Ja, det är inte omöjligt att utslaget från juryn blir oklart/oense så att rättegången måste tas om eller helt enkelt läggas ner.
För JD så spelar det nog ingen roll, han har redan fått sin upprättelse som person. AH misstänker jag kommer aldrig släppa detta om hon inte blir dömd förlorare, hon har inte mycket annat att klamra sig fast vid.
Jag tror att hela rättegången kommer att gnida henne helt fel eftersom att hon inte längre framstår som ett offer utan som högst delaktig i en mycket tragisk relation. Så länge hon har ACLUs stöd så tror jag inte att hon kommer att släppa det hela med tanke på hennes nya position.
Där JD slår i skåpsdörrar, häller upp ett glas vin, försöker ta kameran från AH och hon sedan säger ”ha”? Knappast att ”lagt in en näve”, hon verkar nöjd med utfallet.
Jag tror att hela rättegången kommer att gnida henne helt fel eftersom att hon inte längre framstår som ett offer utan som högst delaktig i en mycket tragisk relation. Så länge hon har ACLUs stöd så tror jag inte att hon kommer att släppa det hela med tanke på hennes nya position.
Tänkte precis uppdatera med ACLUs roll i detta, tack för att du påpekade.
Där JD slår i skåpsdörrar, häller upp ett glas vin, försöker ta kameran från AH och hon sedan säger ”ha”? Knappast att ”lagt in en näve”, hon verkar nöjd med utfallet.
Då de spelade upp klippet i slutplädering en, Ambers team alltså, då hörde man inte då hon fnissade och log. Men i alla andra klipp som är hela är det mycket mer tydligt, tankar på detta?
Frågan är.., vill ACLU förknippas med Heard i framtiden ?
(man tycker att de borde börja skruva på sig, i.o.m denna rättegång)
I sociala medier har det utvecklats till en riktig skitstorm där människor som påstått sig ha donerat till ACLU nu inte längre vill ha med dem att göra, så ja, ACLU kommer nog få ta rejält med stryk om de inte väljer en annan ansats.
Då de spelade upp klippet i slutplädering en, Ambers team alltså, då hörde man inte då hon fnissade och log. Men i alla andra klipp som är hela är det mycket mer tydligt, tankar på detta?
Det finns andra klipp som har redigerats före och efter av AHs team för att inte påvisa hur AH betedde sig, främst i en del av den initiala bevisningen före rättegången.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!