2022-06-02, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
$15 var det väl? Minus $2 som Amber vann,dvs han får $13

I den delstaten är taket/max belopp för det JD fick 5m för på 350000. Så det kan eg bara sätta 350000 men de visste nog inte om det.
Citera
2022-06-02, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Ja det var pengarna hon skulle donera.
Vad fan har det med saken att göra?

Du sa att A fick 7M, det är inte sant. I den uppgörelse som gjordes så skulle hon donera pengarna till två organisationer vilket hon aldrig gjort!
https://guardian.ng/life/amber-heard...ce-settlement/
Citera
2022-06-02, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är jag enig i.

Spekulerade lite även (tidigare) om Heard inte har varit 100 % ärlig med sina egna advokater, om sina egna "felsteg" i relationen med Depp. Detta då har givit hennes advokat-team obehagliga överraskningar under rättegången.., vilka de inte har varit förberedda på..

Spekulerade... hur lite förstår du eg? AH kan inte tala sanning även om hon försöker.
Uppenbart och givetvis har hon ljugit för sina advokater. Varför tror du de ofta framstått så vimsiga och tappade. Det är rutinerade advokater, 1a klass och svindyra.
Du tror väl inte hon vara gick och tog första bästa hon hitta ?
AH förgör allt hon har omkring sig. Och det är alla andras fel såklart. Hon är en sjuk farlig person med 0 insikt om vem hon är.
Jag bävar för hur hennes dotter kommer ha det.
Citera
2022-06-02, 01:51
Medlem
arne99s avatar
En av extremt få "mediadrama klicki's" jag någonsin följt, tycker Candace Owens hade en bra reflektion om metoo som så. Och titta var vi står idag med kontrakt för umgänge.

Candace Owens REACTS to the Johnny Depp v Amber Heard Verdict
https://www.bitchute.com/video/H5JAjwuRTcQ/

Glad för Depp, för mig var det rätt klart vart det lutade när metoo folket droppade AH och hans tidigare fruar unisont gick i god för honom. Rätt tidigt var det klart att hon och Musk hade ihohp det och historien om AH och Musk's frysta embryon gjorde inte AH's trovärdighet bättre. AH's tidigare misshandels incidenter (hon förövare) ihop med lögnen om att hon skänkte pengarna från skilsmässan gjorde att jag tidigt placerade henne i rätt fack, en fullständigt hänsynslös golddigger som endast använde Depp som avstamp i sin karriär.

Med det skrivet tror jag inte Depp är någon ängel, men någon kvinnomisshandlare är han verkligen inte utan helt klart respekterar han det motsatta könet.

Disney och WB kan hoppa upp och sätta sig på något taggigt, synd att AH fick avsluta Jack Sparrow för oss andra.
Citera
2022-06-02, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Spekulerade... hur lite förstår du eg? AH kan inte tala sanning även om hon försöker.
Uppenbart och givetvis har hon ljugit för sina advokater. Varför tror du de ofta framstått så vimsiga och tappade. Det är rutinerade advokater, 1a klass och svindyra.
Du tror väl inte hon vara gick och tog första bästa hon hitta ?
AH förgör allt hon har omkring sig. Och det är alla andras fel såklart. Hon är en sjuk farlig person med 0 insikt om vem hon är.
Jag bävar för hur hennes dotter kommer ha det.

Japp,
I Sverige har vi dock många Metoo personer som vägar att inse faktum!
Hur sjuka kan dessa personer bli? Även om fakta säger att AH blev dömd så är det män och andra som är felet?
https://www.expressen.se/kronikorer/...er-ni-gor-det/
Citera
2022-06-02, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
En av extremt få "mediadrama klicki's" jag någonsin följt, tycker Candace Owens hade en bra reflektion om metoo som så. Och titta var vi står idag med kontrakt för umgänge.

Candace Owens REACTS to the Johnny Depp v Amber Heard Verdict
https://www.bitchute.com/video/H5JAjwuRTcQ/

Glad för Depp, för mig var det rätt klart vart det lutade när metoo folket droppade AH och hans tidigare fruar unisont gick i god för honom. Rätt tidigt var det klart att hon och Musk hade ihohp det och historien om AH och Musk's frysta embryon gjorde inte AH's trovärdighet bättre. AH's tidigare misshandels incidenter (hon förövare) ihop med lögnen om att hon skänkte pengarna från skilsmässan gjorde att jag tidigt placerade henne i rätt fack, en fullständigt hänsynslös golddigger som endast använde Depp som avstamp i sin karriär.

Med det skrivet tror jag inte Depp är någon ängel, men någon kvinnomisshandlare är han verkligen inte utan helt klart respekterar han det motsatta könet.

Disney och WB kan hoppa upp och sätta sig på något taggigt, synd att AH fick avsluta Jack Sparrow för oss andra.

Får hoppas JD får rollen i Beetlejuice, då kan han återfå lite av sin heder.
Senast redigerad av Ribba-in 2022-06-02 kl. 02:07.
Citera
2022-06-02, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Johnny vann! $8 mille, dvs 82 millar i SEK

Sluta skriv så. Det är inte rätt summa. Faktafel så det skriker om det. Hade han fått 8 hade de sagt det i domen. Man svarar 10m +350000, inte 8. Matten får alla göra själva sen.
Citera
2022-06-02, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Japp,
I Sverige har vi dock många Metoo personer som vägar att inse faktum!
Hur sjuka kan dessa personer bli? Även om fakta säger att AH blev dömd så är det män och andra som är felet?
https://www.expressen.se/kronikorer/...er-ni-gor-det/

Läser jag länken nu kommer jag troligtvis inte kunna sova sen.
Citera
2022-06-02, 02:04
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Sluta skriv så. Det är inte rätt summa. Faktafel så det skriker om det. Hade han fått 8 hade de sagt det i domen. Man svarar 10m +350000, inte 8. Matten får alla göra själva sen.
Johnny får 10.35 miljoner och ska betala 2 miljoner till Turd så han får 8.35 miljoner dollar i slutänden.
Citera
2022-06-02, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Johnny får 10.35 miljoner och ska betala 2 miljoner till Turd så han får 8.35 miljoner dollar i slutänden.

Precis. Korrekt. När någon frågar hur det gick är det så man svarar annars är det fel helt enkelt. Man svarar vad som står i domen. Ens egna matematiska räkningar om hur det blir i slutänden är ointressant.
Citera
2022-06-02, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer

Nope! HA fakta rätt innan du skriver!

https://www.cbsnews.com/live-updates...-jury-verdict/
Citera
2022-06-02, 02:14
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:

Det stämmer, hon fick ju 2 miljoner dollar. i hennes stämning mot Depp. Depp fick 10+350 000. Dvs 8 350 000 dollar netto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in