2022-05-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Detta som just hänt är det mest absurda och sämsta skådespelet jag ngnsin sett. Hon försökte så hårt att gråta, till och med låtsades torka tårar, sååå sjuk kvinna alltså
Såg du när hon förde en näsduk mot näsroten för att torka tårar, som hon hade försökt trycka fram, men ändrade sig på vägen och torkade pannan i stället?
Citera
2022-05-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Någon här som vet vad för diagnos Mrs Heard kan ha? Borderline, sociopat osv har jag hört hittills men jag är ingen expert på detta så om någon vet hojta till!
Ingen på Flashback kan veta detta så klart men jag tycker att det verkar som någon form av narcissism + borderline (EIPS)
Citera
2022-05-05, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Såg du när hon förde en näsduk mot näsroten för att torka tårar, som hon hade försökt trycka fram, men ändrade sig på vägen och torkade pannan i stället?
Haha jooo! Alltså då hon började "gråta" ordentligt, både jag och min tjej satt med öppna munnar. Jag blev så chockad över att hon ens försökte fejka och i slutändan misslyckades så hårt.
Citera
2022-05-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Haha jooo! Alltså då hon började "gråta" ordentligt, både jag och min tjej satt med öppna munnar. Jag blev så chockad över att hon ens försökte fejka och i slutändan misslyckades så hårt.
Vi ska också komma ihåg att hon är en erfaren skådespelerska, hon kan trycka fram tårar. Inte på direkten tydligen, men om hon anstränger sig i några minuter då kan hon det. Det har hon lärt sig på jobbet om inte redan i skolan eller tidigt i någon amatörteatergrupp, som de flesta skådespelare.
Citera
2022-05-05, 22:58
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant

Samt återigen, Johhny han berättade INTE sådana här saker, han berättade bara om händelser det fanns bevis till. Här finns det INGENTING!!!!
Fast det stämmer ju inte. Nu är jag på JD's sida men nog har han rabblat upp en massa saker som inte går att bevisa. Han sa bland annat att Amber fejkat en bruten näsa och när han plockade upp bomullstussen hon haft i näsan för att stoppa allt blod, så såg han att det var rött nagellack hon hade färgat den med. De enda som vet sanningen i detta är de två.
Citera
2022-05-05, 23:06
Medlem
Whiskyladdares avatar
Citat:
Ingen på Flashback kan veta detta så klart men jag tycker att det verkar som någon form av narcissism + borderline (EIPS)

Jo det har du nog rätt i.... Mindes själv att hon Dr Curry pratade bland annat om det jag och du skrev men att inte riktiga tester var gjorda så var nog bara vad hon antog med tanke på Depps historier! Undrar nu om hon döms vad för straff hon kan få, vet inte riktigt vad lagarna i USA säger men jag själv skulle säga 10 år låter rimligt. Men nu pratar vi ju om kändisar i USA så blir säkert något slutenpsykiatriskvård eller något fint rikemansfängelse. Dom där 50 miljoner $ lär nog förhandlas ner till 1-5 miljoner $.

Oavsett vad tyckte jag Johnnys livvakter gjorde det bästa jobbet när dom vittnade, finns inte så mycket annat att tillägga där, samt Heards advokater verkar in princip gett upp för länge sen.. Hon den där tanten verkar ju vara helt slut när hon ställer frågor
Senast redigerad av Whiskyladdare 2022-05-05 kl. 23:08.
Citera
2022-05-05, 23:14
Medlem
Citat:
Vi ska också komma ihåg att hon är en erfaren skådespelerska, hon kan trycka fram tårar. Inte på direkten tydligen, men om hon anstränger sig i några minuter då kan hon det. Det har hon lärt sig på jobbet om inte redan i skolan eller tidigt i någon amatörteatergrupp, som de flesta skådespelare.
Så usel skådespelare också. Alla vet hur det ser ut då man gråter, hennes ögon har sett likadana ut genom allt, inga svullnader efter gråt-ingenting
Hennes näsa blev aldrig röd, hon snyftade utan att vara snorig, alltså shit så farlig kvinna, fatta hur mycket hon sitter och ljuger bara för att sänka Johnny just nu. Man blir mörkrädd!
Citera
2022-05-05, 23:28
Bannlyst
"Im sooorry! But if hear about anyone shitting in someone elses bed. Im going to assume that the one that shits in the bed is the unhinged one.."

- Asmongold
Citera
2022-05-05, 23:32
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Jo det har du nog rätt i.... Mindes själv att hon Dr Curry pratade bland annat om det jag och du skrev men att inte riktiga tester var gjorda så var nog bara vad hon antog med tanke på Depps historier! Undrar nu om hon döms vad för straff hon kan få, vet inte riktigt vad lagarna i USA säger men jag själv skulle säga 10 år låter rimligt. Men nu pratar vi ju om kändisar i USA så blir säkert något slutenpsykiatriskvård eller något fint rikemansfängelse. Dom där 50 miljoner $ lär nog förhandlas ner till 1-5 miljoner $.

Oavsett vad tyckte jag Johnnys livvakter gjorde det bästa jobbet när dom vittnade, finns inte så mycket annat att tillägga där, samt Heards advokater verkar in princip gett upp för länge sen.. Hon den där tanten verkar ju vara helt slut när hon ställer frågor

En satir över Heards advokat när hon förhör Dr.Curry. Hon som spelar Heard ...
https://m.youtube.com/watch?v=rF7_PkIidfM
Citera
2022-05-05, 23:35
Medlem
StigAllans avatar
Depp är oskyldig till vad Amber påstår vad han gjort!

Tokiga kärringar vräker ur sig vad som helst för att komma undan.
Hon har inga bevis men anser att hennes fantasier om vad som i själva verket har hänt ska ha bevisvärde.
Citera
2022-05-05, 23:56
Medlem
Så mycket hon tar upp nu om hur han slagit henne på alla möjliga vis.

Så borde hon ha så mycket bevis!!! Hon har i stort sett ingenting!

Allt detta är helt jäkla absurt!

Kom ihåg. Hon bajsade i hans säng!

Hon sitter och säger att hon trodde hon skulle dö så många gånger och att han ströp henne osv och slog och slog.

Detta är så jävla sjukt. Det är sååååå mycket. Har hon inte bevis på misshandel. Ta inte upp 100 olika händelser då.
Citera
2022-05-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Så mycket hon tar upp nu om hur han slagit henne på alla möjliga vis.

Så borde hon ha så mycket bevis!!! Hon har i stort sett ingenting!

Allt detta är helt jäkla absurt!

Kom ihåg. Hon bajsade i hans säng!

Hon sitter och säger att hon trodde hon skulle dö så många gånger och att han ströp henne osv och slog och slog.

Detta är så jävla sjukt. Det är sååååå mycket. Har hon inte bevis på misshandel. Ta inte upp 100 olika händelser då.

Tonläget på Ambers advokat, Elaine tyder på att man har gett upp.. Hon inser vilken misär Amber kastar ur sig. Korsförhöret kommer få henne att kollapsa totalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in