2022-06-01, 22:36
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varys92
4.2 miljoner likes på JD's statement.

39K på AH's.

Yep...
39k personer med blått hår och näsring.
Citera
2022-06-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Privat i ett förhållande stormar det nog även i vanliga förhållanden med diverse ord och annat. Det är mänskligt.

Jo jag menar det. Han har skrivit massa fula saker, slagit i skåp och varit hög och full.
Hon däremot har slagit honom och erkänt det. Han har inte erkänt det. Dessutom verkar hennes ”bevis” för misshandel fabricerade.

Dr Curry beskrev henne så bra !!
Citera
2022-06-01, 22:37
Medlem
Citat:
Så eftersom jag vägrar kalla henne för hora så kan jag inte tycka det är rätt utfall? Okej…
Nej, självklart inte din idiot. Men att du en dag som denna helt fokuserar på att någon kallat denna häxa för en hora säger det mesta om var du kommer i från.
Citera
2022-06-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varys92
4.2 miljoner likes på JD's statement.

39K på AH's.

Yep...

Det är en stor skillnad så klart, missförstå mig rätt, majoriteten är normala människor... men (nu) 45 000 människor ställer sig på Ambers sida. Undrar mest hur så många kan intala sig att Amber är den bättre människan av de två?
Citera
2022-06-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Den smutsiga jävla spermahoran Amber är SLUT!
Me 2 är också slut iom detta.

Så jävla härligt. Amber kommer få sälja sin sängbajsande röv på gatan framöver för några fler skådisjobb blir det iNTE iallafall. Haha.

Spermahora var ett nytt uttryck för mig, lol!
Ligger det något bakom smeknamnet?
Citera
2022-06-01, 22:39
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Tack för genomgången! Jag höll säkert på att fangirla när den publicerades först.

Nio timmar har nu förhandlingarna pågått konstaterar L&C. Jag vågar fan inte börja titta på något annat utifall juryns beslut kommer.

Det var inte dig jag syftade på, tror du vet vem jag menade...😉

Glad att jag hade rätt angående utfallet i caset!🙌👍
Citera
2022-06-01, 22:39
Medlem
Var är trådens #teamamber!? Lovar att om resultatet blivit det motsatta, så skulle dessa fans sitta och garva i tråden. Nu gömmer de sig som de råttor de är!
Citera
2022-06-01, 22:41
Medlem
Det sjuka är att svensk domstol tidigare friade Cissi Wallin i ett betydligt klarare förtalsmål enbart då svenskt rättsväsende blev generade när fallet uppmärksammades negativt i amerikanska medier. Raskt ändrades domen till friande från fällande för att vi minsann inte ska få någon skugga kastad på oss från våra förebilder i USA.

Nu fälldes Amber Heard i ett betydligt mer tvetydigt förtalsmål (även om det mesta pekade på att det var riktigt). Frågan är nu hur ängsliga Sverige ska göra nu? Ska vi rätta oss efter amerikanska trender igen?
Senast redigerad av Sjuktnice 2022-06-01 kl. 22:43.
Citera
2022-06-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Nej, självklart inte din idiot. Men att du en dag som denna helt fokuserar på att någon kallat denna häxa för en hora säger det mesta om var du kommer i från.

Jag kan fokusera på fler saker.
Typ att en kvinna gjort fel, förtjänar straffet hon dömts till men att jag kan säga det utan att kalla henne hora.
Inte så svårt för min del faktiskt.
Citera
2022-06-01, 22:42
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Var är trådens #teamamber!? Lovar att om resultatet blivit det motsatta, så skulle dessa fans sitta och garva i tråden. Nu gömmer de sig som de råttor de är!
Kolla sidorna i tråden innan Amber slaktades av juryn.

Där hittar du dem.
Citera
2022-06-01, 22:44
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Du bär på mycket undertryckt ilska känner jag.
En frånvarande mamma i uppväxten?
Och där kom mammakortet. Ska du inte gå all in och skriva ”incel” också?
Ja, jag bär på en del undertryckt ilska. Ilska mot pissmyror som du, du är absolut medskyldig till att samhället är som det är.

Din jävel...
Citera
2022-06-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Gick nyligen in där och läste kommentarerna. Man blir fan lite mörkrädd. Att folk kan vara så verklighetsfrånvända.

"You were so amazing and strong these last few days! I'm very proud of you and I didn't stop praying and defending you every day! I never get tired of saying how wonderful you are and how much I love you. YOU ARE HEARD! I've never been as proud of anyone as I am of you! +"

Att man kan vara stolt över någon som Amber är så äckligt att jag spydde lite i munnen precis, och det hade troligtvis inget att göra med mitt galna White Russian-pimplande sen domen föll.

"i’m so sorry angel. your bravery and strength to stand up for yourself & all survivors won’t go unnoticed. we’ll always stand with you. stay strong there. 💛"

Strength to stand up for yourself & all survivors... ja det är så man blir mållös, jag är helt utan mål. Hur kan man få henne till en survivor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in