2022-05-18, 18:19
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Har er bild kring fallet förändrats efter att den där tråkiga bruden vittnade? Jag är lite orolig för att jag är totalt Deppkär och inte kan se nyktert på det här . Jag får för mig att hon ljög en del i sitt vittnesmål, men jag vet inte. Jag är förvirrad.
Citera
2022-05-18, 18:24
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Har er bild kring fallet förändrats efter att den där tråkiga bruden vittnade? Jag är lite orolig för att jag är totalt Deppkär och inte kan se nyktert på det här . Jag får för mig att hon ljög en del i sitt vittnesmål, men jag vet inte. Jag är förvirrad.

En kombination av att hon var så jädra tråkig och att det är svårt för mig att höra videoförhören gör att jag inte har någon egentlig aning om vad det gav rättsligt.
Citera
2022-05-18, 18:24
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Amber har säkert gått igenom med sina vänner vad de ska säga. Det är ju vad hon gör med alla - manipulerar sin omgivning.
Citera
2022-05-18, 18:26
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Amber har säkert gått igenom med sina vänner vad de ska säga. Det är ju vad hon gör med alla - manipulerar sin omgivning.

Det är exakt det jag tänker också. Har man gått så här långt och kan ljuga så här lätt. Då har man garanterat gjort hemläxan med sina vittnen också.
Citera
2022-05-18, 18:27
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Jag noterade att Rocky var ledsen ibland men förstod inte riktigt varför. Eventuellt för att förhållandet mellan Heard och Depp tog slut(?)
Citera
2022-05-18, 18:29
Medlem
Citat:

Jag tror inte att hon ljög, men hon återberättade mest bara vad Amber sagt till henne. Dvs påståendena från en manipulativ lögnerska.

Rockys känslor verkade äkta. Hon visade mer äkta känslor för de påstådda övergreppen, än Amber, det påstådda offret, mäktade med när hon vittnade.

--------------------.

Men Rocky hade väl också blivit slagen av Amber och slutat vara vän med henne efter det?
Mönstret blir bara tydligare och tydligare.
Citera
2022-05-18, 18:33
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Men hon hade väl också blivit slagen av Amber och slutat vara vän med henne efter det?
Mönstret blir bara tydligare och tydligare.

I det först visade videoförhöret med Rocky som avverkades sist igår så beskrev hon det som att hon och Amber inte längre är vänner men inte heller fiender. Jag förstod det som att kontakten mellan dem har upphört.
Citera
2022-05-18, 18:38
Medlem
okok1s avatar
Amber ville "make immense" med detta vittne. Har Amber slagit honom också?
Citera
2022-05-18, 18:41
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Amber ville "make immense" med detta vittne. Har Amber slagit honom också?

Jag pallar inte att se mer videoförhör. Någon annan som vet vad Joshua menade med det ovan?

Nu lunchpaus. Det kändes som de bröt Joshua mitt i så det lär väl fortsätta sedan.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-18 kl. 18:47.
Citera
2022-05-18, 18:43
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Feministstimmet och manshatarna tycks gå bananas i sina försök att försvara sin medsyster Heard. "Även ett offer kan bajsa i Johnny Depps säng". Jag har inte följt med det här fallet men det hela verkar rätt absurt. Heard har alltså t.ex. skrivit att hon blivit misshandlad av Depp men det finns inga bevis eller dokumenterade skador för att något sådant skett?

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...-folkdomstolen

Herregud, dessa journalister saknar förmåga att ens gå igenom bevisen. Direkta faktafel som att Heard betalat miljontals dollar till välgörenhet dyker också upp...det har bevisats att Heard ljög, liksom hon ljugit om så mycket annat.
Citera
2022-05-18, 18:45
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag pallar inte att se mer videoförhör. Någon annan som vet vad Joshua menade med det ovan?

Tror inte det kom fram. 2 månader innan denna intervju blev han kontaktad av Amber.
Citera
2022-05-18, 19:14
Medlem
Citat:
Amber är ju så gravt manipulativ att det finns anledning att tro att hennes vänner är hårt styda av henne, alternativt att det är likadana i huvudet.

Jag är väldigt skeptisk till att en jury bestående av vanligt folk ur allmänheten ska avgöra detta. De flesta människor kommer att få problem med att genomskåda en supermanipulatör och mytoman som Amber Heard. De som borde intervjua och bedöma henne är ett team med psykiatriker och psykologer. Mycket seniora sådana. Forskare och författare till de största psykiatriska upptäckterna. Inte John Doe från kaféet på hörnet. Det här fallet handlar om extrem manipulation, psykisk terror och psykopati/borderline.

Mentalsjukhus var kanske inte en så jävla dum idé ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in