2022-06-01, 22:14
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Så ljuger man är det rätt att kalla en människa för falska saker, d.v.s ljuga själv?
Räcker med att påkalla hennes lögn.
Har inte sett Depp använda dessa ord så lite konstigt att svenska män på Flashback känner sig tvingade.

Du verkar lägga mycket vikt vid att folk får känsloutbrott, det får folk i alla former av domar och fall. Män kallas både det ena och det andra. Då precis som nu dock helt ointressant i fallet.
Citera
2022-06-01, 22:15
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är kul att se folk mest tjejer gå i taket.

Ett av de stora problemen med samhället här i Sverige.
Vilka går i taket? Har kollat olika nyhetssidor och kommentarsfält överallt och ser inte en enda människa som är besviken över domen. Vad är det för sidor du hänger på?

Skål för JD!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tycker att folk ska lämna henne ifred. De som sympatiserar med Depp bör vara glada å hans vägnar istället för att hata/hota henne på sociala medier och kalla henne för fitta, hora o.s.v. Jag hoppas även att hon får den hjälp hon behöver för att gå vidare med sitt liv och bli en bättre människa. Det är min åsikt, och då ligger mina sympatier hos Depp.
Ja det är ju rätt men rättegången rev upp för mycket känslor. Folk kan inte kontrollera sig och var nöjda med ett rättvis rättegång.
Jävligt sunkigt om det skulle bli en motreaktion där kvinnor inte vågar eller orkar anmäla våld och trakasserier, för det händer ju lika ofta oavsett AH’s haveri.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Ja, det kommer nästan bli lika kul som härdsmältan när Trump vann. Ahhh saltiga woketårar.

Yes så som vi älskar dem.

Amber Heard är slutresultatet av vansinnig Feminism där en uppenbar Psykopat blir skyddad av Media vara för att hon är kvinna.

Depp dömde Feministerna ut direkt redan innan det ens var prat om rättegång.

Varje dag har Vänstermedia haft vinklade headlines som påvisat en ”oviss ställning” när det varit kristallklart att Amber är en Psykopat från första dagen.

Ja fy fan vad det nu finns dokumenterat hur Feminismen förstört allt med Medias enda syfte i en Demokrati.

Tack Amber för att du visade världen hur ren ondska ser ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Snälla, släpp det här med spermer och horor. Vad Amber har gjort är ojämförligt mycket värre än att prostituera sig. Jag förstår att du är sur för att hon förlorade men försök i alla fall att ta dig samman.

Läskunnig mycket?
Jag har skrivit flera gånger att det är rätt att hon förlorade men jag känner inte behovet att använda invektiv trots det.
Citera
2022-06-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
5Millarn sänktes till 350 000 dollar

Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Taket i VA ligger på 350k för ”punitive damages“.

Jaha där ser man, olyckligt men huvudsaken är att han vann och det är det viktiga. 8.35 miljoner är 8.35 miljoner. Hur ser rättegångskostnader ut vet ni det? Delar dom på det eller åker bara den ena parten på hela kostnaden?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Du verkar lägga mycket vikt vid att folk får känsloutbrott, det får folk i alla former av domar och fall. Män kallas både det ena och det andra. Då precis som nu dock helt ointressant i fallet.

Kanske var ett känsloutbrott hon fick i tidningen där hon fälldes för förtal med. Borde du ha förståelse för då…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror också att hon behöver hjälp. Vet dock inte om hon är mottaglig för det? Är kanske det som är det stora problemet.
Hat är ingen lösning. Dessutom är hon mamma till ett litet barn.
Även om jag avskyr henne önskar jag henne ett normalt liv med sitt barn

Med tanke på alla diagnoser hon har och hur hon behandlat människor i sin omgivning så tvivlar jag på att hon kommer vara en adekvat mamma, men jag hoppas jag har fel för barnets skull.
Citera
2022-06-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
I sändningen skriver dom att Depp blev "awarded" 15 MUSD och Turd 2 MUSD; så 13 MUSD

Om det stämmer blir det inget lyxliv på ett tag för damen
taket ligger på 350k för punitive damages alltså 5 milj delen så du får dra bort 4.65 milj till men ändå inte illa
Citera
2022-06-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror också att hon behöver hjälp. Vet dock inte om hon är mottaglig för det? Är kanske det som är det stora problemet.
Hat är ingen lösning. Dessutom är hon mamma till ett litet barn.
Även om jag avskyr henne önskar jag henne ett normalt liv med sitt barn

Jag tror inte att man kan behandla narcisister som henne. Hon kommer att fortsätta ljuga om Depp.

Och kanske hon lyckas slå klorna i ett nytt offer så småningom...

Rättsväsendet behöver gå efter henne för förfalskandet av bevis, och lögnerna under ed, och faktiskt låsa in henne, eller tvångsvårda henne(om det går). Hon är farlig med sina lögner.

Även om de flesta nu vet att hon ljuger.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Läskunnig mycket?
Jag har skrivit flera gånger att det är rätt att hon förlorade men jag känner inte behovet att använda invektiv trots det.
Kan du sluta tjata om det? Rätt många inlägg av dig med precis samma innehåll; vi vet din inställning vid det här laget. Och dessutom är det OT, tråden handlar inte om enskilda skribenter här
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Kanske var ett känsloutbrott hon fick i tidningen där hon fälldes för förtal med. Borde du ha förståelse för då…

Nja det var mer utstuderat än så. Men varsågod stäm någon random snubbe på flashback för förtal av en amerikanska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in