2022-05-29, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det börjar bli löjligt. Hur kan det vara så svårt för vissa människor att ta in det? De trollar eller inte följt rättegången.

Vad menar du? Att det är sant?
Hon har grovt självskadebeteende så det är väl inte helt omöjligt att hon gjort det själv iofs.

Nej jag menar att om man blir våldtagen med en trasig flaska så söker man vård. Hon tog två sömntabletter och sov och sen var allt bra med henne igen. Inte hållbart alla med andra ord.
Citera
2022-05-29, 18:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Dessutom att det var en trasig glasflaska och hon sökte inte hjälp för att sitt söndertrasade underliv.
Enligt henne själv, ja. Inte någon läkare eller någon gynekolog eller polis eller vittne eller..... Inte en blodsdroppe någonstans.
Citera
2022-05-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Men var i helvete kommer ni från? Söndertrasat underliv???

Det enda som är Söndertrasat är hennes psyke och Depps rykte

Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vad menar du? Att det är sant?
Hon har grovt självskadebeteende så det är väl inte helt omöjligt att hon gjort det själv iofs.

Sommarbukett är friendly.

Läs det som att hon hela tiden hållit på johnny depp så blev det ni läste mer rimligt!
Citera
2022-05-29, 18:15
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Detta skådespeleri av Amber sammanfattar nog det hela, allt som kommer ur hennes galna mun har bara varit lögner, denna stackars förvirrade människa.

https://youtu.be/k8DDSp1HhKI

Du får bedöma själv…

Har inte följt denna cirkus så jag tittade på filmen. Amber Heard gör ett extremt dåligt intryck där. Tror den filmen räcker för att bilda mig en uppfattning. Låt mig gissa, hon vill ha mer pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Hur orkar någon lägga tid på hela spektaklet överhuvudtaget? Eller ens vara så involverad i andras liv i den här omfattningen?

Depp är väldigt känd. Klart det är intressant att veta om han är en våldsam diva eller inte. Men visst, tror jag redan fått nog.
Citera
2022-05-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hon sa väl att flaskan var trasig. Och att hon sen inte sökte vård trots det. Tycker du att det är trovärdigt på något sätt?
Nej?
Verkar det så??
Citera
2022-05-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Sommarbukett är friendly.

Läs det som att hon hela tiden hållit på johnny depp så blev det ni läste mer rimligt!
Det hade i så fall behövt lite mer utvecklande. Lätt att missförstå
Citera
2022-05-29, 18:22
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Enligt henne själv, ja. Inte någon läkare eller någon gynekolog eller polis eller vittne eller..... Inte en blodsdroppe någonstans.

Allt hon behöver är tvångsvård då fängelse verkar vara uteslutet.

Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Jag rekommenderar att titta på alla Camilles korsförhör med Amber, dom gillar helt klart inte varandra.

Camille är ju hennes rival som är en alfakvinna.
Amber gjorde meningslösa försök till att skrämma och vara nedvärderade men det slog bara tillbaka som en boomerang.
Citera
2022-05-29, 18:23
Medlem
Citat:

Det är det jag menar. En kvinna, även hon, är mån om sitt underliv av så många anledningar att det blir extremt tramsigt av henne att säga när hon inte har sökt vård alls. En nergången knarkare som ligger på en kartongbit sen ett par år kanske inte skulle söka vård för att hon är för nedgången. Amber är vid utmärkt fysisk hälsa så hon hade sökt vård om det så var enbart en hel flaska.
Citera
2022-05-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Jag har inte följt detta och har bara läst några sidor i denna tråden men hur kom man fram till att JD har varit oskyldig?
Var det något speciellt som kom fram som gjorde att JD har fått stöd och att folk tror att AH ljuger? Finns det någon bra sammanfattning någonstans?

Hennes anklagelser har ju handlat om mycket grovt våld emot henne. Men hon har aldrig sökt vård och inte fotograferat några skador heller. Men hon har fotat vin på golv, och någon flaska som ligger någonstans. Det finns inte något som visar på att Depp har skadat henne.
Citera
2022-05-29, 18:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Svara på frågan ist, "använt hörsägen" haha..!
Finns det någon objektiv sammanfattning som inte är skriven av Johnny Depp-fanboys? För oss som bara bryr oss lite lagom mycket.
Det måste du ju fatta själv att du inte bara kan komma in i tråden och be om en liten enkel sammanfattning från oss som har suttit i timmar och timmar och dagar och dagar med att gå igenom allt från rättegången som är inspelat inklusive vittnesmål.

Men visst!
Förkortat om JD:
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)

Förkortat om AH: Enligt psykologer som är proffs inom BPD mm är AH narcissist och lider av BPD. Förutom det mytoman, golddigger, homewrecker, våldsam, elak! Dålig, dålig skådespelerska på toppen av detta.

I övrigt tycker jag du ska se precis alla testimonies från JD, AH, vittnen och göra din egen sunda bedömning.
Law & Crime t ex
https://m.youtube.com/channel/UCz8K1...o7N5EZw/videos
Citera
2022-05-29, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Det hade i så fall behövt lite mer utvecklande. Lätt att missförstå

Nja, inte om du sett vad hon har för åsikt.

Men om du kom in nyss, så förstår jag att det var enkelt att missförstå den.
Hon säger alltså inte att Amber Heard blev raped. Hon säger att den historien låter så otroligt osannolik att det blir fånigt.
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-29 kl. 18:30.
Citera
2022-05-29, 18:29
Medlem
Citat:
Det måste du ju fatta själv att du inte bara kan komma in i tråden och be om en liten enkel sammanfattning från oss som har suttit i timmar och timmar och dagar och dagar med att gå igenom allt från rättegången som är inspelat inklusive vittnesmål.

Men visst!
Förkortat om JD:
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)

Förkortat om AH: Enligt psykologer som är proffs inom BPD mm är AH narcissist och lider av BPD. Förutom det mytoman, golddigger, homewrecker, våldsam, elak! Dålig, dålig skådespelerska på toppen av detta.

I övrigt tycker jag du ska se precis alla testimonies från JD, AH, vittnen och göra din egen sunda bedömning.
Law & Crime t ex
https://m.youtube.com/channel/UCz8K1...o7N5EZw/videos
Det var exakt inlägg som ditt jag frågade efter. Stort tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in