2022-05-31, 11:24
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Detta.
Är faktiskt sådant som får en att undra över Husvagnens fattningsförmåga. Och inte bara saftiga slag(utan handskar) utan dessutom med ringar. Våldet hon beskriver, är helt orimligt sett till bevisen som lagts in, både av henne själv, och Depps advokater.
Hur många gånger ska det bevisas att hon ljuger, innan det går in?

Iallafall. idag händer det. Jag tror på Depp-vinst faktiskt.
Hon verkar inte ha något stöd i Juryn, enligt de som analyserat deras kroppsspråk
.

Tror själv på någon "hung jury". Klart att Amber Heard har skämt ut sig..(o Depp framstår ju som att ha seriösa problem med droger/alkohol).., men att faktiskt dömma henne..?

Det tror jag är snäppet för mycket. Dock tror jag att hennes karriär i Hollywood har fått sig en rejäl smäll efter detta, likaså hennes plånbok. Hennes advokater kommer nog inte på minimi-timbetalning.
Citera
2022-05-31, 11:48
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Spännande! När borde besked komma? Vilken tid svensk tid tror vi?

Först trodde jag det skulle kunna dra i väg i flera veckor med juryn, men visst verkar det bli kortare än så? Typ max några dagar oavsett beslut?

Som jag förstått det kan beslut komma allra tidigast någon gång sent idag. Under rättegången drog förhandlingarna igång kl 15 svensk tid så jag gissar att juryn återupptar sina överläggningar ungefär då.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-31 kl. 12:03.
Citera
2022-05-31, 11:49
Medlem
LutzGrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Oavsett vad utslaget i rättegången blir så är långt ifrån alla Pro-Depp på sociala medier, coolt att folk synar honom i den här förtalsrättegången & att inte alla beter sig som idioter mot AH.

https://www.reddit.com/r/Deuxmoi/com...bunked_part_2/

https://www.reddit.com/r/Deuxmoi/com..._texts_to_his/

Haha, herregud, hade inte fått med mej dom där smsen O_O

Folk är alltid så enkelspåriga, hejar på den ena eller den andra sidan. Det borde inte vara så svårt att acceptera att denna rättegången involverar 2 st megakända, störtrika, knarkande, narcisistiska psykopater.
Citera
2022-05-31, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Finns det något bra best of-klipp från rättegången?

Detta är ”top moments”
https://youtu.be/i_P8pK1VJ3g
Citera
2022-05-31, 11:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LutzGran

Folk är alltid så enkelspåriga, hejar på den ena eller den andra sidan. Det borde inte vara så svårt att acceptera att denna rättegången involverar 2 st megakända, störtrika, knarkande, narcisistiska psykopater.

Amber Heard är inte störtrik och var inte megakänd innan rättegången. Så hon uppfyller endast 3/5.

Depp är inte narcisistisk [sic] eller psykopat och uppfyller därmed även han 3/5.

Gemensamt har de endast 2/5.

Bättre lycka nästa gång.
Citera
2022-05-31, 11:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Oavsett vad utslaget i rättegången blir så är långt ifrån alla Pro-Depp på sociala medier, coolt att folk synar honom i den här förtalsrättegången & att inte alla beter sig som idioter mot AH.

Just de. Folk på internet ska man ta seriöst när det gäller detta. Se bara på dig själv och husvagnen..
Amber Turd är sjuk i huvudet. Depp har drogproblem, men har aldrig rört henne.
Hon är körd samtidigt som Depp är populärare ön någon gång. Rättvisan har segrat.
Citera
2022-05-31, 11:59
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LutzGran

De där textmeddelandena togs upp under rättegången som du alltså inte följde.

Personligen tror jag att Johnny skrev dem även om han inte minns det själv och uttryckte skepsis i rätten om att han verkligen skrivit dem.

Johnny är ingen perfekt människa och det har han och hans team aldrig påstått.

Han kan uttrycka sig grovt i textande med kompisar och attackera köksskåp, men det gör honom inte till en fysisk eller psykisk misshandlare av människor.
Citera
2022-05-31, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tror själv på någon "hung jury". Klart att Amber Heard har skämt ut sig..(o Depp framstår ju som att ha seriösa problem med droger/alkohol).., men att faktiskt dömma henne..?

Det tror jag är snäppet för mycket. Dock tror jag att hennes karriär i Hollywood har fått sig en rejäl smäll efter detta, likaså hennes plånbok. Hennes advokater kommer nog inte på minimi-timbetalning.
Nej han kan inte vinna detta i rätten men PR kriget är över. Och det var dit han ville.
Det talades väll om 800-850 USD i Timmen för en advokat och dom har flera.
Men tydligen finns det försäkringar som tar en stor del av kakan.
Citera
2022-05-31, 12:11
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Nej han kan inte vinna detta i rätten men PR kriget är över. Och det var dit han ville.
Det talades väll om 800-850 USD i Timmen för en advokat och dom har flera.
Men tydligen finns det försäkringar som tar en stor del av kakan.

Tror hon faktiskt är för snål för sånt..

("andra" skall alltid betala, hon verkar vara den typen... )
Citera
2022-05-31, 12:22
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle

PR-kriget? Johnny ville att världen skulle se sanningen – bland annat för hans nu vuxna barns skull eftersom de blivit utsatta för mobbning pga Ambers falska anklagelser.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-31 kl. 12:25.
Citera
2022-05-31, 12:29
Medlem
LutzGrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Amber Heard är inte störtrik och var inte megakänd innan rättegången. Så hon uppfyller endast 3/5.

Depp är inte narcisistisk [sic] eller psykopat och uppfyller därmed även han 3/5.

Gemensamt har de endast 2/5.

Bättre lycka nästa gång.

Det är väl relativt, alltså de är ju säkert i eller runt top promillen rikaste i världen båda två, och garanterat top promillen kändaste. Jag modererar det kanske till "ganska till väldigt rika" och "över snittet kända".

Och ang. JDs mentala hälsa, han kanske inte är född varken narcisistisk (varför skrev du [sic] förresten? skrev jag nåt fel??) eller psykopatisk, men 10 kg kokain+mdma över 40 år + 2 liter vin till frukost varje dag gör nog att man tappar fotfästet litegrann.

MEN du här rätt, jag försökte väl mest vara lite lustig. Man kan vrida och vända på det, men är ändå nöjd med 2/5. Tack!
Citera
2022-05-31, 12:30
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Ingen synar honom. Endast du, psykfall och kommunister. Alla vet att han är oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in