2022-06-01, 21:56
Medlem
Vilken jävla vinst för Johnnys advokater också. Dom kommer förevigt ha rockstar status nu.
Citera
2022-06-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Hon var väl bara ett knull för Musk?

Eller? De har väl inte någon djupare relation?

Knappast Musk betalar miljoner för ett kvällsknull med ett spermaluder liksom. Han har redan tömt sig i horan och lär väl inte bry sig mer nu.

Hon tog väl hans säd och han är nu pappa till hennes unge
Citera
2022-06-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är kul att se folk mest tjejer gå i taket.

Ett av de stora problemen med samhället här i Sverige.

Faktiskt väldigt få tjejer som går i taket.. majoriteten är liksom män på Johnnys sida. Kanske några enstaka radikalfeminister.
Citera
2022-06-01, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Camille lyser som en stjärna.

Hon är en stjärna.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Ja jag tycker utfallet var rätt.
Men de rent kvinnohatande kommentarer vissa ger härinne får Saudiarabien att framstå som jämlikt.

Nu har ju jämlikhet inte med kön att göra och att det finns negativa uttalanden om kvinnor uppvägs på två sätt: 1. manshatande och 2.de flesta män vurmar för kvinnor.

Det blev rejäla belopp i skadestånd. Klarar hon att betala motsvarande 159 miljoner kronor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Bra sagt!

Man blir ju mörkrädd.
Heard blir nog rätt dömd.
Men att kalla henne för ”spermahora” och ”skall våldtas” m.m är bara sjuk, äcklig kvinnosyn.
Citera
2022-06-01, 22:00
Medlem
twoeggss avatar
Riktigt bra och rättvis dom. Hoppas det blir ett prejudikat inför fortsättningen. Wokelobbyn kommer dock tyvärr hitta något annat sätt att sprida lögner.
Citera
Medlem
Nu väntat vi bara på att Aftonbladet och Expressens ledarsidor ska beklaga sig över domen.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tycker det är sjukt att de inte vägde in att hennes hund trampade på ett bi.
Tror hunden fick 2 miljoner som tröst…
Citera
2022-06-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nu har ju jämlikhet inte med kön att göra och att det finns negativa uttalanden om kvinnor uppvägs på två sätt: 1. manshatande och 2.de flesta män vurmar för kvinnor.

Det blev rejäla belopp i skadestånd. Klarar hon att betala motsvarande 159 miljoner kronor?

Jag är en av dem som anser att man visar respekt mot kvinnor. Om det är vurmande vet jag inte.
Däremot har kvinnor fel precis som män med jämna mellanrum.
Citera
Medlem
Nottakens avatar
Jag hällde ärligt talat mig själv en drink nu. Detta måste firas!!
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Strax efter beskedet kom skickade Amber Heard ut ett officiellt uttalande.

”Besvikelsen jag känner i dag är bortom ord. Jag är förkrossad över att berget av bevis fortfarande inte var tillräckligt för att stå emot min ex-makes oproportionerliga makt, inflytande och härskande.”
Hon skriver också om vad beslutet betyder för kvinnor som lever i våldsamma relationer.
”Det är ett bakslag. Det är som att dra tillbaka tiden till då en kvinna som uttalade sig och talade ut kunde bli offentligt skammad och förödmjukad. Det talar emot tanken om att våld mot kvinnor ska tas på allvar.”

Lilla liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in