2022-05-16, 19:05
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Eleine kvinnan som talade om sminket och höll upp en liten ask sa att det var exakt denna som Amber bar med sig hela tiden. Nu säger Amber att det bara en likadan.

Amber sa nåt stil med att ”of course” så var det inte samma som denna. Nice save Amber…
Citera
2022-05-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Amber sa nåt stil med att ”of course” så var det inte samma som denna. Nice save Amber…
Är så irriterad på kvinnan, vill knappt kolla. Hon har ju uppenbart ändrat stil för sitt vittnesmål för att hon suttit och tittat miljoner ggr på internet sen hennes senaste vittnesmål. De visar klippet igen då han slår i en kökslucka och ljuger öve rhur "rädd hon var". Men ser man hela klippet skrattar hon. Fan asså, denna husvagnsbög till moderator i denna tråd är den mest irriterade jävla shillen jag sett. Hoppas denna blir utsatt för en kvinna som anklagar honom för våldtäkt.

Skriver från telefon, den autocorrectar så mkt
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-16 kl. 19:25.
Citera
2022-05-16, 19:38
Medlem
Citat:
Bråket eskalerade enligt Heard till fysiska våldsamheter, där Johnny Depp kastade in henne i ett pingisbord. Han ska ha slitit upp hennes nattlinne och enligt Heard var hon nästan naken och utlämnad när han begick övergreppet.

Hon förstod först efter en stund att han hade använt en glasflaska, då hon såg flera flaskor ligga krossade på golvet intill henne efter bråket.

– Jag såg mig omkring och såg så mycket krossat glas. Jag tänkte ”Snälla gud, låt inte flaskan ha varit trasig”, sade hon.
https://www.svd.se/a/k6gBoj/amber-he...-for-overgrepp

Hur kan man inte veta om man blivit penetrerad av en trasig flaska?

Hon blev dessutom förvånad över de trasiga flaskorna omkring henne.
Citera
2022-05-16, 19:54
Medlem
skoputss avatar
Har jag missat något? Bild på Amber med skärsår i ansiktet som presenterades idag, kan någon länka till dylik om det är någon annan bild än den med lite rött över kinden?

Citat:
Under måndagens förhör i rättegången mellan Amber Heard och Johnny Depp visades rätten bilder på skärsår som skådespelerskan hade under en premiär 2015 – enligt henne själv ett resultat av att Depp förgripit sig på henne.
https://metromode.se/noje/amber-hear...pa-henne-2015/
Citera
2022-05-16, 19:58
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Har jag missat något? Bild på Amber med skärsår i ansiktet som presenterades idag, kan någon länka till dylik om det är någon annan bild än den med lite rött över kinden?

Inte skärsår i ansiktet utan det handlade om 3(?) små märken på ena underarmen som hon visade upp för kamerorna under en filmpremiär.

Nu försöker hon gråta igen men som vanligt inga tårar. Hon lyckades dock hitta något i näsan att torka.

Beteendenotering: Så fort Amber har fått en fråga vänder hon sig bort från den frågande advokaten och pratar enbart med juryn. Och det är först när AH svarat färdigt som hon åter vänder sig mot advokaten. Jag tycker det ser konstigt ut.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-16 kl. 20:17.
Citera
2022-05-16, 20:05
Medlem
Tänker: Har hon inte någon som hjälper henne och bryr sig om henne? Detta är är en tågkrasch. Torrgråt och absolut inget ansvarstagande, bara ett offer.
Citera
2022-05-16, 20:30
Medlem
Fotboll12s avatar
Nu för mig rättegångens plågsammaste beståndsdel när Amber och hennes advokat pratar om AH:s MeToo-engagemang. Amber Heard skadar denna viktiga och revolutionerande rörelse med sina lögner.
Citera
2022-05-16, 20:34
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Nu för mig rättegångens plågsammaste beståndsdel när Amber och hennes advokat pratar om AH:s MeToo-engagemang. Amber Heard skadar denna viktiga och revolutionerande rörelse med sina lögner.

"It's not about Johnny it's about me" vad tusan menar hon med det? Hon har ägnat timmar åt att smutskasta Depp och nu handlar det inte om honom?
Citera
2022-05-16, 20:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
"It's not about Johnny it's about me" vad tusan menar hon med det? Hon har ägnat timmar åt att smutskasta Depp och nu handlar det inte om honom?

Haha! Tänk på att hon har flera personligheter.
Det var en lång paus i rättegången så nu kan det bara bli värre. Har hon ens gjort något idag som lett tills hennes favör?
Citera
2022-05-16, 20:44
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Haha! Tänk på att hon har flera personligheter.
Det var en lång paus i rättegången så nu kan det bara bli värre. Har hon ens gjort något idag som lett tills hennes favör?

Nu attackerar Amber det som hon beskriver som PR-maskineriet runt Johnny på sociala medier. Hon höll på att dra igång en harang om det men domaren avbröt. För mig hade hon gärna fått prata på om det för det var inte en good look för henne.
Citera
2022-05-16, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
När hon nyss talade om telefonen som kastat i hennes ansikte så gör hon en gest som att det var hennes vänstra sida som träffades. På bilden som visas nu var det på andra sidan.
Såg du förut när hon "torkade tårarna" genom att stryka fingrarna över ögonbrynet..?
Var hon ledsen eller svettig? Om inte annat lär det bli svettigt snart när Depps advokater ska korsförhöra.
Ibland undrar jag om hon VILL att folk ska se, eller i alla fall misstänka att hon ljuger om precis allt. Som en psykopatisk power trip. Att hon KAN agera så och samtidigt tjäna 100 miljoner dollar.
Citera
2022-05-16, 20:51
Medlem
Citat:

Nej vad jag vet finns bara bilderna som ser ut som lite rouge eller läppstift på kinden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in