2022-06-01, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Dom skriker i ett rum, han slår sönder massa saker och så slås kameran omkull efter att han lagt in en näve mot henne.
Skåpluckorna? Är du jävla blind och dum eller? Han kostar kameran i soptunnan och drar därifrån och amber flinar och tycker det hela är roligt.
Citera
2022-06-01, 10:32
Medlem
Faan vad det ska dröja då... vid det här laget får nästan Deppige Depp vinna bara vi kan få ett utslag någon gång då. Hatar att vänta.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Hur kommer det sig att hela världen säger att Amber Heard inte har några bevis när jag nyss såg ett filmklipp där Johnny Depp slår Amber Heard?

Bara undrar liksom

Menar du när han smäller i skåp? Amber Heard är ingen skåpdörr.
Citera
Medlem
Bewnhurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Ja, det är inte omöjligt att utslaget från juryn blir oklart/oense så att rättegången måste tas om eller helt enkelt läggas ner.

För JD så spelar det nog ingen roll, han har redan fått sin upprättelse som person. AH misstänker jag kommer aldrig släppa detta om hon inte blir dömd förlorare, hon har inte mycket annat att klamra sig fast vid.

Jag tror att hela rättegången kommer att gnida henne helt fel eftersom att hon inte längre framstår som ett offer utan som högst delaktig i en mycket tragisk relation. Så länge hon har ACLUs stöd så tror jag inte att hon kommer att släppa det hela med tanke på hennes nya position.
Citera
2022-06-01, 10:34
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Dom skriker i ett rum, han slår sönder massa saker och så slås kameran omkull efter att han lagt in en näve mot henne.

Menar du detta?

https://youtu.be/xsBN_7vUP0U

Där JD slår i skåpsdörrar, häller upp ett glas vin, försöker ta kameran från AH och hon sedan säger ”ha”? Knappast att ”lagt in en näve”, hon verkar nöjd med utfallet.
Citera
2022-06-01, 10:36
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Jag tror att hela rättegången kommer att gnida henne helt fel eftersom att hon inte längre framstår som ett offer utan som högst delaktig i en mycket tragisk relation. Så länge hon har ACLUs stöd så tror jag inte att hon kommer att släppa det hela med tanke på hennes nya position.

Tänkte precis uppdatera med ACLUs roll i detta, tack för att du påpekade.
Citera
2022-06-01, 10:43
Medlem
skoputss avatar
Citat:

ACLU kämpar hårt för att ha kvar Amber som frontfigur, men håller det i längden? Trovärdigheten kommer sjunka för var dag de framhärdar.
Citera
Medlem
Citat:
Menar du detta?

https://youtu.be/xsBN_7vUP0U

Där JD slår i skåpsdörrar, häller upp ett glas vin, försöker ta kameran från AH och hon sedan säger ”ha”? Knappast att ”lagt in en näve”, hon verkar nöjd med utfallet.
Då de spelade upp klippet i slutplädering en, Ambers team alltså, då hörde man inte då hon fnissade och log. Men i alla andra klipp som är hela är det mycket mer tydligt, tankar på detta?
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Frågan är.., vill ACLU förknippas med Heard i framtiden ?

(man tycker att de borde börja skruva på sig, i.o.m denna rättegång)
Citera
2022-06-01, 10:49
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Frågan är.., vill ACLU förknippas med Heard i framtiden ?

(man tycker att de borde börja skruva på sig, i.o.m denna rättegång)

I sociala medier har det utvecklats till en riktig skitstorm där människor som påstått sig ha donerat till ACLU nu inte längre vill ha med dem att göra, så ja, ACLU kommer nog få ta rejält med stryk om de inte väljer en annan ansats.
Citera
2022-06-01, 10:51
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Då de spelade upp klippet i slutplädering en, Ambers team alltså, då hörde man inte då hon fnissade och log. Men i alla andra klipp som är hela är det mycket mer tydligt, tankar på detta?

Det finns andra klipp som har redigerats före och efter av AHs team för att inte påvisa hur AH betedde sig, främst i en del av den initiala bevisningen före rättegången.
Citera
2022-06-01, 10:56
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo78665
Som sagt. Jag vet sanningen. Du behöver inte tro mig hhhahah men det gjorde han allt. Och han var inte så bra minns jag.

Fick sår på könet för han använde tänder för mycket…

Det märks att sommarlovet har börjat i skolorna. Men är detta ditt minne av JD så är det nog så hos dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in