2022-05-29, 18:30
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Tror ?

Rättegången är ju i princip över ? Det är kristallklart redan.

Heards berättelser går emot precis varenda vittne. Hon har använt hörsägen såsom att JD knuffade ner Kate Moss för en trappa, som Kate Moss själv hävdade aldrig hänt och Heard aldrig haft insikt i.

Fan hon bajsade till och med på deras säng. Så jävla sjuk människa är hon.

Och Feminister som Du sitter fortfarande och köper Vänsterextrema Medias narrativ om "vad man tror" eller deras vinkling varje dag att det "fortfarande är osäkert".

Du är ett klockrent exempel på allt som gått åt helvete med Feminismens Diktatur i Väst där sådana som Du inte längre ens kan förstå verkligheten ens när du bara behöver slå på YouTube för alla dagar av rättegången...

Nej det räcker inte med att du frågar här när du uttrycker dig som redan dömande åt fel håll. Du år hjärntvättad så det stänker om det.

Kom igen nu, ta dig ut ur Feministernas bubbla!
Herregud, hade du en ensam helg och söndagsångesten börja krypa på eller?
Jag skrev ju att jag inte visste något om det här och ville bara ha reda på lite detaljer och du börjar babbla om feminism, vänsterextrema och att jag är hjärntvättad, sök hjälp idiot.
Citera
2022-05-29, 18:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Det var exakt inlägg som ditt jag frågade efter. Stort tack
Glad att kunna hjälpa till!
Citera
2022-05-29, 18:34
Medlem
LeCastles avatar
Nån som vet vilken dag domen kommer?
Resultat kvittar men nån Gud måste det väl finnas.

Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hennes anklagelser har ju handlat om mycket grovt våld emot henne. Men hon har aldrig sökt vård och inte fotograferat några skador heller. Men hon har fotat vin på golv, och någon flaska som ligger någonstans. Det finns inte något som visar på att Depp har skadat henne.

Precis. Hon har ju inte sökt vård en enda gång och poliser som varit på plats såg inga skador på Amber. Vilket är en viktig del av processen.

Jag väntar fortfarande på att Ambers försvarare i tråden ska framföra ett bevis på att Johnny gjort sig skyldig till våld och andra fasansfulla handlingar.

Som någon länkade precis. Hon är inte rädd för JD precis.
https://youtu.be/1T3vW9r2M8U
Citera
2022-05-29, 18:36
Medlem
Lillamig72s avatar
Det enda som Amber Heard kan göra för att komma ur allt hon har gjort mot Johnny Depp är att gå ut med att hon insett att hon är psykiskt sjuk.
För att få hjälp med att gå vidare i sitt liv kommer hon nu att lägga in sig på psykiatrisk klinik för att få vård. Och dra sig undan offentligheten.
Det borde hennes nya dyra pr-byrå råda henne att göra. Om hon någon gång vill komma tillbaka.

Jag förmodar att Depp vinner rättegången. Allt annat vore otroligt märkligt.
Senast redigerad av Lillamig72 2022-05-29 kl. 18:43.
Citera
2022-05-29, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Nej?
Verkar det så??

Nej det är inte rimligt att en kvinna blir våldtagen med en trasig flaska inte dels talar om smärtan och oron vad som kan ha gått sönder i henne. Det är en så bisarr lögn från hennes sida så man tycker nästan att honom borde tvångsvårdas. För någonting är ju totalt fel i skallen på henne. Att hon inte har backat utan kastat sig in i detta. Och vad man såg på slutpläderingen så såg hon ut som hon självklart kommer att får rätt och få 100 miljoner dollar.

Bara det att hon suttit och flinat när andra talar om hur eventuellt våld skulle gått till men sen vittnar hon om att hon måste ha regler när hon är med sina vänner. När de ska röra vid henne måste de säger till och de kan inte gå fort emot henne för hon är så fruktansvärt traumatiserad. Men i rättssalen kan hon sitt och flina tätt intill sina advokater som tar i henne utan att hon faller darrande ihop och nästan svimmar som hon säger att hon gör med sina vänner.
Citera
2022-05-29, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

Precis. Hon har ju inte sökt vård en enda gång och poliser som varit på plats såg inga skador på Amber. Vilket är en viktig del av processen.

Jag väntar fortfarande på att Ambers försvarare i tråden ska framföra ett bevis på att Johnny gjort sig skyldig till våld och andra fasansfulla handlingar.

Som någon länkade precis. Hon är inte rädd för JD precis.
https://youtu.be/1T3vW9r2M8U

Så fort de har diskuterat klart och bestämt sig så samlas man igen för att från rättens sida tala om hur juryn har dömt. Så det kanske ske precis när som helst. Ibland går det fort och ibland så tar det lång tid.
Citera
2022-05-29, 18:41
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Hon sa väl att flaskan var trasig. Och att hon sen inte sökte vård trots det. Tycker du att det är trovärdigt på något sätt?

Nej, Heard har inte sagt att flaskan var trasig utan att hon var rädd att flaskan skulle vara trasig och att hon hoppades att den inte var det.

Hon uppgav sedan att hon blödde från underlivet efter övergreppet, men uppenbarligen var det inget som krävde läkarvård.
Citera
2022-05-29, 18:42
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Nej, Heard har inte sagt att flaskan var trasig utan att hon var rädd att flaskan skulle vara trasig och att hon hoppades att den inte var det.

Hon uppgav sedan att hon blödde från underlivet efter övergreppet, men uppenbarligen var det inget som krävde läkarvård.

Vilket övergrepp? 🤪
Berätta mer!
Citera
2022-05-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Nja, inte om du sett vad hon har för åsikt.

Men om du kom in nyss, så förstår jag att det var enkelt att missförstå den.
Hon säger alltså inte att Amber Heard blev raped. Hon säger att den historien låter så otroligt osannolik att det blir fånigt.
Ja. Det var det jag syftade på.
Out of context så är det svårt att förstå
Citera
2022-05-29, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

Allra tidigast tisdag/onsdag men sånt här kan ta tid.

Länge så var nog den allmänna uppfattningen att ett tidigt utslag skulle vara detsamma som friande för Amber, men nu vete tusan. Jag utesluter inte en snabb fällande dom.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-29 kl. 18:52.
Citera
2022-05-29, 18:44
Medlem
Citat:
Nej det är inte rimligt att en kvinna blir våldtagen med en trasig flaska inte dels talar om smärtan och oron vad som kan ha gått sönder i henne. Det är en så bisarr lögn från hennes sida så man tycker nästan att honom borde tvångsvårdas. För någonting är ju totalt fel i skallen på henne. Att hon inte har backat utan kastat sig in i detta. Och vad man såg på slutpläderingen så såg hon ut som hon självklart kommer att får rätt och få 100 miljoner dollar.

Bara det att hon suttit och flinat när andra talar om hur eventuellt våld skulle gått till men sen vittnar hon om att hon måste ha regler när hon är med sina vänner. När de ska röra vid henne måste de säger till och de kan inte gå fort emot henne för hon är så fruktansvärt traumatiserad. Men i rättssalen kan hon sitt och flina tätt intill sina advokater som tar i henne utan att hon faller darrande ihop och nästan svimmar som hon säger att hon gör med sina vänner.
Ok. Jag läste bara det inlägget jag svarat på vilket gör att jag svarat lite förhastat. I mitt försvar så har det varit x antal som försvarat Amber så...
Anyway, i och med att du utvecklat ditt resonemang så håller jag såklart med om allt du säger.
Citera
2022-05-29, 18:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

Och du tror på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in