2022-06-03, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyingAround
Eftersom det är två olika mål kan det bli så att Depp tvingas betala 20 mille på utsatt tid men hon skiter i sin del? Det verkar som Ambers privatekonomi har ett planerat minus med stora skulder.

Var och en sköter sitt. Depp har inga problem att betala bort sin skuld. Det roliga är att dessa två miljoner fick Amber pga av att Depps advokat Adam Waldman uttalade sig i Daily mail negativt om Amber Heard och hennes vänner. Fan så Elaine gick åt det, men det är ju precis det advokat Elaine själv gör nu i var och varannan tidning, en "Walderman"
Senast redigerad av iLivid 2022-06-03 kl. 10:40.
Citera
2022-06-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid

Hursomhelst äcklas jag att Elaine Pimp sitter och tigger pengar åt sin klient för att en överklagan skall kunna bli möjlig. Man får i alla fall ge Ben Rottenborn en eloge som valt den tysta linjen efter utfallet då jag inte tror han ställer upp på en överklagan. Nu här i slutet av rättegången kunde man se tydligt och klart att samarbetet mellan Rottenborn och Heard var sjukt infekterat.

Rottenborn ligger nog högt upp på Heards hatlista, han ska nog akta sin rygg.

Rottenborn såg rasande ut. Han inser att Amber ljugit dem fulla med skit medan Elaine verkar förförd av den härliga Miss Heard. Lite anar hon att hon står vid kanten vid stupet nu och väntar på två handflator på skulderbladen.

Elaines beteende nu gagnar inte hennes framtid direkt.
Citera
2022-06-03, 10:52
Medlem
En jurymedlem ”talar ut” anonymt

https://youtu.be/iYYYe42BGBg
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2022-06-03 kl. 11:05.
Citera
2022-06-03, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Var och en sköter sitt. Depp har inga problem att betala bort sin skuld. Det roliga är att dessa två miljoner fick Amber pga av att Depps advokat Adam Waldman uttalade sig i Daily mail negativt om Amber Heard och hennes vänner. Fan så Elaine gick åt det, men det är ju precis det advokat Elaine själv gör nu i var och varannan tidning, en "Walderman"

Det är sant. Elaine gör en Walderman. Men vem kan anmäla henne, det är väl bara Depp som kan göra det?
Citera
2022-06-03, 10:53
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Med förvåning följer jag hur en del, litet äldre kvinnor ("kärringar, rent ut sagt), öppet visar sin kärlek för denne Depp. Vissa tycks dessutom tro att de har ja, "chans", på honom. Föga förvånande har jag även sett att några av dom (ja, 100% vid närmare betraktelse) är inblandade i "flyktingarbete" - och har/har haft kärleksförhållanden med yngre "flyktingpojkar". Vad är det för lågbegåvade människor?

Har du kanske några länkar som du kan delge vad du har sett ang det du skriver? Jag tycker du låter som en bitter feminist.

Själv är jag kvinna men ingen kärring och har man följt hela rättegången så måste man vara narcissist själv om man tycker domslutet är fel.

Jag gillar Depp, både som musiker och skådis. Inte tror jag att han är ett oskyldig lamm men i förhållandet med Amber så drev hon på i det här kaoset.

Sen avskyr jag att det här har blivit en kvinnofråga! Det ska inte handla om kön. Punkt.
Citera
2022-06-03, 11:11
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Sen avskyr jag att det här har blivit en kvinnofråga! Det ska inte handla om kön. Punkt.

Exakt.
Det är det här som Sverige och inte minst dess medier har så oerhört svårt att förstå. Det är en pinsam och surrealistisk upplevelse att observera detta.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-03 kl. 11:15.
Citera
2022-06-03, 11:14
Medlem
Tre alternativ.
1) Showen forsätter, feministerna få då skramla lite pengar och kanske byta ut odugliga advokater. Meetoo står på spel:-)
2) Amber får sina 2 miljoner usd och gör efter det personlig konkurs.
3) Depp efterskänker beloppet för att vara säker på att det inte blir rond två.
Citera
2022-06-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det är sant. Elaine gör en Walderman. Men vem kan anmäla henne, det är väl bara Depp som kan göra det?

Och om Elaine skulle fällas på samma sätt som Walderman så blir det då Heard som får pröjsa??

Det är ju som fan att hon ska förtala honom nu efter domen som blev.
Citera
2022-06-03, 11:31
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Exakt.
Det är det här som Sverige och inte minst dess medier har så oerhört svårt att förstå. Det är en pinsam och surrealistisk upplevelse att observera detta.
Internationell media likaså.

https://reddit.com/r/JusticeForJohnn...s_to_gaslight/
Citera
2022-06-03, 11:32
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
En jurymedlem ”talar ut” anonymt

https://youtu.be/iYYYe42BGBg

Takk! Man var jo redd for at de skulle miste mye av hennes galskap.

Feministene våkner også: Feministen i meg tror ikke dette er et tilbakeslag for sårbare kvinner, eller en seier til mektige menn. Tvert imot.

Dette er en seier for de som forteller sannheten og forholder seg til den samme historien hele veien.

https://www.nettavisen.no/norsk-deba.../o/5-95-514880
Citera
2022-06-03, 11:36
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag har för mig att man t o m brukar prata om borderline/histrionisk som "kvinnlig psykopati" (men som sagt, inget officiellt).

Jag har samma uppfattning som du. Det verkar på vissa håll rynkas på näsan åt den könsindelningen i diagnostiseringen – själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro kring det.
Citera
2022-06-03, 11:40
Medlem
Jag fattar inte heller hur Elaine kan gå ut och säga att juryn dömde fel för att det var en offentlig rättegång? Vad menar hon?

Hörde Elaine säga att juryn inte har skött sitt jobb utan de hade pratat om fallet och tagit del av det som sades utanför rättegången. Hur hade det förhindrats om rättegången var inför stängda dörrar?

Och vad säger det om Elaine att hon attackerar juryn så här, och vad betyder det för hennes fortsatta karriär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in