2022-05-27, 01:41
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jason Momoa, vars fd chef på filmbolaget vittnat om att JM hade dålig kemi med AH i Aquaman-filmen, flyttar blixtsnabbt bort när AH kommer för nära honom, fångat på video.
Visst har de bra kemi? Lol.

Finns på Facebook, tyvärr vägrar min platta kopiera just nu. Får se om jag hittar länken imorgon.

Lär ju inte finnas nån som har bra kemi med skökan Amber, men det kom fram klart och tydligt att det inte var bra mellan AH och JM. Den enda som kanske har ljugit om det är Ambers agent.

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nä hon har en examen att falla tillbaka på. Hon är ingen typisk porrbrud.En bonnig osminkad tjej är hon..
Däremot Jonny Depp passar in i porrbranchen han har ju en egen ö också.
Gillar perversiteter och en film med honom o Marilyn Manson kanske passar många kvinnohatare ..

Gå och lägg dig din jävla mytoman.
Det märks att du är besatt av Johnny Depp. Han pushar 60 och ser mycket bättre ut än dig.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-27 kl. 01:43.
Citera
2022-05-27, 03:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Är det någon annan som tänkt på att hon gör samma sak mot Johnny som hon påstår att han gör mot henne?
Han stämmer henne för 50 miljoner dollar, nämen då ska hon ge tillbakakaka och stämma för 100 miljoner. Han anklagar henne för defamation, hon anklagar tillbaka. Hon sitter och säger "i just wanted him to leave me alone!" när det var han som ville fly ifrån henne.
Så jävla sneaky fyfan
Jodå, vi är några som noterat det och ännu mera.
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)

En sann narcissist ska alltid ha sista ordet.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-05-27 kl. 03:24.
Citera
2022-05-27, 07:41
Medlem
Citat:
Helt rrätt Dr Curry har ingen fullständig kompetens att uttala sig och ställa diagnoser efter två möten med sin klient
hon Curry.. missat att utreda helheten kring klienten
dvs levnadsvillkoren-livsituatinen-relationer osv.
En skam är psykolog Curry.
Tantläkaren är allt detta som Curry inte är.

Om man på riktigt tror att Amber har PTSD så ska man inte fortsätta med psykologi som hobby/intresse/yrke.
Citera
2022-05-27, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Ser osannolikt förbannad ut. Undrar varför.

E. Vilken skräll om hon gick ut i media och berättar hur det egentligen ligger till. Kan hon bli åtalad för mened?

När det gäller just denna cirkus till rättegång så tror jag att vem som kan återkomma och berätta "så som det var" utan påföljder. Men jag vet ju inte, bara det att det känns inte som en så värst seriös rättegång. Något slappa tyglar.
Citera
2022-05-27, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hockney
Inget tvivel om att AH lider av hur hon numera uppfattas av väldigt många MEN det var hon själv som öppnade dörren till den risken långt efter skilsmässan. Fortfarande ingen damage control i hennes närhet - ingen som hjälper henne begränsa sig själv eller som stoppar kraschen (har skrivit det förut i tråden..). Det är väldigt synd om AH men det absolut bästa, oavsett resultatet, är att alla har kunnat se och höra för att själva kunna bilda sig en uppfattning och hon har förmodligen inte hjälpt sin situation i slutänden. Det smartaste JD har kunnat göra, även om han blir skadeståndsskyldig. AH kommer gissningsvis inte ha någon plattform efter detta, varken som skådespelare eller DV.

Det ÄR synd om Amber och andra med dessa diagnoser, dessa lider och man blir lite heartbroken. Men, med tanke på att dessa utsätter andra helt oskyldiga människor, liknande som psykopater gör, så blir det enklare att ta ställning mot dom.
Citera
2022-05-27, 08:13
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Man undrar ju också lite varför Depp konstant sökt nya kvinnliga relationer och inte mer byggt upp längre trygga relationer.

Räknas inte ett 14 år långt förhållande med Vanessa Paradis?
Citera
2022-05-27, 08:19
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
du får ge exempel på exakt vad du menar-
vad anser du hon ljugit om..
jag blev själv nyss anklagad för att ljuga nyss -av en radarstyrd varelse..
när jag endast återgav vad som framkom i sändningen..
hur kan du begära att jag ska bedöma när du inte ger mig en tydlig fråga/påstående

rent allmänt bedömer jag att Amber är uppriktig o trovärdig.

Så du menar att du på egen hand inte kan komma på en enda sak som Amber ljugit om under rättegången?
Citera
2022-05-27, 08:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det blir också intressant att följa hur MSM kommer hantera en eventuell dom till Depps fördel. Att de ber om ursäkt och lär sig något håller jag för osannolikt. Gissar på någon form relativisering följt av att låtsas som ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Ja, gammelmedia har uppenbarligen inte fattat att de flesta, främst vi millennials och yngre, går direkt till källan när möjligheten finns.
I detta fall finns röstinspelningar och en livesänd rättegång. MSM borde skämmas.

Kontrasten mellan generationerna blir nästan komisk när Karens, och andra boomers, försöker hänvisa till gammelmedia i sina argument.🤦‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Sannolikt, whataboutism för att vilseleda, då de flesta kommer glömma av det inom loppet av en eller två veckor ändå.

And so it begins....
https://www.svt.se/kultur/mediebolag...ora-anti-heard

Avskyn jag känner för svensk statsmedia är svår att beskriva med ord. Alltid, alltid, alltid nåt jävla vänsterorienterat perspektiv på allt de bevakar. Bara vetskapen att jag är tvungen finansiera skiten enligt lag....
Citera
2022-05-27, 08:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Om man på riktigt tror att Amber har PTSD så ska man inte fortsätta med psykologi som hobby/intresse/yrke.
Amen. Jag tror snarare BPD. Jag är ingen psykolog dock. Hon skrattade elakt när Johnny sa hur han blivit av med fingret. Känns inte som någon med PTSD. Jag känner en med RIKTIG PTSD, det påverkar allt i vardagen.
Citera
2022-05-27, 08:51
Medlem
Citat:
Räknas inte ett 14 år långt förhållande med Vanessa Paradis?

Känns väl ändå som om han hunnit avverka en del andra kvinnor som Winona Ryder, Kate Moss osv. Dessutom har han en hel del missbrukarproblematik. Inte för att jag tror att Amber Heard är helt oskyldig men det hela borde kunna ha lösts mycket snyggare.

Dessutom är det bara konstigt att detta ständigt ska upp i rättegång men antar att det är enda sättet för Depp att försöka få igång sin avstannade karriär.
Citera
2022-05-27, 08:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Så du menar att du på egen hand inte kan komma på en enda sak som Amber ljugit om under rättegången?
Oof. Det här vill jag se ett svar på från Moshes. Börjar bli en diger lista.
Citera
2022-05-27, 08:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Amen. Jag tror snarare BPD. Jag är ingen psykolog dock. Hon skrattade elakt när Johnny sa hur han blivit av med fingret. Känns inte som någon med PTSD. Jag känner en med RIKTIG PTSD, det påverkar allt i vardagen.

Jag utgår från att din bekanta, likt Amber Heard, går en steg-3-sommelierutbildning mitt under brinnande PTSD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in