Citat:
Ursprungligen postat av
skoputs
Jag gissar att hon tagit till sig av kritiken (att skådespeleriet var uselt), därför är skademinimeringen igång.
E. PR-gruppen gör sitt jobb m.a.o.
De nya PR teamet var redan med från första dag Amber satt sig i vittnesbåset. Teamet stod och beklagade sig till media att Depp småskratta i salen åt en "gråtande och förstörd" Amber.
Jag har inte sett David Shane än idag?? Föregående dagar sprang han runt Heards advokater med diverse lappar som han smusslade till advokaterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fotboll12
Dialys Mail: EXCLUSIVE: Amber Heard's new PR guru hired to paint Johnny Depp as an alcohol-bingeing abuser has two DUI arrests, left two jobs after sexual harassment claims and is known as 'the walking #MeToo case' in industry circles
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10789633/Amber-Heards-new-PR-guru-two-DUI-arrests-twice-accused-sexual-harassment.html
Ja jag läste det där tidigare att han har åkt dit för rattfylla, sexuella trakasserier på arbetsplatsen och hot och sexuella anspelningar på dating sidor. Shane har också tidigare representerat The Management Group som Depp stämde för avtalsbrott, Depp och The Management Group gjorde upp på sidan om, men Shane Communications gjorde sitt yttersta för att smutskasta Depps levnadsvanor.
Amber har valt sitt nya PR team med omsorg, allt för att jävlas med Depp. Men vad det verkar med David Shane så drog hon en jävla nitlott .. .. .. igen