Jag behöver er hjälp! är detta verkligen depp!! Satt inne på chatroulette och bara kollade runt lite o så kommer han fram! han skrev inte ,verkade helt chill , satt o drack öl och hade sitt egna speciella beteende. Jag kollade runt lite på google och han verkar ha samma halsband på sig ! helt sjukt
så var tror ni ? är det han?
För sunkit place
Inte SÅ likt honom
Finns massa folk som är lik honom (googla "Johnny depp ville valo" tex)
Vafan skulle han sitta på Chatroulette för? Han bör ju ha andra saker för sig.
Grymt! Lik som fan men som en annan sa, skulle han verkligen bo sådär? Och vad finner han egentligen för intresse på chatroulette?
Får hoppas någon har lite svar på våra frågor
Citat:
Ursprungligen postat av NMT
haha inte en chans.
För sunkit place
Inte SÅ likt honom
Finns massa folk som är lik honom (googla "Johnny depp ville valo" tex)
Vafan skulle han sitta på Chatroulette för? Han bör ju ha andra saker för sig.
Flera stjärnor brukar roa sig med Chatroulette. Så jo, våra superstars har mycket fritid och gör samma saker som oss ibland!
Vad är egentligen chatroulette? Har bara sett det i ett avsnitt av south park & det verkade ju mest som ngn skitsida där folk söker kontakt men det är mest snubbar som visar kuken.
Vad är egentligen chatroulette? Har bara sett det i ett avsnitt av south park & det verkade ju mest som ngn skitsida där folk söker kontakt men det är mest snubbar som visar kuken.
HAhaha jag skojade runt lite o dummade mig med folk efter att ha spelat fifa o druckit 4 bärs... så kom han fram.. och ja de visar kuken men har lyckats få en brud pulla i cam de najs.. samtidigt som tjejen satt bredvid så var jävlig smidig..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!