Citat:
Ursprungligen postat av
LeCastle
Du sympatiserar med människor som fysiskt och psykiskt misshandlar människor. Inte bara nog med det. Dessa människor anklagar även andra för att ha gjort det de gjort mot dem.
Så vem är du att kalla andra för psykopat?
Du beter sig som en sådan, bete dig som folk då. Vet inte vad du har för diagnos som inte kan tyda det som skrivs men jag har personligen inte försvarat någon av dem. Och även om jag hade gjort det så passar inte dina OT och aggressivitet mot mig som nu är raderade.
Däremot är jag objektiv och kan se saker från båda håll, jag tänker som sagt inte fjäska för bitterkukar utan ger min ärliga objektiva mening och har till och med skrivit att jag tyckt synd om Depp. Men det gör jag inte längre, speciellt inte när vissa gör det här till en könsfråga och attackerar andra i tråden. Önskar varken Heard eller Depp något ont men efter påhopp från sådana som dig så hade det varit najs att se henne vinna bara för att se störda kvinnohatare arga.
Citera mig inte mer tack, har inget intresse av aggressiva figurer som dig. Det räcker med mitt pundande aggressiva ex.