2022-05-27, 21:13
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Eller hur, plus att alla älskar Camille och typ alla hatar Amber

Vaddå ”alla”? Jag ogillar lögner. Alla hatar inte den ena eller den andra, däremot verkar oändligt många fler sympatisera med Depp. Klart jag hoppas Depp vinner detta, men hatar Heard? Absolut inte.

Amber siktar nog på en karriär inom #metoo, det kommer säkert inte att fungera, speciellt inte om hon fälls eller, som någon spekulerade i, skriver böcker om sitt liv. Allt i feministisk anda. Där har hon en följarskara som kan ge klirr i kassan.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-27 kl. 21:16.
Citera
2022-05-27, 21:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hoppas det gick fram från juryns POV hur obehaglig narcisst Amber är.
Enligt en person som varit inne i courthouse och kollat in juryn så är juryn uppenbart svintrötta på hennes narcissistiska bullshit. Hon kanske har en som är på hennes sida, någon före detta slagen kvinna kanske.
Citera
2022-05-27, 21:15
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
De var gifta och hon hade laglig rätt till en del av hans förmögenhet. 7 miljoner USD är bara en spottstyver av Depps förmögenhet. Tyvärr inser Depp inte att det är han själv som är sin värsta fiende.
Depp har all rätt att vara sin värsta fiende. Amber Turd har ingen rätt att utnyttja det.

Att hon har ”laglig rätt” visar bara att systemet är åt helvete när en kaninkokerska utan tårar har en chans att parasitera på andra människor utan att personligen bidra med någonting. Jag accepterar dock att lagen är som den är, kan du acceptera att hon personligen sparkat upp guldbollen på läktaren?
Citera
2022-05-27, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Han försökte lösa shit så det inte blev out of hand, men amber är för störd i skallen och skulle sänka Johnny totalt, du är ju inte en smart person för hjärnverksamhet verkar du sakna.

Handlar väl mer om att Depp inte ville ge henne en rimlig skilsmässodeal och att Amber då blottade alla problem i förhållandet för att sätta press på Depp.
Citera
2022-05-27, 21:16
Medlem
Om man ska dra till med en gissning hur de kommer sluta, en oenig jury som beslutar att ord står mot ord och att de ska läggas ner. Inga "vinnare" håll käften och dra åt helvete, gå vidare med era liv!
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2022-05-27 kl. 21:18.
Citera
2022-05-27, 21:17
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hoppas det gick fram från juryns POV hur obehaglig narcisst Amber är.
Riktigt obehaglig är hon. Dom flesta borde ha upptäckt det. Hon snyftar för att Depp gjort henne hatad. Hon fattar inte att hon själv hart gjort det. Skyller på honom, ingen som helst självinsikt.
Citera
Medlem
Citat:
Handlar väl mer om att Depp inte ville ge henne en rimlig skilsmässodeal och att Amber då blottade alla problem i förhållandet för att sätta press på Depp.
Gogo amber turd, vilken loser du är som försvarar en uppenbart störd kvinna. Bara genom hennes egna vittnesmål så har man sett hur störd hon är, men du tänder väl på det lilla sub
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vaddå ”alla”? Jag ogillar lögner. Alla hatar inte den ena eller den andra, däremot verkar oändligt många fler sympatisera med Depp. Klart jag hoppas Depp vinner detta, men hatar Heard? Absolut inte.

Amber siktar nog på en karriär inom #metoo, det kommer säkert inte att fungera, speciellt inte om hon fälls eller, som någon spekulerade i, skriver böcker om sitt liv. Allt i feministisk anda. Där har hon en följarskara som kan ge klirr i kassan.

Okej kanske använde fel ord.
Menar att hon är mer populär än Amber just nu
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Du måste seriöst vara delusional!! Svara förresten på min fråga tack
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vaddå ”alla”? Jag ogillar lögner. Alla hatar inte den ena eller den andra, däremot verkar oändligt många fler sympatisera med Depp. Klart jag hoppas Depp vinner detta, men hatar?

Faktum är att jag hatar idioter som Amber. De utnyttjar systemet vilket missgynnar sådana som verkligen behöver hjälp. Jag HATAR det.
Citera
2022-05-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Missat det. Har juryn inget att säga till om?

Jo men två blev alternate jurors

2 och 13 tror jag
Citera
2022-05-27, 21:18
Medlem
SuperVitings avatar
En allmän fråga om rättegången. Jag är nyfiken på lokallayouten, när AH får en fråga är hon vänd åt höger (från vårt håll sett) men när hon besvarar frågan vänder hon sig åt vänster. Vilka talar hon till? Är det juryn som sitter där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in