2022-05-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Att kasta något så att en fingertopp går av? Det låter betydligt mer långsökt än att det är självförvållat. Naturligtvis menade inte Depp att stympa sig själv och försvåra sitt gitarrspel och han siktade knappast medvetet på att bli den andre Tony Iommi. Att skada sig själv i fyllan och villan är sådant sådana som han gör.
Handlar inget om citatet,. Vill bara. Skriva av mig.
Fattar du inte hur dumt det vore för någon som Johnny, som redan har pengar och allt. Att stämma amber efter hennes påståenden.? Har du sett ngn annan under metoo som gjort samma? Nä de gömmer sig och håller sig undan och hoppas det går över.
Johnny stämde The sun, men den rättegångn var rätt riggad om du ens ids kolla upp det. Sen har han väntat tills nu för att stämma henne och kämpat för att det ska övervakad live. Ambers advokater har kämpat emot allt ingen meta data till foton, det skulle inte.livesändas. En massa shit i bakgrunden som jag till 100%.vet mer om än dig.

Men du är så kort i ditt tänk, du fastnar vid tankar om missbruk och alkohol och kopplar det direkt till att det är mer troligt han är våldsam än inte, det visar hur oinsatt du är tyvärr.

Johnny hade aldrig gjort detta om det inte vore för att Amber ljuger och det syns ju på henne, din piskade karl. Inget med henne är äkta, alla bevis som finns talar emot hennes jävla historier, till och med hennes syster flyttade in i samma penthouse building bara för att hon visste att hon ville vara där för att defusa amber så hon blir crazy.
Finns ljudklipp där amber frågar ngt om våld och varför de gifte sig, så säger Johnny att han hoppades hon skulle bli mindre våldsam.
Men jag vet inte, sådana som dig tror ni vet något utan att ha koll. Du ser mer ut som ett troll än någon värd att ta på allvar och jag skiter i att du är moderator, du yttrar en dum åsikt som alla som är insatta i detta mer än några artiklar, kan se hur lite du vet innan du bildade uppfattning. Du är nog bara ett sheep.
Citera
2022-05-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha, jag har varit med om att folk har varit så väck i huvudet att de har både pissat och skitit ner sig i soffan och ändå kört på som vanligt. Man flyttade sig bara bort en bit och tvingade sig själv att stå ut med stanken. Sen gick de omkring i lägenheten med skit i byxorna och vi andra kunde inte göra så mycket annat än att både skratta och äcklas av det. Tragiskt, men så går ju vissa missbrukare ner sig mer än andra.
Hahahaha jaa@@@! Men aldrig att någon som älskar varandra, sätter sig ner i sängen och skiter i sängen haha!
Har.själv slitit ner mig, fan i Indien då.gick mina herionpundarpolare runt med bajs i harembyxorna haha!
Citera
2022-05-13, 19:17
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Aldrig hört talas om någon som slår något så fingret går av. Men hur bortförklara du Ambers egna sorg, dagen efter, över hur hon skadat Johnny? Vill verkligen höra
Det jag stör mig på med dig, du har uppenbart dålig koll och utgår ifrån en mall av hur du själv känner. Men det finns ljudklipp på amber där hon i stort sett erkänner att hon skadat Johnny morgonen efter han blev av med fingret. Som sitter och gråter över hur hon inte menad enågot illa och att det inte var meningen. Fattar inte hur du tänker, antingen är du opåläst och kill gissar, eller så är du bara dum.

Om jag nu missar någonting så rätta mig gärna i så fall med hänvisning till källan så vi gör något konstruktivt och lär oss någonting.
Citera
2022-05-13, 19:20
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Och då vet du att i en rättegång ska man aldrig blunda för bevisningen, då det är den som är avgörande. Ändå väljer du att göra det och vill bli tagen för att vara seriös?

Gå gärna in på detaljer så så får vi diskutera dem. Största delen av den här diskussionen handlar om hur bäng Heard är, vilket ju är konstigt när man istället borde hänvisa till denna starka bevisning för Depps case.
Citera
2022-05-13, 19:21
Medlem
Citat:
Om jag nu missar någonting så rätta mig gärna i så fall med hänvisning till källan så vi gör något konstruktivt och lär oss någonting.
https://m.youtube.com/watch?v=VDP9NVQmiXw
Där har du mångaimuter från dagen efter. Kom ihåg allt amber påstått, hon har blivit våldtagen av en Flaska, slagen i ansiktet med knuten näve många gånger. Hennes skale slagen mot en bänk, skurit upp fötterna på glas, blivit kastad på ett pingisbord.

Samt glöm inte, du kan googla till åed. Då hon dyker upp i en talkshow dagen efter det hon påstår. Ser det sant ut det hon säger? Isf har du aldrig sett en skada.
Btw rjan är intro, spola lite,
Citera
2022-05-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Nä, Jag har väl inte den bakgrunden.
Har aldrig känt någon respekt för kändisar, vissa musiker och komiker som skapar egna grejer undantaget men nu ökade mitt förakt ytterligare när man får höra vad som pågår i deras lyxvillor, tvi vale!

Kändisar är ju människor precis som alla andra, därför känns det väldigt märkligt hur folk är så besatta i en person de inte känner. Sedan hur människor kan se upp till någon kretin i paradise hotel eller big brother, är för mig bortom all rim och reson.

Amber Heards prestation i vittnesbåset gör ju hela situationen mycket tydligare. Hon drar filmcitat och försöker låtsasgråta i flera timmar. Helt bisarrt att den här människan kan vara professionell skådespelare och såpass oskicklig, ganska uppenbart att utseende är 95% av det som krävs i Hollywood.
Citera
2022-05-13, 19:25
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Hahahaha jaa@@@! Men aldrig att någon som älskar varandra, sätter sig ner i sängen och skiter i sängen haha!
Har.själv slitit ner mig, fan i Indien då.gick mina herionpundarpolare runt med bajs i harembyxorna haha!
Haha!

Nej, jag kan hålla med dig om att även för en missbrukare skulle det vara lite speciellt med en skithög lämnad av sin älskade på sin sida av sängen. Men Amber verkar vara psyksjuk och då är allt möjligt.

Jag själv råkade ut för en lika störd kvinna som en dag plötsligt började att sprida rykten om att jag hade våldtagit henne. Jag insåg att det var något riktigt sjukt med henne redan från början då hon varje gång hon tittade i en spegel såg en ond varelse som skrämde skiten ur henne och sa åt henne att göra vissa hemska saker. Men är man i ett missbruk så stöter man på så många människor som är störda på så olika sätt att ens gränser för vad man accepterar hela tiden flyttas fram.
Citera
2022-05-13, 19:28
Medlem
Citat:
Gå gärna in på detaljer så så får vi diskutera dem. Största delen av den här diskussionen handlar om hur bäng Heard är, vilket ju är konstigt när man istället borde hänvisa till denna starka bevisning för Depps case.
Kolla bara hela klippet jag länkade och svara senrligt, tror du på ambers historia?
Citera
2022-05-13, 19:29
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det viktigaste är att läsarna i tråden förstår att du saknar trovärdighet. Du gör naturligtvis som du vill med rättegångsföljandet.

Trovärdighet följer av fakta och korrekta analyser, inte av dina föreställningar om vad jag vet eller inte vet och din fanboyism om hur hemsk Amber Heard är.

Jag säger som experter också sagt att det blir mycket svårt för Depp att bevisa att Amber Heard förtalat honom, jag diskuterar mycket gärna detta med dig.
Citera
Medlem
Citat:
Haha!

Nej, jag kan hålla med dig om att även för en missbrukare skulle det vara lite speciellt med en skithög lämnad av sin älskade på sin sida av sängen. Men Amber verkar vara psyksjuk och då är allt möjligt.

Jag själv råkade ut för en lika störd kvinna som en dag plötsligt började att sprida rykten om att jag hade våldtagit henne. Jag insåg att det var något riktigt sjukt med henne redan från början då hon varje gång hon tittade i en spegel såg en ond varelse som skrämde skiten ur henne och sa åt henne att göra vissa hemska saker. Men är man i ett missbruk så stöter man på så många människor som är störda på så olika sätt att ens gränser för vad man accepterar hela tiden flyttas fram.
Har en polare som råkat ut för samma, bara att hennes farsa var ledare för ett mcgäng i Skellefteå. Så folk var typ ute efter honom och egentligen handlade allt om att hon var sur för han låg med andra
Citera
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Jag tänker främst på att det inte går att sopa bevisen för att Amber har misshandlat Depp under mattan. Jag får intrycket av att du istället tycker att den bevisningen talar för att Depp är den som misshandlat Amber?
Citera
2022-05-13, 19:30
Medlem
Citat:
Trovärdighet följer av fakta och korrekta analyser, inte av dina föreställningar om vad jag vet eller inte vet och din fanboyism om hur hemsk Amber Heard är.

Jag säger som experter också sagt att det blir mycket svårt för Depp att bevisa att Amber Heard förtalat honom, jag diskuterar mycket gärna detta med dig.
Så du tolkar det som, att ifall Johnny inte vinner defamstion, så är han histrumisshandlare? Det verkar ju ha hoppat över skallen på dig varför han ens stämmer henne och har kämpat som fan att det ska livesändas. Men alla killar har ju inte sunt förnuft, vissa är ju för feministsvenska i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in