2022-05-16, 20:53
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nej vad jag vet finns bara bilderna som ser ut som lite rouge eller läppstift på kinden.

Precis. Ändå skriver metromedia "skärsår" i en fet rubrik, tala om bias.
Citera
2022-05-16, 20:56
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Såg du förut när hon "torkade tårarna" genom att stryka fingrarna över ögonbrynet..?
Var hon ledsen eller svettig? Om inte annat lär det bli svettigt snart när Depps advokater ska korsförhöra.
Ibland undrar jag om hon VILL att folk ska se, eller i alla fall misstänka att hon ljuger om precis allt. Som en psykopatisk power trip. Att hon KAN agera så och samtidigt tjäna 100 miljoner dollar.

Om du har hängt med från början av dagens utfrågning så hade du märkt att hon har problem med övre ögonfransarna på vänster öga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
#MeToo-effekten.
Citera
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Nej vad jag vet finns bara bilderna som ser ut som lite rouge eller läppstift på kinden.
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs

”Skärsåren” syftade på tre små svårtolkade märken på underarmen. Foton tagna i samband med filmpremiär.
Citera
2022-05-16, 20:57
Medlem
Citat:
Såg du förut när hon "torkade tårarna" genom att stryka fingrarna över ögonbrynet..?
Var hon ledsen eller svettig? Om inte annat lär det bli svettigt snart när Depps advokater ska korsförhöra.
Ibland undrar jag om hon VILL att folk ska se, eller i alla fall misstänka att hon ljuger om precis allt. Som en psykopatisk power trip. Att hon KAN agera så och samtidigt tjäna 100 miljoner dollar.

Ha ha ha ja det heter duping delight.

Den här länken med en duktig advokat som kommenterar är fantastisk. https://www.youtube.com/watch?v=ONphgh87mlI
Citera
2022-05-16, 20:58
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Haha! Tänk på att hon har flera personligheter.
Det var en lång paus i rättegången så nu kan det bara bli värre. Har hon ens gjort något idag som lett tills hennes favör?

Hon sa i dagens utfrågning att hon inte har några diagnoser, om jag uppfattade det rätt. De rabblade upp en massa olika diagnoser och hon svarade nej på alla. Hon påpekade speciellt att hon aldrig blivit diagnostiserad med borderline.
Citera
2022-05-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Om du har hängt med från början av dagens utfrågning så hade du märkt att hon har problem med övre ögonfransarna på vänster öga.
Det blir så klart problem med ögonfransarna när hon petar i ögonen hela tiden när hon låtsasgråter.
Citera
2022-05-16, 21:02
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Hon påpekade speciellt att hon aldrig blivit diagnostiserad med borderline.

Där fick SNL fint material att jobba med, om de nu vågar vara så tuffa. Det känns nog mindre kontroversiellt att skoja om sängbajsandet.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-16 kl. 21:04.
Citera
2022-05-16, 21:03
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
”Skärsåren” syftade på tre små svårtolkade märken på underarmen. Foton tagna i samband med filmpremiär.

Så var det, tack. Heard talar om att det finns berg av bevis på att Depp misshandlat henne, vore bra om dessa berg kunde presenteras.
Citera
2022-05-16, 21:08
Medlem
okok1s avatar
Kors om 15 minuter.👻
Citera
2022-05-16, 21:10
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kors om 15 minuter.👻

Åh! Hinner springa och köpa lite popcorn.
Kan bli ett suicidalt nedgångsfall eftersom hon ljugit och stage’at allt. Att hon har hamnat i världens rampljus med en an våra mest älskade ikoner inom filmbranschen kan bara nån som hon lyckas med.

Den som är på Ambers sida bör ifrågasätta sig själva som människor. Eller inte. De är likasinnade.
Citera
2022-05-16, 21:11
Medlem
skoputss avatar
ÄNTLIGEN! Heard avslutade vittnesmålet. Nu 15 minuters paus och vad som sedan händer vet jag ej. Typ en timme återstår av rättegångsdagen. Kanske hennes syster vittnar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in