i amerikanska medier. Raskt ändrades domen till friande för att vi minsann inte ska få någon skugga kastad på oss från våra förebilder i USA.

Nu fälldes Amber Heard i ett betydligt mer tvetydigt förtalsmål (även om det mesta pekade på att det var riktigt). Frågan är nu hur ängsliga Sverige ska göra nu? Ska vi rätta oss efter amerikanska trender igen?

Tyvärr är det svenska rättsväsendet genomsyrat av domare som är woke-feminister eller nämndemän /åklagar som är nyexade woke-feminister. Då blir ju utfallet inte så rättvist. Rättssäkerheten håller på haverera i det här landet.
Citera
2022-06-01, 22:48
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Det var inte dig jag syftade på, tror du vet vem jag menade...😉

Glad att jag hade rätt angående utfallet i caset!🙌👍

Jag förstod att du inte menade mig och du har rätt i att det var husvagns-trollet jag tänkte på 🙂
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-01 kl. 22:50.
Citera
2022-06-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi

Min bedömning är att den främsta anledningen till domslutet är Amber Heards fullständigt bisarra uppträdande i rätten. Hon blev fångad i lögn efter lögn men fortsatte skamlöst ljuga alla i ansiktet. God tvåa är inspelningarna.

Nu är ju bara frågan om Husvagnen och övriga nötter insett hur otroligt skev verklighetsbild de har, då de inte kunde se det uppenbara som nästan alla andra kunde se: Amber Heard är en lögnaktig borderlinehäxa som hittat på alltihop.

Har man aldrig träffat/känt någon med borderline så är det nog omöjligt att förstå hur illa/förvirrat/bisarrt det faktiskt kan vara. Jag känner mig lättad å Johnny Depps vägnar.
Citera
2022-06-01, 22:50
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag har läst hela tråden. Det allmänna kvinnohat du tror dig se lyser med sin frånvaro, däremot är det fullt med hat mot kvinnor av typen Amber Heard vilket är enbart positivt.
Vad vill du? Jag besvarade någon som undrade vart Ambers Flashback-krigare tagit vägen.
Citera
2022-06-01, 22:51
Medlem
Citat:
Kolla sidorna i tråden innan Amber slaktades av juryn.

Där hittar du dem.
Haha lever i det förflutna, självupptagna i sin ignorans och idioti!
Citera
2022-06-01, 22:52
Medlem
Citat:
Vad vill du? Jag besvarade någon som undrade vart Ambers Flashback-krigare tagit vägen.

Ursäkta mig, jag trodde att jag svarade på Wakkawallas dilerier om samtalston måste ha felkopierat texten.
Citera
2022-06-01, 22:52
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Remove Amber Heard from Aquaman 2

4,447,445 have signed. Let’s get to 4,500,000!

https://www.change.org/p/dc-entertai...from-aquaman-2
Det vore trevligt om Hollywood kunde få sig en liten påminnelse om att det är ytterst skadligt att indoktrinera människor till att bli hjärndöda woketards. Sådant ger allvarliga konsekvenser för samhället. Utrota hjärncancer, skriv under idag.
Citera
2022-06-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betsida
Har man aldrig träffat/känt någon med borderline så är det nog omöjligt att förstå hur illa/förvirrat/bisarrt det faktiskt kan vara. Jag känner mig lättad å Johnny Depps vägnar.

Jag har en släkting som utreddes för borderline. Personen fick dock aldrig diagnosen, men det var ändå jobbigt eftersom personen hade många av dragen som associeras med borderline.
Citera
2022-06-01, 22:55
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Strax efter beskedet kom skickade Amber Heard ut ett officiellt uttalande.

”Besvikelsen jag känner i dag är bortom ord. Jag är förkrossad över att berget av bevis fortfarande inte var tillräckligt för att stå emot min ex-makes oproportionerliga makt, inflytande och härskande.”
Hon skriver också om vad beslutet betyder för kvinnor som lever i våldsamma relationer.
”Det är ett bakslag. Det är som att dra tillbaka tiden till då en kvinna som uttalade sig och talade ut kunde bli offentligt skammad och förödmjukad. Det talar emot tanken om att våld mot kvinnor ska tas på allvar.”

Lilla liten.

Narcissisten är exponerad och som brukligt vägrar denne erkänna sitt nederlag.

Världen kommer fortsätta att lyssna på offer, precis som vi gjort i detta fall med JD. Vi kommer likafullt fortsätta exponera våldsamma vidriga misshandlare som AH.
Det har vi bevisat om och om igen.

Personligen skiter jag fullständigt i om offret eller förövaren har kuk eller fitta. Liksom jag skiter i hudfärg, ålder och social status.
Jag brukar ha rätt i de rättsfall jag följer, och det är många.
Citera
2022-06-01, 22:55
Medlem
StigAllans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=7zhwihAXMlI
Tror nog att hon har problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem