2022-06-02, 16:46
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Lägg ner nu, till och med jag som bara droppat in då och då har sett bilden flertalet gånger. Givetvis visste Husvagnen vilka bilder det syftades på. Alla är inte troll bara för att de inte stämmer upp i kören.

Jag syftade på att hen är en lat jävel. Trovärdighet noll.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-02 kl. 16:50.
Citera
2022-06-02, 16:46
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofn
Det som fick mig att tappa all tillit till Ambers utsagor var att hon ljög så obehindrat även om saker som var uppenbart osanna och sedan ändå förväntade sig att folk skulle köpa hennes utsaga.

Ta t.ex. när hon får frågan om att hon skänkt en summa pengar och hon svarar "Ja". Sedan framkommer det hon inte skänkt pengarna och då ändrar hon sig till att hon åtagit sig att skänka pengarna men inte gjort det än. Hon blir pressad av utfrågaren som vill att Amber ska säga rakt ut att hon inte skänkt pengarna. Istället säger Amber att hon använder "pledge to give" och "give" synonymt. Hon omdefinerar ord i farten när hennes onödiga lögn synas. Vem använder "ska göra" synonymt med "har gjort". En normal människa tycker det blir absurt. Helt plötsligt kan man inte tro på något hon säger överhuvudtaget då man inte vet hur hon definierar ordet för tillfälligt i sitt huvud.
Bra observation. När hon blir belagd med en lögn så omdefinierar hon bara meningen av orden så att det passar hennes lögn.

För mig var ögonblicket där jag insåg att hon ljuger när de visade fotot hon tog i spegeln av ett blåmärke på armen. Syftet är att dokumentera skador efter en påstådd misshandel. Vid tillfället ska Depp ha gett henne otaliga slag i ansiktet men ansiktet syns i bakgrunden på fotot och visar inga skador. Hennes förklaring är att hon dolt det med smink. Men vem sminkar över sina skador om syftet är att man ska ta foton på sina skador?
Citera
2022-06-02, 16:49
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag syftade på att han är en lat jävel.
Relevant.
Dynamiken i den här tråden är intressantare än fallet ni diskuterar.

Nå, grattis till Deppen. Nu hoppar jag ur det här dårhuset igen.
Citera
2022-06-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
På en extrem nivå. Som du kanske känner till så har hon diagnoser som innebär att de inte kan sluta titta på sig själva i spegeln. Har du sett hennes Instagram? Bara selfies.
Detta visste jag inte, men det kommer inte som en chock direkt.
Citera
2022-06-02, 16:56
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Amber är dock fortfarande ganska populär hos main stream media. I verkliga livet och i sociala medier är Ambers popularitet mellan 1 och 2 procent av Johnnys men många av dessa 1-2 procent är just "journalister".
Låt mig gissa. Kvinnliga PK journalister?
Citera
2022-06-02, 16:59
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Om det sker, tippar jag att hon byter sitt advokat-team till något annat. Sedan så.., hon mera måste överklaga. Finns en risk annars att hollywood-roller kommer att helt torka upp. Sen är jag inte säker.., inte ens om det skulle bli en total "slam dunk" för henne i nästa rättsinstans.., så behöver det leda till några bra roller.

Hon är mera bränd nu för "fin-roller". Hollywood är fullt utav ambitiösa blondiner, utan detta bagage. Åldern börjar även ta på, 36 och kvinna som spelar mycket på hennes sexappeal.., för hon är ju ingen Jodie Foster eller Meryl Streep..i sin skådis-kvalle.

Damen har inte så många bra val kvar.

Hon är inte ens tjejen som var med på "Titta-tanik, titta nu! Det är väl Titanic?"
-Dock kanske hon måste så att säga "go on with her life", jag vet inte..

Gällande Jodie Foster var hon söt förr. Men inte så jättemycket längre.
Citera
2022-06-02, 17:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så du anser att det är möjligt att på fullaste allvar faktiskt tro på att det är två olika foton? Förutsatt att personen inte är synskadad eller utvecklingsstörd så håller jag verkligen inte med. Men du får väl tycka vad du vill.

Det är väldigt mycket nyttigare att diskutera om motparten är ärlig.
Tror nästan jag måste se om förhöret med den hale "fotoexperten"; för att se exakt hur han formulerade sig om de två bilderna. Lallade han inte något om att de kunde se olika ut på olika "devices", iaf i Apples ekosystem? Min erfarenhet av detta är att de ser precis likadana ut oavsett plattform
Citera
2022-06-02, 17:14
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag har läst ditt inlägg, och det du påstår stämmer inte överens med verkligheten eller vad som faktiskt hände i rättegången.

Du har gjort direkta felöversättningar från engelska och har dragit felaktiga slutsatser utefter det.

16k+ inlägg och du besitter ett intellekt i nivå med en utvecklingsstörd.

Fullkomligt struntprat. Jag skrev uttryckligen och tydligt att domen inte innebar att Depp var skyldig till misshandel. Sedan skriver du att jag missuppfattat och att Depp inte var dömd för misshandel. Ridå.

(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)

Du sitter ju och ljuger hejdlöst och helt öppet. Jag har inte påstått någonting felaktigt och inte något annat än det du skrev. Det var ett civilmål och The Sun friades för förtal. Ja, precis och det därför att domaren fann Heards uppgifter substantiellt sanna.
Citera
2022-06-02, 17:19
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Dolf talar gott om Amber dock, i Aqua filmen. Hittar inte skiten nu, läste det i natt.
Jag såg det med. Men Dolphan är smart och skiter inte där man äter.
Citera
2022-06-02, 17:21
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tror nästan jag måste se om förhöret med den hale "fotoexperten"; för att se exakt hur han formulerade sig om de två bilderna. Lallade han inte något om att de kunde se olika ut på olika "devices", iaf i Apples ekosystem? Min erfarenhet av detta är att de ser precis likadana ut oavsett plattform

Minns inte exakt, det var så uppenbart att han vag en s.k. hired gun att jag slutade lyssna
Citera
2022-06-02, 17:26
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Exakt. Han vill ju att Aquaman2 ska bli en publiksuccé så vad ska han göra.
Citera
2022-06-02, 17:33
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Exakt. Han vill ju att Aquaman2 ska bli en publiksuccé så vad ska han göra.

Ja precis. Och om man ska ta en fotbollsjämförelse så gäller Ambers kontrakt med laget (Aquaman) så hon och Dolph är fortfarande lagkamrater. I det läget ligger man lågt och kör business as usual offentligt.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-02 kl. 17:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in