2022-06-02, 01:18
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Bitter efter gårdagens nederlag?
Du får slipa lite på din människosyn. En människokännare är du inte iaf.

Du kastar nog inte bara lite sten i glashus när du uttalar dig om ”människokännare”. 😁

Skulle jag vara bitter över att JD vann? Läs mina inlägg och bilda dig en riktig uppfattning innan du börjar yra om vem som är människokännare eller ej. Herregud…
Citera
2022-06-02, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Johnny vann! $8 mille, dvs 82 millar i SEK
$15 var det väl? Minus $2 som Amber vann,dvs han får $13
Citera
2022-06-02, 01:23
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Tror du aldrig varit med om en rättegång med advokater. Visst är det bra om advokaterna verkligen tror på vad man säger. Hade AH inte trott på sina advokater så hade hon såklart kunnat byta när hon önskade det. De jobbade ändå för att få henne friad, inte så att de gjorde ett dåligt jobb. Bara svårt att jobba emot sanningen när den dessutom är inspelad till stor del av AH
Plus att hon grovt spelade över i vittnesbåset, det var pinsamt. TMZ-vittnet var också väldigt övertygande. Att Amber själv skickade in videon med köksskåpen och megapinten för att svartmåla JD säger väldigt mycket om vem hon är. Hon skapade nyheter kring sig själv genom att svartmåla honom. Exakt samma sak som hon gjorde med op:eden. Utslaget kunde inte bli annat än det blev.
Citera
Medlem
[quote=LuluBrooksie|80447302]Det var något avdrag på två mille. AH "vann" också, 2 mil så de drar av

Ok. Hittepå skrivelser. Skitstörigt tycker jag för det är ju fel att skriva så. Hon fick 2, han fick 10+.. Det är vad de fick. Man kan inte hålla på att hitta på egna sätt att svara på fakta från en rättegång. Men det är ju bara min anala åsikt.
Citera
Medlem
Citat:
Johnny Depp är hyvens!

Bitter efter gårdagens nederlag?
Du får slipa lite på din människosyn. En människokännare är du inte iaf.

Fair enough. Amber fick ju $7M från skilsmässan.

Menar du pengarna som hon skulle donera till behövande? (vilket hon inte gjort på flera år?)
Citera
2022-06-02, 01:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
$15 var det väl? Minus $2 som Amber vann,dvs han får $13
Vet du, jag fick samma summa som du, men advokaterna på Rekieta Law förklarade att med div avdrag så blir det "bara" $8M för Depp. Knepigt system.
Citera
2022-06-02, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Yttersta LEDET av hans långfinger på höger hand, förödande om man som Depp är konstnär och gitarrspelare.

Hans hand vilade på en bardisk av marmor och AmberTurd kastade en vodkaflaska tvärs över rummet, som bokstavligen kapade och krossade den delen av hans finger.
De använder benämningen ",fingertip" Depp fick rekonstruktiv kirurgi efteråt och genomgick flera behandlingar, vet inte om hans finger är helt funktionsdugligt idag. Har själv haft en liknande skada vilket medförde att nerverna skadades, med känselbortfall.

Citat:
David Kipper, a concierge doctor, testified that he was called to the residence and cleaned Depp’s wound before taking him to the emergency room. He also said that he directed the staff to search the house for the missing fingertip.

Testifying via video deposition, Kipper said that Depp’s chef found it.
Citera
2022-06-02, 01:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkes21
De använder benämningen ",fingertip" Depp fick rekonstruktiv kirurgi efteråt och genomgick flera behandlingar, vet inte om hans finger är helt funktionsdugligt idag. Har själv haft en liknande skada vilket medförde att nerverna skadades, med känselbortfall.
När han förklarade det skedda själv lät det som att hela yttersta ledet saknades...
Citera
2022-06-02, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ett oväntat utfall givet förutsättningarna och vad som skulle bevisas, men det har blivit tydligt under rättegångens gång att Depps advokater gjorde ett strålande jobb och att den förutseende kanske borde anat vad beslutet skulle bli.

Vad gäller Depp mot Heard kan man acceptera utslaget som rättvist i sig, men det är en mörk dag när juryn väljer att ta så lätt på First Amendment.

Nä så oväntat va det inte för de flesta. Men jag kan se hur du kan uppfattar det så.
Du skulle oxå kunna ta lärdom av detta. Vad är det du missar som så många andra ser i AH.
Risken är att du råkar ut för en AH variant annars. Och det är inget man önskar på sin värsta fiende.
Citera
2022-06-02, 01:30
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Menar du pengarna som hon skulle donera till behövande? (vilket hon inte gjort på flera år?)

Nej. Hon fick 7 mille.

Hennes löfte var att splitta pengarna och ge dem till två organisationer.

Men nu vill jag skratta om hon ”måste” donera.
Det finns inget krav men det ser inte bra ut om hon inte gör det. Be careful what you wish for.
Citera
2022-06-02, 01:32
Medlem
Citat:
Nej. Hon fick 7 mille.

Hennes löfte var att splitta pengarna och ge dem till två organisationer.

Men nu vill jag skratta om hon ”måste” donera.
Det finns inget krav men det ser inte bra ut om hon inte gör det. Be careful what you wish for.

? Så det var pengarna som skulle donera? Kan du läsa?
Citera
2022-06-02, 01:33
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
? Så det var pengarna som skulle donera? Kan du läsa?

Ja det var pengarna hon skulle donera.
Vad fan har det med saken att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in