Citat:
Handlar inget om citatet,. Vill bara. Skriva av mig.Att kasta något så att en fingertopp går av? Det låter betydligt mer långsökt än att det är självförvållat. Naturligtvis menade inte Depp att stympa sig själv och försvåra sitt gitarrspel och han siktade knappast medvetet på att bli den andre Tony Iommi. Att skada sig själv i fyllan och villan är sådant sådana som han gör.
Fattar du inte hur dumt det vore för någon som Johnny, som redan har pengar och allt. Att stämma amber efter hennes påståenden.? Har du sett ngn annan under metoo som gjort samma? Nä de gömmer sig och håller sig undan och hoppas det går över.
Johnny stämde The sun, men den rättegångn var rätt riggad om du ens ids kolla upp det. Sen har han väntat tills nu för att stämma henne och kämpat för att det ska övervakad live. Ambers advokater har kämpat emot allt ingen meta data till foton, det skulle inte.livesändas. En massa shit i bakgrunden som jag till 100%.vet mer om än dig.
Men du är så kort i ditt tänk, du fastnar vid tankar om missbruk och alkohol och kopplar det direkt till att det är mer troligt han är våldsam än inte, det visar hur oinsatt du är tyvärr.
Johnny hade aldrig gjort detta om det inte vore för att Amber ljuger och det syns ju på henne, din piskade karl. Inget med henne är äkta, alla bevis som finns talar emot hennes jävla historier, till och med hennes syster flyttade in i samma penthouse building bara för att hon visste att hon ville vara där för att defusa amber så hon blir crazy.
Finns ljudklipp där amber frågar ngt om våld och varför de gifte sig, så säger Johnny att han hoppades hon skulle bli mindre våldsam.
Men jag vet inte, sådana som dig tror ni vet något utan att ha koll. Du ser mer ut som ett troll än någon värd att ta på allvar och jag skiter i att du är moderator, du yttrar en dum åsikt som alla som är insatta i detta mer än några artiklar, kan se hur lite du vet innan du bildade uppfattning. Du är nog bara ett sheep.