2022-05-27, 22:52
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han levde i ett osunt förhållande med henne JD är bara sympatisk. Hur menar du att man ska plocka bort känslorna?

Jag menar att du gillar JD mer än AH, många gör det. Det verkar som att hon ljugit om väldigt väldigt mycket. Allt våld t ex. Alla snytningar som hon inte fotograferat osv. Mycket tyder på att hon inte är helt frisk men det är inte JD heller och han är "abusive" ur psykologiskt perspektiv smat att det finns en risk att han har utsatt henne för sexuellt misshandel. Vi får väl se, nu kanske du, som jag , inte så känslomässigt investerad i rättegången som vissa andra.
Citera
2022-05-27, 22:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nojjman
Jahopp det va de det.
Varit långledig från jobb och och använde tiden till att följa varje minut av rättegången från början till slut.
Antog som många andra innan rättegången att JD var en typisk kvinnoboxare och ett riktigt as av rang.
Det som var slående i den här rättegången var att Amber bevisligen inte talat sanning under sitt vittnesmål vilket ger henne noll trovärdighet samt den utomordentliga dåliga föreställning hon bjöd på.
Kan man inte fejka gråt så ska man nog låta bli kan jag tycka.
Hade vi sett fått sett något lite fuktigt öga och en röst söm skär sig mitt i en mening så kanske hon lyckats, men att sen en sekund efter återgå till ett neutralt ansiktsuttryck och hålla på och skifta mellan dessa som hon gjorde var ytterst bisarrt att se.
Ska bli spännande och se vad juryn säger men tror inte dom dömer till någon av parternas fördel då bevisen är en smula för tunna.
Dock tror jag personligen att Amber gjort sig skyldig till förtal med tanke på allt material som råkat hamna i händerna på TMZ osv sannolikt inte är en slump, samt att är man oskyldig så ska man inte behöva redigera bilder som används till bevisning.
Oavsett så är Depp den stora vinnaren i allt detta, han hade en positiv inställning till att videosända rättegången för allmänheten och jag kan förstå varför.
Så med det material och vittnesmål som lagts fram under alla dessa dagar då rättegången pågått har jag helt ändrat min uppfattning.
Visst har båda varit fulla, dryga och påtända men Amber sticker ut som en riktigt vidrig jävel i allt detta.

Ett rimlig synsätt.

Har du några speciella höjdpunkter från rättegången som sticker ut för dig?
Citera
2022-05-27, 22:54
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Plocka bort känslorna försett tag. Det här kan gå båda vägar. Hon har rätt att hon levt i ett osunt förhållande med en gapande, knarkande och misshandlande JD. Om det är slag i rygg och över näsa verkar vara svårbevisat. Dock finns det annat eftersom deras förhållande sårade ur.
Kan du vänligen sluta ljuga? Det finns ingenting som tyder på att JD ”misshandlat” förutom psykopaten AH’s påstående. Det vore trevligt om vi kunde hålla oss till fakta istället för önsketänkande.

Det räcker dock inte att vara en gapande knarkare för att bli fälld, om AH hade problem med det borde hon inte ha gängat sig med en sådan, speciellt inte eftersom hon själv verkar vara en gapande knarkare. Okej?
Citera
2022-05-27, 22:55
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Jag menar att du gillar JD mer än AH, många gör det. Det verkar som att hon ljugit om väldigt väldigt mycket. Allt våld t ex. Alla snytningar som hon inte fotograferat osv. Mycket tyder på att hon inte är helt frisk men det är inte JD heller och han är "abusive" ur psykologiskt perspektiv smat att det finns en risk att han har utsatt henne för sexuellt misshandel. Vi får väl se, nu kanske du, som jag , inte så känslomässigt investerad i rättegången som vissa andra.
Nej JD är inte abusive, han vill bara alla väl. Så är det. Lev med det.
Citera
2022-05-27, 22:58
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
JD behöver inte ”vara frisk” för att slippa bli anklagad för skit han inte gjort. Vad är ditt problem? Det ”finns en risk” för att du är pedofil, det betyder dock inte att du ska kunnas dömas för det utan bevis.
Senast redigerad av SuperViting 2022-05-27 kl. 23:01.
Citera
2022-05-27, 23:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys

JD skall vara en riktigt snäll person, finns ju knappt någon som haft något negativt att säga om honom.

Snäll, flummig och stenrik, lätt byte för golddiggern Amber.

Ungefär som godtrogne prins Harry som "hittats" av liknande narcissist.
Citera
2022-05-27, 23:03
Medlem
Joneskuusis avatar
Såg ett klipp där amber tillsynes ogenerat drog i sig en Lina Kokain ur en vikt servett mitt under brinnande rättegång
Citera
2022-05-27, 23:03
Medlem
Fiffiniffis avatar
Är det nån som har nån tanke kring varför Amber Heard inte lyckas få fram tårar när hon låtsasgråter? Borderline-kvinnor skiter i andra, men kan ju gråta med riktiga tårar över sina egna bekymmer. Och nu sitter hon i en rättssal och hela världen hatar henne. Man tycker att de förutsättningarna vore tillräckliga för att kunna forcera fram tårar som komplement till sitt fejkgråt.

Det är som att det finns nåt blockage som hindrar dem när hon behöver dem som mest. Nåt med faktumet att hon vet att hon ljuger, kanske?
Citera
2022-05-27, 23:06
Medlem
Citat:
Köper det. Vad ledde till att kastade flaskan? Det räcker med att juryn tror att hon levt under hans hot för att ogiltigförklara rättegången.

Detta bevisar att du inte har en aning om vad rättegången handlar om. Antingen så sätter du dig in i fallet eller så håller du käft och slutar göra bort dig och slösa våran tid.
Citera
2022-05-27, 23:07
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Är det nån som har nån tanke kring varför Amber Heard inte lyckas få fram tårar när hon låtsasgråter? Borderline-kvinnor skiter i andra, men kan ju gråta med riktiga tårar över sina egna bekymmer. Och nu sitter hon i en rättssal och hela världen hatar henne. Man tycker att de förutsättningarna vore tillräckliga för att kunna forcera fram tårar som komplement till sitt fejkgråt.

Det är som att det finns nåt blockage som hindrar dem när hon behöver dem som mest. Nåt med faktumet att hon vet att hon ljuger, kanske?

Johnnys team tog faktiskt upp detta i slutpläderingen. Som jag uppfattat det hade en skådespelarinstruktör(?) vittnat om att Amber inte kunde få fram tårar när hon skådespelade.
Citera
2022-05-27, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Såg ett klipp där amber tillsynes ogenerat drog i sig en Lina Kokain ur en vikt servett mitt under brinnande rättegång

Det där är bara internet hallisar. Ni tror vad någon säger till er att se. Klassisk msm hjärntvätt. Tänk själv förihelvete. Självklart sitter hon inte bredvid domaren och drar koks. Idiot.
Citera
2022-05-27, 23:09
Avstängd
Amber Heard är en psykopatisk gold digger som var snygg för 10 år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in