2022-05-24, 23:06
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Såklart advokaten inte kallade henne det, utan för att tydliggöra vad hon kallats, inte hans egna ord.

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Ok, såg bara klippet när hennes manliga advokat tog upp det. Om det är som du säger lär Heard vara rasande.

E. Finner bara detta klipp och har ej följt rättegången så noga idag.
https://www.youtube.com/watch?v=BCN156SSOho

Lustigt av dig att du med säkerhet vet att Elaine inte kallade henne ms Turd, när du inte följt rättegången så "noga" idag..
Citera
2022-05-24, 23:10
Medlem
Jag uppfattade det som Mister Turd.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-24 kl. 23:14.
Citera
2022-05-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12

Det är fortfarande hon som är Heard.

Lite senare så säger hon Mr Depp!
Citera
2022-05-24, 23:12
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
I så fall är det ännu roligare felsägning av Elaine.
Citera
2022-05-24, 23:49
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
I så fall är det ännu roligare felsägning av Elaine.

Heard brottas med en av sina personligheter, Mr Turd. Hade varit kul om campingkillen hade sagt "Do you mean Mr Depp?", nu sa han bara att det stämde med Mr Turd.
Citera
2022-05-25, 01:02
Medlem
Det syns lång väg i rättegångssalen på hans beteende att JD är narcissist och det var intressant att en psykiatriker häromdagen hade bekräftat det. Intressant också att denne efter att ha gått igenom allt material menar på att AH inte lider av varken borderline eller histrionisk personlighetsstörning. JD passar de facto in på en borderlinare då humöret skiftar så mycket och allt våldet mot möbler och mot henne.

(Bitterkukar kan yla hur mycket ni vill, jag har noll intresse av att läsa eller prata med & vänder mig alltid allmänt mot trådens många läsare).

Ambers advokat: "Mr depp is eating candy and doodling".
Citera
2022-05-25, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det syns lång väg i rättegångssalen på hans beteende att JD är narcissist och det var intressant att en psykiatriker häromdagen hade bekräftat det.

Lol, det var uppenbart att den psykologen bara projicerade då han själv var narcissist och dessutom jävligt missunnsam och avundsjuk emot han. Om du tyckte det var ballt, så kan jag berätta för fröken vänster att alla andra Normala människor bara tyckte han var pinsam.
Citera
2022-05-25, 02:00
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerFnurt
Man vet vilken advokat det är som frågar eftersom varje börjar med "What, if any, ...".

Hennes standard gå-fri-från-objection-leading-kort.
Elaaaiine på förwvarwsidan ja.

Camille på JD's sida var så jäkla underbar häromdagen när den där pajasläkaren sa något om "eating candy" på ett nedlåtande sätt riktat mot Depp, då fick hon ett full-i-fan-smajl och tog en godisbit från JD's burk!
Citera
2022-05-25, 08:21
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Det syns lång väg i rättegångssalen på hans beteende att JD är narcissist och det var intressant att en psykiatriker häromdagen hade bekräftat det. Intressant också att denne efter att ha gått igenom allt material menar på att AH inte lider av varken borderline eller histrionisk personlighetsstörning. JD passar de facto in på en borderlinare då humöret skiftar så mycket och allt våldet mot möbler och mot henne.

(Bitterkukar kan yla hur mycket ni vill, jag har noll intresse av att läsa eller prata med & vänder mig alltid allmänt mot trådens många läsare).

Om du vill nå "trådens många läsare" i någon meningsfull bemärkelse kanske du skulle överväga att komma med något konkret istället för samma vaga trams om och om igen. Samt kanske försvara dina ideér. Vem tror du lyssnar på någon som inte ens verkar tro på sin egen övertygelse? Food for thought.
Citera
2022-05-25, 11:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
https://youtu.be/HU_V2q47axc
Start 1:14:44
Se Warner brothers-bossen Hamada berätta om Aquaman-filmerna och AmberTurds "lack of chemistry", miscast-funderingar etc.

DE VAR INTE NÖJDA, VILLE T O M BYTA UT HENNE!

Det tog Depp's team NIO MINUTER att tillintetgöra AmberTurds Claim!
Citera
2022-05-25, 11:38
Medlem
Citat:

Delar helt din uppfattning. ang Mr Depp.
att stämma Amber Heard pga av ett uttalande som på inget vis pekade ut just honom...

Depp förstår inte att många genomskådar hans trassliga handlingar hans lynnighet
och därför kan genomskåda hans djupare problematik..
precis som denne psykiater gjorde.
Många fler som tänker logiskt
börjar förstå-
(men så klart finns den stora guppen av mänskor som är grupp- styrda! justice for J.D-gruppen.)

oavsett vilken av dessa två Amber o Johnny
som formellt anses vinna i dentta tragi-komiska drama-
så är båda huvudpersonerna förlorare-
Citera
2022-05-25, 11:59
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Delar helt din uppfattning. ang Mr Depp.
att stämma Amber Heard pga av ett uttalande som på inget vis pekade ut just honom...

Depp förstår inte att många genomskådar hans trassliga handlingar hans lynnighet
och därför kan genomskåda hans djupare problematik..
precis som denne psykiater gjorde.
Många fler som tänker logiskt
börjar förstå-

Wait a minute. Är det doktor Spiegel ni pratar om?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-25 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in