2022-05-28, 00:34
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Fattar inte det här med juryn i Virginia. De verkar köra med 11 stycken i juryn, sen verkar också två jurymedlemmar blivit avskedade/hemskickade av nån anledning.
De som är kvar i juryn är:
5 asiater (4 män och en kvinna)
1 svart kvinna
3 vita (2 män och en kvinna)

https://twitter.com/ChanleyCourtTV/s...69745229893634

Nu när vi vet deras etniska bakgrunder, hur tror du det vill påverka det slutgiltiga resultatet av denna rättegång?
Citera
2022-05-28, 00:36
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Vem tror ni vinner då? Amber eller Johnny? Vilket "team" är stödjer ni och varför?

Jättesvårt att säga, även om det sunda förnuftet säger att JD verkligen hamnade i klorna på en fullblodspsykopat. Hade jag suttit i Juryn hade jag redan lämnat mitt beslut.
Citera
2022-05-28, 00:39
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Jättesvårt att säga, även om det sunda förnuftet säger att JD verkligen hamnade i klorna på en fullblodspsykopat. Hade jag suttit i Juryn hade jag redan lämnat mitt beslut.

Inom vilket ögonblick hade du redan lämnat ditt beslut och vad hade ditt beslut varit?
Citera
2022-05-28, 00:41
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Någonting skumt är det ju. Kan det ha varit något som skulle aktivera extra snörvel och gråt? Kan kokain kanske rentav underlätta den processen på något sätt? Som bekant funkade ingen taktik för henne gällande gråten.
Kan det vara nån typ av snorpasta, ja kleg som man sen får rinnande snok och ögon av men som inte fungera i en söndersnortad Ambersnok...?

Måste bara tipsa om detta när ni ser videos på henne, andningen. Kolla in när hen får svåra frågor, hen som är skådis kan kontrollera fejset, men andningen glömmer de bort... Syns tydligt på rörelsen på bröstkorgen.
Senast redigerad av beaver_se 2022-05-28 kl. 00:46.
Citera
2022-05-28, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Det är därför du inte hade blivit vald till juryn. Även om man är säker på situationen så måste man ta lagen i noga beaktning också, som att noga ta reda på om delningen av artikeln inte bara uppenbarligen bidrog till att folk såg Johnny Depp som en hustrumisshandlare men också hur själva juridiken kring situationen ser ut.
Citera
2022-05-28, 00:48
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Nu när vi vet deras etniska bakgrunder, hur tror du det vill påverka det slutgiltiga resultatet av denna rättegång?

Deras etniska bakgrund är inte viktigt för utgången av rättegången. Deras identitet ska hållas hemligt enligt praxis men jag är säker på att många undrade vilka är det som sitter i juryn, man är ju nyfiken ändå. Enligt några som varit på plats i salen verkar Amber Heard oftast sökt ögonkontakt med de kvinnliga jurymedlemmar när hon svarade på frågor, kanske för att få deras sympati.
Citera
2022-05-28, 00:48
Medlem
Citat:
Fattar inte det här med juryn i Virginia. De verkar köra med 11 stycken i juryn, sen verkar också två jurymedlemmar blivit avskedade/hemskickade av nån anledning.
1 svart kvinna

Citat:

Tänk den som försöker föreslå liknande rasindelningar i Sverige, vad det än gäller.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-28 kl. 00:54.
Citera
2022-05-28, 01:02
Avstängd
Citat:
1 svart kvinna

Bara 3/9 vita. I Virginia av alla ställen!
Citera
2022-05-28, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Tja, oavsett så lär Depps kvinnliga biträde Vasquez inte ha några somehelst problem med artt hitta jobb i framtiden.. Det lär ju däremot Turds biträden ha.

Hahaha. Vasquez "Yes or no" kommer hänga med länge.
Citera
2022-05-28, 01:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Bara 3/9 vita. I Virginia av alla ställen!
Bara 3/9 kvinnor...
Citera
2022-05-28, 01:04
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Det är därför du inte hade blivit vald till juryn. Även om man är säker på situationen så måste man ta lagen i noga beaktning också, som att noga ta reda på om delningen av artikeln inte bara uppenbarligen bidrog till att folk såg Johnny Depp som en hustrumisshandlare men också hur själva juridiken kring situationen ser ut.

Nu sitter jag inte i juryn, och har rätt till min åsikt hur jag skulle se det och kan yttre den, men skriver också att jag tycker det är jättesvårt att säga precis som du skriver.
Citera
2022-05-28, 01:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Tänk den som försöker föreslå liknande rasindelningar i Sverige, vad det än gäller.

George Washington och Thomas Jefferson roterar i sina gravar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in