2022-05-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Tror ?

Rättegången är ju i princip över ? Det är kristallklart redan.

Heards berättelser går emot precis varenda vittne. Hon har använt hörsägen såsom att JD knuffade ner Kate Moss för en trappa, som Kate Moss själv hävdade aldrig hänt och Heard aldrig haft insikt i.

Fan hon bajsade till och med på deras säng. Så jävla sjuk människa är hon.

Och Feminister som Du sitter fortfarande och köper Vänsterextrema Medias narrativ om "vad man tror" eller deras vinkling varje dag att det "fortfarande är osäkert".

Du är ett klockrent exempel på allt som gått åt helvete med Feminismens Diktatur i Väst där sådana som Du inte längre ens kan förstå verkligheten ens när du bara behöver slå på YouTube för alla dagar av rättegången...

Nej det räcker inte med att du frågar här när du uttrycker dig som redan dömande åt fel håll. Du år hjärntvättad så det stänker om det.

Kom igen nu, ta dig ut ur Feministernas bubbla!
Svara på frågan ist, "använt hörsägen" haha..!
Finns det någon objektiv sammanfattning som inte är skriven av Johnny Depp-fanboys? För oss som bara bryr oss lite lagom mycket.
Citera
2022-05-29, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Finns det någon objektiv sammanfattning som inte är skriven av Johnny Depp-fanboys? För oss som bara bryr oss lite lagom mycket.

Det har varit en konstant flod av uppenbara, tydliga lögner från Amber, som gång på gång bekräftats ha varit just lögner. Det är en lång kedja av bevis i form av bland annat vittnen, inspelningar och avslöjade lögner i rätten som gör att slutsatsen blir att Johnny Depp tveklöst är oskyldig till det hon hittat på om honom, och att hon lika tveklöst har psykiskt och fysiskt misshandlat Johnny under deras förhållande.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-29 kl. 17:54.
Citera
2022-05-29, 17:50
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:

Detta skådespeleri av Amber sammanfattar nog det hela, allt som kommer ur hennes galna mun har bara varit lögner, denna stackars förvirrade människa.

https://youtu.be/k8DDSp1HhKI

Du får bedöma själv…
Citera
2022-05-29, 17:53
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det har varit en konstant flod av uppenbara, tydliga lögner från Amber, som gång på gång bekräftats ha varit just lögner. Det är en lång rad detaljer som gör att slutsatsen blir att Johnny Depp tveklöst är oskyldig till det hon hittat på om honom, och att hon lika tveklöst har psykiskt och fysiskt misshandlat Johnny under deras förhållande.

Det börjar bli löjligt. Hur kan det vara så svårt för vissa människor att ta in det? De trollar eller inte följt rättegången.

Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Dessutom att det var en trasig glasflaska och hon sökte inte hjälp för att sitt söndertrasade underliv.

Vad menar du? Att det är sant?
Hon har grovt självskadebeteende så det är väl inte helt omöjligt att hon gjort det själv iofs.
Citera
2022-05-29, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Men ditt jävla spettmongo!

Sök information själv för helvete. Hur kan du vara så satans lat och blåst att du inte kollat upp detta innan du ställer hjärndöda frågor???

Hörsägen ja, om något var hörsägen så var det när sängbajsaren Heard sa att Depp kastade ner Kate Moss för trappan.

Något Moss själv förnekat i rätten. Nåt mer från dig din jävla idiot?

SAMMANFATTNING FINNS BLAND ANNAT PÅ YOUTUBE!
Haha, "OK". Tänkte om någon härlig person som var insatt kunde länka något som var lite trovärdigt, men du verkar ju ha Depps kuk alltför långt upp i röven för det spörsmålet.

Tack Calmsolution och Fotboll12!
Citera
2022-05-29, 17:57
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Haha, "OK". Tänkte om någon härlig person som var insatt kunde länka något som var lite trovärdigt, men du verkar ju ha Depps kuk alltför långt upp i röven för det spörsmålet.

Sök på Youtube: Johnny Depp Amber Heard så får du alla dina frågor besvarade din jävla lyktstolpe.

Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Hur orkar någon lägga tid på hela spektaklet överhuvudtaget? Eller ens vara så involverad i andras liv?

Så vad gör du här?
Citera
2022-05-29, 18:00
Medlem
Vad händer med AH om, när, hon förlorar?

Hon är ju uppenbart psykiskt sjuk. Min första tanke var att hon skulle begå självmord på grund av allt hat hon kommer mötas utav. Eller tror hon för mycket på sina egna lögner för det? Vad tror ni?

Det här klippet är kanske det mest obehagliga jag hört; https://youtu.be/1T3vW9r2M8U
Citera
2022-05-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Hur orkar någon lägga tid på hela spektaklet överhuvudtaget? Eller ens vara så involverad i andras liv?

För min personliga del handlar det bland annat om den stora skam jag kände när jag insåg att jag felaktigt hade gått med övertygelsen att Johnny Depp var en kvinnomisshandlare. Det var en chock när det slog mig att han är helt oskyldig och att Amber är en svårt störd lögnare. Ett sätt för mig att kunna förlåta mig för min dumhet är att engagera mig helhjärtat i detta.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-29 kl. 18:04.
Citera
2022-05-29, 18:02
Avstängd
guderis avatar
Citat:

Jag rekommenderar att titta på alla Camilles korsförhör med Amber, dom gillar helt klart inte varandra.
Citera
2022-05-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
För min personliga del handlar det bland annat om den stora skam jag kände när jag insåg att jag felaktigt hade gått med övertygelsen att Johnny Depp var en kvinnomisshandlare. Det var en chock att förstå att han är helt oskyldig och att Amber är en svårt störd lögnare. Ett sätt för mig att kunna förlåta mig för min dumhet är att engagera mig helhjärtat i detta.

Tack för ett fint svar. Jag förstår.

Av det lilla jag har sett tycker jag båda verkar lika illa i beteende mot varandra. Sen att Amber verkar ljuga om att Johnny har misshandlat henne är ju en helt annan femma och det borde han ju verkligen få en upprättelse för.
Senast redigerad av SpaceShip123 2022-05-29 kl. 18:07.
Citera
2022-05-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Men var i helvete kommer ni från? Söndertrasat underliv???

Det enda som är Söndertrasat är hennes psyke och Depps rykte

Hon sa väl att flaskan var trasig. Och att hon sen inte sökte vård trots det. Tycker du att det är trovärdigt på något sätt?
Citera
2022-05-29, 18:13
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sollidatt
Vad händer med AH om, när, hon förlorar?

Hon är ju uppenbart psykiskt sjuk. Min första tanke var att hon skulle begå självmord på grund av allt hat hon kommer mötas utav. Eller tror hon för mycket på sina egna lögner för det? Vad tror ni?

Det här klippet är kanske det mest obehagliga jag hört; https://youtu.be/1T3vW9r2M8U

Ingen som vet men det är ett alternativ. Hon kan stanna i öknen. Men Gud att hon har ett barn!
https://www.instagram.com/p/CeI7Jp8s...d=YmMyMTA2M2Y=

Otäckt klipp du länkade. Kan inte titta igenom det.
Endast en sociopat kan försvara sängbajsaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in