Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag gissar att hon tagit till sig av kritiken (att skådespeleriet var uselt), därför är skademinimeringen igång.

E. PR-gruppen gör sitt jobb m.a.o.

De nya PR teamet var redan med från första dag Amber satt sig i vittnesbåset. Teamet stod och beklagade sig till media att Depp småskratta i salen åt en "gråtande och förstörd" Amber.

Jag har inte sett David Shane än idag?? Föregående dagar sprang han runt Heards advokater med diverse lappar som han smusslade till advokaterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Dialys Mail: EXCLUSIVE: Amber Heard's new PR guru hired to paint Johnny Depp as an alcohol-bingeing abuser has two DUI arrests, left two jobs after sexual harassment claims and is known as 'the walking #MeToo case' in industry circles

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10789633/Amber-Heards-new-PR-guru-two-DUI-arrests-twice-accused-sexual-harassment.html

Ja jag läste det där tidigare att han har åkt dit för rattfylla, sexuella trakasserier på arbetsplatsen och hot och sexuella anspelningar på dating sidor. Shane har också tidigare representerat The Management Group som Depp stämde för avtalsbrott, Depp och The Management Group gjorde upp på sidan om, men Shane Communications gjorde sitt yttersta för att smutskasta Depps levnadsvanor.

Amber har valt sitt nya PR team med omsorg, allt för att jävlas med Depp. Men vad det verkar med David Shane så drog hon en jävla nitlott .. .. .. igen
Senast redigerad av iLivid 2022-05-16 kl. 18:17.
Citera
2022-05-16, 18:11
Medlem
Johnny tittar mest ner hela tiden. Skriver han? Svårt att se för skärmen framför honom.
Längtar iallafall till imorgon, när den riktiga pressen på AH går igång ordentligt...
Citera
2022-05-16, 18:12
Medlem
Ok... Så INGA skador på någonting i lägenheten. Inga svullnader, inget blod. Det här är ett skämt.
Senast redigerad av davowir 2022-05-16 kl. 18:18.
Citera
2022-05-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Johnny tittar mest ner hela tiden. Skriver han? Svårt att se för skärmen framför honom.
Längtar iallafall till imorgon, när den riktiga pressen på AH går igång ordentligt...

Jag är inte hundra men har fått för mig att han klottrar. Han kommer inte att se Amber i ögonen.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-16 kl. 18:17.
Citera
2022-05-16, 18:15
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=M6xG3KzZh-8

live just nu med kommenterande advokat. Mycket bra sida!
Citera
2022-05-16, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag är inte hundra men har fått för mig att han klottrar. Han kommer inte att se Amber i ögonen.

Okej.
Klokt av honom!

Mvh.
Citera
2022-05-16, 18:26
Medlem
Nu laddar hon för gråt.

”I loved him so much”. Man ser en suck hos Johnny.

Hon har klämt ett bra tag nu men jag ser inga tårar. Kanske kameran står för långt bort?

Nu gör hon en genomgång av hur hon ska ha lyckats sminka bort påstådda ansiktsskador efter bråk med Johnny.

Lunchpaus.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-16 kl. 18:43.
Citera
2022-05-16, 18:46
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Som sagt, inte mycker till bevis för att Depp har slagit henne har framkommit, men hon ger ett trovärdigt intryck när hon förklarar många av händelserna. Men bevis för att det har ägt rum har vi ju inte.

Helt plötsligt så har hon fått ett jättebra minne?!?
Heard är ju inte ett dugg trovärdig, vänta till korsförhöret där hon kommer kokas levande 🦞
Citera
2022-05-16, 18:47
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Helt plötsligt så har hon fått ett jättebra minne?!?
Heard är ju inte ett dugg trovärdig, vänta till korsförhöret där hon kommer kokas levande 🦞
Ja, det ska bli intressant att se. För en gång skull upplever jag i alla fall henne som trovärdig. Är korsförhöret idag det också?
Citera
2022-05-16, 18:52
Medlem
Eleine kvinnan som talade om sminket och höll upp en liten ask sa att det var exakt denna som Amber bar med sig hela tiden. Nu säger Amber att det bara en likadan.

Sen skriver många kosmetikakunniga att hon har sminket kommer på i olika ordning. Hon lägger på de korrigerande färgerna på sist, de menar att man lägger på det sist. och att just de färgerna i den här dosan inte kan täcka blåmärken.
Citera
2022-05-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
vänta till korsförhöret där hon kommer kokas levande 🦞

Kanske är det därför hon ger ett ganska uppgivet intryck nu? Alltså att det inte bara handlar om att hon tränat upp ett nytt beteende under förra veckans paus, utan att hon förstår att karriären är rökt.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-16 kl. 18:55.
Citera
2022-05-16, 18:58
Medlem
Hon ljuger om bajset i sängen. Finns ljudklipp där hon säger att det var ett "practical joke gone wrong" gråtandes.

Att hon vänder om det där till att Depp skulle hotat och skrikit på en LBTQI+ person som Amber sa, är patetiskt!! Hon försöker klämma in att han hatar homos osv haha!! herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in