2022-05-29, 15:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon har enbart betalat 350000 dollar själv.
Det var det jag tyckte mig höra i rätten, ja. 10%. Så tidningen har fel.
Citera
2022-05-29, 16:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det var den bedrägliga UK-rättegången (Depp hade stämt tidningen The Sun) där domstolen helt litade på Amber, som gjorde att jag och stora delar av världen lurades att känna oss säkra på att Johnny Depp var en kvinnomisshandlare. Så här kunde rapporteringen se ut då (varning för bullshit):

https://nyheter24.se/noje/948886-har...de-amber-heard

Det där bullshitet trodde jag inte för ett ögonblick på.
Hade han varit sådär bindgalen hade det kommit fram mycket tidigare.
Citera
2022-05-29, 16:03
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det var den bedrägliga UK-rättegången (Depp hade stämt tidningen The Sun) där domstolen helt litade på Amber, som gjorde att jag och stora delar av världen lurades att känna oss säkra på att Johnny Depp var en kvinnomisshandlare. Så här kunde rapporteringen se ut då (varning för bullshit):

https://nyheter24.se/noje/948886-har...de-amber-heard
Inför den här rättegången som pågår nu så kryddade hon till de här historierna ”lite” till genom att påstå att hon till slut blev våldtagen med glasflaska(vinflaska och whiskeyflaska) vid 3! olika tillfällen. Alltså att Johnny Depp våldtog henne med vinflaska… Att våldtas med en vinflaska är ovanligt. Att dessutom våldtas vid tre olika tillfällen av vinflaskor mm. Är en väldigt allvarlig falsk anklagelse.
Som man absolut inte ska se lätt på. Det måste ge konsekvenser för henne.
Citera
2022-05-29, 16:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Märk väl att Amber Heard fick mycket mer efter skilsmässan än de 7 miljoner som hon skulle donera.
Hon fick minst 14 miljoner plus betalda advokatkostnader…
Citera
2022-05-29, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nottaken
Detta dök upp bland mina rekommendationer idag: https://youtu.be/85a90wnm0q0

Och apropå detta, jag har inte följt alla dagar av rättegången så jag missade det och därför undrar jag om någon vet varför i allsin dar Amber Heard sa det där om att hennes hund trampade på ett bi?

Hon försökte ge en detalj om något för att det skulle låta som ett riktigt minne hon hade. Det gick väl sådär tycker jag.
Citera
2022-05-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Jag har följt detta mål sparsamt men satte mig idag för att sätta mig in i händelseförloppet.

Och jag är chockad…

Hur kan en så här galen kvinna lyckas få driva sina lögner så länge så att det tillslut landar i den här soppan?

Att hon dessutom framställer sig själv som en representant för misshandlade kvinnor är ett STORT hån mot kvinnor som verkligen har blivit utsatta!

Enig. Nu blir det mycket svårare för verkligt utsatta kvinnor att bli trodda.
Citera
2022-05-29, 16:59
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Inför den här rättegången som pågår nu så kryddade hon till de här historierna ”lite” till genom att påstå att hon till slut blev våldtagen med glasflaska(vinflaska och whiskeyflaska) vid 3! olika tillfällen. Alltså att Johnny Depp våldtog henne med vinflaska… Att våldtas med en vinflaska är ovanligt. Att dessutom våldtas vid tre olika tillfällen av vinflaskor mm. Är en väldigt allvarlig falsk anklagelse.
Som man absolut inte ska se lätt på. Det måste ge konsekvenser för henne.

De berättelserna om våldtäkt avhandlades även i rättegången mot The Sun, men var belagda med sekretess där. Mig veterligt har Amber Heard bara blivit våldtagen med en flaska vid ett tillfälle; de andra tillfällena gäller annat sexuellt våld.
Citera
2022-05-29, 17:19
Medlem
Whiskyladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Utan övriga jämförelser finns en risk att AH kan vinna detta för att hon är kvinna, liksom Ukraina vann ESC för att det är Ukraina, en slags formsak, men det spelar ingen roll. JD har vunnit ändå, som alla förstår. Sanningen om AH's kraftigt störda personlighet har kommit fram.

Jo precis! JD gör detta knappast för pengarna, han vill bara få tillbaka sitt liv. Hoppas han vinner men är nog som du säger skulle inte förvåna mig att juryn vägrar döma en nybliven blond snygg mamma.

Samt med allt hat hon får utså nu så är det ju inte så roligt längre... Men men, hon har bara sig själv att skylla!
Citera
2022-05-29, 17:20
Medlem
TheNightTrippers avatar
Jag har inte följt detta och har bara läst några sidor i denna tråden men hur kom man fram till att JD har varit oskyldig?
Var det något speciellt som kom fram som gjorde att JD har fått stöd och att folk tror att AH ljuger? Finns det någon bra sammanfattning någonstans?
Citera
2022-05-29, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Jag har inte följt detta och har bara läst några sidor i denna tråden men hur kom man fram till att JD har varit oskyldig?
Var det något speciellt som kom fram som gjorde att JD har fått stöd och att folk tror att AH ljuger? Finns det någon bra sammanfattning någonstans?
Finns otroligt många klipp på Youtube. Även kortare klipp med karaktärsvittnen och compilations. Kika på dom och gör dig en uppfattning så vis.
Citera
2022-05-29, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper

Tror ?

Rättegången är ju i princip över ? Det är kristallklart redan.

Heards berättelser går emot precis varenda vittne. Hon har använt hörsägen såsom att JD knuffade ner Kate Moss för en trappa, som Kate Moss själv hävdade aldrig hänt och Heard aldrig haft insikt i.

Fan hon bajsade till och med på deras säng. Så jävla sjuk människa är hon.

Och Feminister som Du sitter fortfarande och köper Vänsterextrema Medias narrativ om "vad man tror" eller deras vinkling varje dag att det "fortfarande är osäkert".

Du är ett klockrent exempel på allt som gått åt helvete med Feminismens Diktatur i Väst där sådana som Du inte längre ens kan förstå verkligheten ens när du bara behöver slå på YouTube för alla dagar av rättegången...

Nej det räcker inte med att du frågar här när du uttrycker dig som redan dömande åt fel håll. Du år hjärntvättad så det stänker om det.

Kom igen nu, ta dig ut ur Feministernas bubbla!
Citera
2022-05-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Jo precis! JD gör detta knappast för pengarna, han vill bara få tillbaka sitt liv. Hoppas han vinner men är nog som du säger skulle inte förvåna mig att juryn vägrar döma en nybliven blond snygg mamma.

Samt med allt hat hon får utså nu så är det ju inte så roligt längre... Men men, hon har bara sig själv att skylla!
Juryn skrattar åt Depps skämt, han har charmat juryn. Camilla Vasques energi, passion och heliga raseri som hon verkar försöka dämpa kan inte annat än att påverka juryn. Nu pratar jag inte om bevisen mot Depp, för det finns inga.
Utifrån allt detta så bör juryn döma i Depps fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in