2022-05-28, 00:02
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Vem tror ni vinner då? Amber eller Johnny? Vilket "team" är stödjer ni och varför?

Hoppas på Johnny! Har följt rättegången sporadiskt, men utifrån det lilla jag såg och hörde så framstod Amber som en riktig psykopat…
Citera
2022-05-28, 00:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Fy fan, det var lägre än jag trodde. Och så får man väl inget av arbetsgivaren heller.

Vilket jävla system
Ja skrattretande lågt. De vill ju helst ha folk med yrken också. Man KAN få dispens men bara ett antal gånger.

På Rekieta stream kan man se chattarna säga
Förbered er på en massa incoming hitpieces mot JD i de biased amerikanska tidningarna.

Ursäkta svengelskan.
Citera
2022-05-28, 00:05
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Skulle inte flaskan va smartare att slänga i lite kokain i ist. Hon har en dotter hemma. Sitter i rättegång bredvid domaren.
Jag tror snarare på att hon stanna i den posen så bild kunde tas när hon låtsasböla och snöt sig. Men man ser vad man ser. Jag vet inte vad jag ser. Men att sitta och snorta en bump bredvid domaren känns lite långsökt.

Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Jag har redan sett detta många gånger.
Men tack iaf för länk.
Om hon nu mot all förmodan sitter där och drar en liten lina så är det inte det galnaste hon gjort så allt är ju möjigt.
Hon kan ju ha haft en stor kråka oxå.

Ja allt e ju möjligt när det kommer till den donnan, jag utesluter fan inte att det kan ha vart kokain, men det kan såklart ha vart något annat för att boosta tårar etc etc.
Det kan också bara ha varit snor men hon drar tamejfan in något och som jag skrev så liknar det verkligen ett snort-mönster
. Nu bjuder jag er godnatt .

Fridens
Citera
2022-05-28, 00:07
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Någonting skumt är det ju. Kan det ha varit något som skulle aktivera extra snörvel och gråt? Kan kokain kanske rentav underlätta den processen på något sätt? Som bekant funkade ingen taktik för henne gällande gråten.

Ja man undrar ju! Men den donnan e ju inte riktigt klok
Citera
2022-05-28, 00:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Vi får hoppas att de fattar rätt beslut, bara. Tänk dig att ha fått 35 dollar i veckan i 6 veckor och sen för all framtid vara märkt som en av 12 tolv idioter som tilldömde Amber Fucking Heard 100 miljoner dollar.

Skulle det ske tror jag universum skulle utdela nån sorts blood curse över juryn som i Pirates of the Caribbean. Ingen av dem blir återställd innan Amber Heard sitter i fängelse och Depp har fått tillbaka 100 miljoner dollar i guldmynt
så poetiskt uttryckt! Ja det här skulle man kunna skriva en novell om.

Glömmer aldrig TeamTurds ageranden när de fick veta att TMZ-snubben skulle vittna. Deras nackar vred sig som seriefigurer i Looney Tunes!
Citera
2022-05-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Är inte det här en tråd om skvaller ang. J.Depp?
Verkar snarare avhandla rättegången som precis avslutats?

Har pratat en del med karln på en privat tillställning för ett par år sedan. Han är trevlig, sympatisk och har sjukt mycket självdistans så länge DU inte är en utsugare.
Vi fick inte ha en egen tråd för rättegången. Så det blir här det tjötas om det.
Citera
2022-05-28, 00:11
Medlem
Tycker genuint synd om JD. Har följt rättegången och det är pinsamt att AH fått hållas så länge och hennes idiotadvokater. Hoppas han kan repa sig efter detta.
Citera
2022-05-28, 00:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Vem tror ni vinner då? Amber eller Johnny? Vilket "team" är stödjer ni och varför?
Det är väl ganska uppenbart om man följt med att Amber ljuger som vi andra tänker, som det faller sig naturligt för henne, och att Johnny står för sina svagheter och demoner - men vägrar vara punching bag.

I början sket jag i båda för jag bryr mig dels inte om "hot messes" med knarkproblem och dels följer jag inte Johnny Depps liv direkt, har inte sett honom på bio på evigheter.

... sen visste jag inte hur stort detta skulle bli.
Men så fort jag sett en aning av den där golddiggern ljuga sig blå var det SÅ ENKELT att välja sida. Allt på band, allt filmat, fotat etc. Lätt!
Johnny tar hem det här.

Oh, and the memes were really great.
Citera
2022-05-28, 00:22
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Han var förmodligen chockad och förtvivlad för att han visste att indoktrineringen medfört att ett psykfall av AH’s kaliber skulle kunna bli trodd p.g.a. Metoo även om hon drog sinnessjuka lögner ur röven. Som tur för honom täckte hon inte upp sina fabler med en tillstymmelse till bevis och resultatet ser vi nu. Folket är på JD’s sida, om han inte vinner denna rättegång finns det fog för att börja prata om feministisk påverkan på rättsväsendet.

Ja, dags att syna den absurda ”Rosa lagboken”.
https://polistidningen.se/2017/10/tr...r-sommarprata/

Amber hånade Depp att ingen skulle tro honom, för att han är man. Näven i bordet för juryn nu.
Citera
2022-05-28, 00:24
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är väl ganska uppenbart om man följt med att Amber ljuger som vi andra tänker, som det faller sig naturligt för henne, och att Johnny står för sina svagheter och demoner - men vägrar vara punching bag.

I början sket jag i båda för jag bryr mig dels inte om "hot messes" med knarkproblem och dels följer jag inte Johnny Depps liv direkt, har inte sett honom på bio på evigheter.

... sen visste jag inte hur stort detta skulle bli.
Men så fort jag sett en aning av den där golddiggern ljuga sig blå var det SÅ ENKELT att välja sida. Allt på band, allt filmat, fotat etc. Lätt!
Johnny tar hem det här.

Oh, and the memes were really great.

Jag kan inte göra annat än att hålla med.

Jag är ingen dyrkare av hollywood-skådisar, men jag har alltid gillat Depps skådespeleri i många filmer. Tycker han gjorde rollen in Secret Window helt fantastisk, även i Sweeney Todd.
Citera
2022-05-28, 00:27
Medlem
stone_sleepers avatar
Fattar inte det här med juryn i Virginia. De verkar köra med 11 stycken i juryn, sen verkar också två jurymedlemmar blivit avskedade/hemskickade av nån anledning.
De som är kvar i juryn är:
5 asiater (4 män och en kvinna)
1 svart kvinna
3 vita (2 män och en kvinna)

https://twitter.com/ChanleyCourtTV/s...69745229893634
Citera
2022-05-28, 00:32
Medlem
volvo 240s avatar
Tja, oavsett så lär Depps kvinnliga biträde Vasquez inte ha några somehelst problem med artt hitta jobb i framtiden.. Det lär ju däremot Turds biträden ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in