2022-05-19, 14:34
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Jag har haft många långa relationer, även en med en borderlinebrud.

Jag har upplevt många konflikter och tycker jag tacklat de bra, men jag hade aldrig kunnat klara av att Hantera det som Johnny. Han går ju undan och vill inte ha konflikt gång efter gång.

Jag hade klickat gång nummer 3 och hävt ut kärringen på gatan.

I Johnnys fall så handlar det om att hon ville att han skulle föra våld mot henne och han gick inte i den fällan.

Sen har man större press om man är megakändis. Då är man jävligt försiktig. Med detta sagt så kanske han inte är en ängel. Men vem är det? En lögnare. Vi pratar om att vara tillsammans med ett fruntimmer som har en personlighetsstörning och är empatistörd. Dessa kallar jag inte kvinnor, utan kvinnliga psykopater.
Citera
2022-05-19, 14:35
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tasya van Ree has defended Amber Heard.
In a statement issued by Heard's publicist in 2016, van Ree said Heard had been "wrongfully" accused and that the entire incident had been blown out of proportion, adding that two cops had "misinterpreted and over-sensationalized" the incident.

Oj, ett gemensamt uttalande, stoppa pressarna. Är du medveten om att Depp och Amber också släppt ett sådant gemensamt uttalande, där de förnekade att våld förekommit?
Citera
2022-05-19, 14:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Oj, ett gemensamt uttalande, stoppa pressarna. Är du medveten om att Depp och Amber också släppt ett sådant gemensamt uttalande, där de förnekade att våld förekommit?

Det var väl också som så att Amber i det fallet försökte få det som att poliserna som ingrep var homofober kunde inte acceptera att två kvinnor var ihop.

Något som blev platt fall där också när det visade sig att ena polisen var öppet lesbisk.
Citera
2022-05-19, 14:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det var väl också som så att Amber i det fallet försökte få det som att poliserna som ingrep var homofober kunde inte acceptera att två kvinnor var ihop.

Något som blev platt fall där också när det visade sig att ena polisen var öppet lesbisk.

Japp, underbart
Citera
2022-05-19, 15:06
Medlem
Vad är det för "straff" eller skadestånd man yrkar på i rättegången mot Amber?
Citera
2022-05-19, 15:07
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266

$50 M.
Citera
2022-05-19, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
$50 M.
LOL, hoppas hon åker ditt! Antar att det är hela hennes förmögenhet, kanske mer, mycket mer.
Citera
2022-05-19, 15:11
Medlem
Citat:

Som tidigare skribent sagt så yrkar Johnny på $50M, men även Amber gör en "countersuing" och kräver $100M.
Citera
2022-05-19, 15:13
Medlem
Citat:
LOL, hoppas hon åker ditt! Antar att det är hela hennes förmögenhet, kanske mer, mycket mer.

Elon Musk kommer tyvärr antagligen betala det, för han tycker så synd om kvinnor och tror han kan köpa deras kärlek. Och så länge han är rik kanske han han det.

Hade varit roligare om hon blev pank, hemlös, levde på gatan som meth pundare och sög av svarta män för att finansiera sitt missbruk.
Citera
2022-05-19, 15:13
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Hennes nettoförmögenhet beräknas ligga på 8 miljoner. Hon hade utlovat att donera 7 (pengarna hon fick från skilsmässan) till två organisationer. Hon har inte skickat allt. Än.

Det kan bli knapert.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Elon Musk kommer tyvärr antagligen betala det, för han tycker så synd om kvinnor och han tror han kan köpa deras kärlek.

Hade varit roligare om hon blev pank, hemlös, levde på gatan som meth pundare och sög av svarta män för att finansiera sitt missbruk.

Med tanke på att han vet vad hon har gjort och vad världen tycker så vore det ändå… Sån stor sucker kan han väl ändå inte vara.

Det är bra iofs. Amber bröt sitt löfte som den B-häxan hon är.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 15:24.
Citera
2022-05-19, 15:15
Medlem
Citat:
Hennes nettoförmögenhet beräknas ligga på 8 miljoner. Hon hade utlovat att donera 7 (pengarna hon fick från skilsmässan) till två organisationer. Hon har inte skickat allt. Än.

Det kan bli knapert.

Jag trodde hon hade behållit allt? Var det inte 3.5 miljoner dollar till två olika organisationer?
Citera
2022-05-19, 15:15
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Jag var tvungen att posta det. För bra för att vara sant? Har noll förtroende för Amber så jag vet inte vad jag ska tro.

Är det ändå inte rimligt att JD vinner?
Han har presenterat många bevis. Amber, inte ett enda. Hon har även många gånger. Vad tror du?

Jag vågar inte hoppas för mycket. Folk har ju sagt att det är i stort sett omöjligt att vinna för Johnny pga de tuffa beviskraven. Men samtidigt är ju Ambers uppträdande i rätten så jäkla skurkigt så kanske det kan gå ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in