2022-05-17, 22:28
Medlem
Någon mer som får vibbar av Jodi Arias av att lyssna på Amber Heard?

https://www.biography.com/crime-figure/jodi-arias

Citera
2022-05-17, 22:30
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nej precis ingen gillar att bli utsatt för manliga psykopater som dig. Ni drar ner ryktet för de normala männen tråkigt nog.

Citat:
Nej precis ingen gillar att bli utsatt för manliga psykopater som dig. Ni drar ner ryktet för de normala männen tråkigt nog. Det blir till och med svårt att känna någon slags med sympati med Depp för att det finns riktigt vidriga kvinnohatande exemplar till män. Nu tror jag dock att Depp är bättre än att vara en riktig kvinnohatare, han har istället andra problem.

Du sympatiserar med människor som fysiskt och psykiskt misshandlar människor. Inte bara nog med det. Dessa människor anklagar även andra för att ha gjort det de gjort mot dem.

Så vem är du att kalla andra för psykopat?
Citera
2022-05-17, 22:32
Medlem
Citat:
Okej. Du menade antecknar va? Man kan ju få nackspärr för mindre, han stirrar nästan jämt ner i boret.
Nej, ledsen, var otydlig där.

Han ritar, ibland har han visat bilderna för advokaten bredvid, och då har det gått att zooma in på bilderna. Jag läste att han har ADHD, så det är väl hans sätt att klara sig igenom de långa och tråkiga rättegångsdagarna.
Citera
2022-05-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Nej, ledsen, var otydlig där.

Han ritar, ibland har han visat bilderna för advokaten bredvid, och då har det gått att zooma in på bilderna. Jag läste att han har ADHD, så det är väl hans sätt att klara sig igenom de långa och tråkiga rättegångsdagarna.

Jaha, i see.
Citera
2022-05-17, 22:36
Medlem
Citat:
Jag hörde det och jag tycker att det är barnsligt och märkligt att hålla fast vid det 6 år senare. Någon annan må tycka annorlunda.

Amber lider i vart fall av att han aldrig tittar på henne i rättssalen. Hon, det påstådda offret, suktar hela tiden efter att han ska titta på henne. Wtf?
Citera
2022-05-17, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Amber lider i vart fall av att han aldrig tittar på henne i rättssalen. Hon, det påstådda offret, suktar hela tiden efter att han ska titta på henne. Wtf?

Ja det är fullt möjligt att hon tycker det är jobbigt. Men det är också fullt normalt att titta på andra, jag vet inte hur han ens klarar av att aldrig kolla på henne när hon är framför. Kan tänka mig att ett offer som är rädd för sin förövare skulle reagera så men ingen utav dem är rädda för varandra. Aja han får köra sin grej.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 22:40.
Citera
2022-05-17, 22:39
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Herregud. Jag såg dokumentär med Jodi Arias förra året. Fruktansvärt likt! Hade Amber haft sämre utseende så hade det lika gärna kunnat varit hon.
Citera
2022-05-17, 22:46
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Jag har tänkt precis samma sak ett antal gånger. Textbook narcissistiska borderline-häxor båda två. Skillnaden i rättssalen är väl främst att Amber har bättre advokater som gett henne extremt hård coachning att inte visa för mycket av sin sanna personlighet (jämfört med t ex alla inspelningarna där man verkligen får reda på vem hon är), till skillnad från Jodi som gick rakt i fällan.

Annars är de läskigt lika. Båda tittar på juryn vid varenda svar, även om det är en enkel ja/nej-fråga. Båda försöker spela oberörda när någon berättar sanningen om dem, men misslyckas uppenbarligen. Båda vägrar acceptera minsta ansvar. Båda ljuger helt obehindrat. Good stuff.

Edit: Glömde tillägga: Båda gråter i rättssalen utan att producera minsta tår.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-05-17 kl. 22:59.
Citera
2022-05-17, 22:46
Medlem
Lova33s avatar
I princip allt AH:s skit är utdraget i ljuset nu, jävligt nice!

Följde rättegången live nu ikväll, fram till weedvittnet, då pallade jag inte mer. Hur jävla långtråkiga och irrelevanta får vittnen lov att vara? Han klargjorde redan initialt att han aldrig sett JD spöa AH, så vad fan är ens poängen med att fortsätta vittna??

Någon mer som reagerade på att AH hade två versioner angående röstinspelningen om badrumsdörren?
Igår vittnade hon om att hon bröt sig in för att JD var hög och hon ville "rädda honom".
Idag påstår hon att det var hon som var inlåst bakom dörren (att det plötsligt var en sovrumsdörr) och att JD bröt sig in. Notera att det är EXAKT samma klipp.
Citera
2022-05-17, 22:48
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Håller med, hon är vacker.
Men hon kan varken klä sig eller sminka sig som vanligt under en rättegång där hon kämpar för sin framtida ekonomi, rykte och karriär.

Det är vanligt att offer för känslomässig och fysisk misshandel, inte vill titta gärningspersonen i ögonen igen. En narcissist livnär sig på din uppmärksamhet. Beröva dem det, och du har en liten seger iallafall. Du kan beröva dem åtminstone det.

Han tecknar.

Det fetade, 100%
Citera
2022-05-17, 22:54
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag har tänkt precis samma sak ett antal gånger. Textbook narcissistiska borderline-häxor båda två. Skillnaden i rättssalen är väl främst att Amber har bättre advokater som gett henne extremt hård coachning att inte visa för mycket av sin sanna personlighet (jämfört med t ex alla inspelningarna där man verkligen får reda på vem hon är), till skillnad från Jodi som gick rakt i fällan.

Annars är de läskigt lika. Båda tittar på juryn vid varenda svar, även om det är en enkel ja/nej-fråga. Båda försöker spela oberörda när någon berättar sanningen om dem, men misslyckas uppenbarligen. Båda vägrar acceptera minsta ansvar. Båda ljuger helt obehindrat. Good stuff.

Lite, men Jodi Arias har en mjukare framtoning och ser "gulligare" ut (trots att hon är en mördare).

AH påminner extremt mycket om Johanna Möller när hon har den sura/uttråkade minen.
Citera
2022-05-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Du sympatiserar med människor som fysiskt och psykiskt misshandlar människor. Inte bara nog med det. Dessa människor anklagar även andra för att ha gjort det de gjort mot dem.

Så vem är du att kalla andra för psykopat?

Du beter sig som en sådan, bete dig som folk då. Vet inte vad du har för diagnos som inte kan tyda det som skrivs men jag har personligen inte försvarat någon av dem. Och även om jag hade gjort det så passar inte dina OT och aggressivitet mot mig som nu är raderade.
Däremot är jag objektiv och kan se saker från båda håll, jag tänker som sagt inte fjäska för bitterkukar utan ger min ärliga objektiva mening och har till och med skrivit att jag tyckt synd om Depp. Men det gör jag inte längre, speciellt inte när vissa gör det här till en könsfråga och attackerar andra i tråden. Önskar varken Heard eller Depp något ont men efter påhopp från sådana som dig så hade det varit najs att se henne vinna bara för att se störda kvinnohatare arga.

Citera mig inte mer tack, har inget intresse av aggressiva figurer som dig. Det räcker med mitt pundande aggressiva ex.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in