Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-30, 10:59
Medlem
volvo 240s avatar
Hon Camil Vasquez låter som en riktig liten godbit. Hur ser hon ut? Turds kvinnliga biträde däremot låter som en träskpadda. Hur ser denna kvinnan ut?
Citera
2022-05-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Det som framkommit i rättegången om hans missbruk kan troligen ha förstört hans karriär.

Det har aldrig varit någon hemlighet med Johnnys drugs and alcohol.
Citera
2022-05-30, 11:15
Medlem
så enligt femi nazis så är man kvinnomisshandlare automatiskt ifall man brukar droger ? coolt
Citera
2022-05-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Snälla någon...

De hade ett jätte gräl med fysisk handgemäng på SMEKMÅNADEN!

Om man är SÅ lättmanipulerad så borde man förbi singel.

Lättmanipulerad? Dom gifte sig efter några års förhållande.
Citera
2022-05-30, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jag har sett några tiktoks om från rättegången, då var det en från de som fått donationerna som vittnade.
Och Amber hade donerat 350 000 dollar vid ett tillfälle sedan nämnde de att Depp donerat 100 000 dollar och angett Ambers namn, de nämnde ett par liknande donationer till men inte från Depp.

Sedan visades ett dokument där en gång per år i tio år skulle doneras 350 000 dollar men det dokumentet hade inte skrivits på av Amber.
Det var jag som antog att hon inte betalt en dollar totalt. Hon hade visst lyckats överföra lite pengar till ACLU men childrens hospital är fortfarande utan pengar och hon skyller på stämningen
Citera
2022-05-30, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hon Camil Vasquez låter som en riktig liten godbit. Hur ser hon ut? Turds kvinnliga biträde däremot låter som en träskpadda. Hur ser denna kvinnan ut?
Om du råkar vara synskadad så kan det vara av intresse att du har rätt i båda fallen 😁
Citera
2022-05-30, 11:24
Medlem
GormDenGamles avatar
Depp var i Sheffield i helgen för att spela med Jeff Beck.
Härligt att han är igång igen och inte gömmer sig!

https://amp.theguardian.com/music/2022/may/30/johnny-depp-uk-jeff-beck-gig-before-defamation-trial-verdict
Citera
2022-05-30, 11:27
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det vet vi inte riktigt. De har ingen direkt deadline. Min gissning är att beslutet kan komma ganska snabbt, så kanske redan i morgon. Jag tror juryn anser att de nu har en god uppfattning om hur de bör döma.

Mitt grundtips är att båda skadestånden avvisas och att skälen till det är flera. Man kan komma fram till att det skett ömsesidig misshandel som en tilltalande kompromiss. Eller så kommer man fram till att Depp visserligen har rätt i att han inte misshandlat Heard, men inte kunnat visa att hon påstått det med ont uppsåt och att detta är det avgörande skälet som bevisligen orsakat en dipp i hans karriär.

Men en sak har många Depp-fangirls i den här tråden och på andra ställen rätt i och det är att Depp haft mycket skickliga advokater och att de sått stora tvivel om Heards trovärdighet i stort och om många detaljer. Så hans chanser att vinna rättegången får nog sägas ha ökat, men man bör komma ihåg att det är från ett svårt utgångsläge.

Jag hade fel i att utslaget från juryn kan komma idag. Det är helgdag idag och juryn återsamlas först i morgon. Så min gissning var att vi får veta under eftermiddagen eller kvällen i morgon tisdag.
Citera
2022-05-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Depp var i Sheffield i helgen för att spela med Jeff Beck.
Härligt att han är igång igen och inte gömmer sig!

https://amp.theguardian.com/music/2022/may/30/johnny-depp-uk-jeff-beck-gig-before-defamation-trial-verdict

Ja! Här är fler bilder och klipp via twitter:

https://twitter.com/deppressead/status/1530980293817122818?s=21&t=NSfWY0GcjspdPnRvB94p1g
Citera
2022-05-30, 11:38
Medlem
Fyfan tänk er o hänga med Depp o Keith Richards vilken dröm!
Citera
2022-05-30, 11:48
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Om man har fått en flaska upptryckt i underlivet och börjar blöda så söker man självklart vård. Amber Heard har aldrig fått en flaska upptryckt i underlivet, möjligtvis att hon har gjort det själv på grund av sina psykiska besvär.

Ungefär såhär skulle jag gissa att det gick till gällande flaskan.
https://youtu.be/y2fVpRqCWkM?t=68

Det är inte alls självklart. Tvärtom. Oavsett frågan om Amber Heard talar sanning eller inte, så söker inte våldtagna eller misshandlade kvinnor alltid vård eller anmäler övergreppet. Det innebär att de senare får svårt att bevisa våldtäkten och det är inte mycket att säga om, men dina fantasier och generella slutsats om att en kvinna som blir utsatt för ett sexuellt övergrepp och blöder som ett resultat av det självklart söker vård kan vi lämna därhän.

I Depp mot The Sun kom domaren Andrew Nicol fram till att Depp vid tillfället i Australien i mars 2015 troligen hade begått sexuellt övergrepp mot Heard, fast saken behandlades med sekretess i domslutet. I Sverige och flera andra länder hade Depp förmodligen fällts för våldtäkt.

Vad som verkligen hände vid tillfället går inte att avgöra och det är rätt och riktigt att Depp betraktas som oskyldig till våldtäkt. Men Nicols domslut är logiskt och underbyggt.

https://www.bailii.org/ew/cases/EWHC/QB/2020/2911.html
Citera
2022-05-30, 11:51
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
No shit Sherlock.

Innan rättegången gjorde säkert de allra flesta rättsexperter bedömningen att en snabb dom skulle vara samma som friande.

Ingen som följt rättegången på riktigt kan längre dela den övertygelsen.

Menar du att du delar min uppfattning att utslaget från juryn troligen kommer redan i morgon? Förstår jag rätt är det formellt sett ingen dom som avges.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in