2022-05-25, 15:31
Medlem
kompjuters avatar
Oj vad obekväm AH är när sanningen berättas verbalt från vittnen!

Hon vet dessutom att hon är sjuk i huvudet!
Fy fan, vilken brud.....
Senast redigerad av kompjuter 2022-05-25 kl. 15:33.
Citera
2022-05-25, 15:33
Medlem
Nej men ojdå. Är den snygga och underbara bruden från Hawaii tillbaka?
Citera
2022-05-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Inte sociala medier. Då har du missat mycket skriverier. Sen är det bara att titta på live-chatten som finns när rättegången direktsänds. Kan det vara vanlig media du tänker på?
JD måste vinna. Då kommer de sk**a ner sig

Ja vanlig media, men även bland vanliga människor, som inte är såna här nördar som sitter och ser på streams och läser en massa grejer. Frågar man någon på arbetsplatsen är säkert svaret att Johnny Depp är ett monster.
Citera
2022-05-25, 15:38
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kortburkskoma
Ja vanlig media, men även bland vanliga människor, som inte är såna här nördar som sitter och ser på streams och läser en massa grejer. Frågar man någon på arbetsplatsen är säkert svaret att Johnny Depp är ett monster.

Har du sett rättegången?

Sött, misstolkade 🤗
Citera
2022-05-25, 15:42
Medlem
Fiffiniffis avatar
Dr Curry utstrålar kompetens och säkerhet. Ett stjärnvittne.

Hon uttrycker det som jag, så att säga, haft i mina tankegångar angående Ambers PTSD-diagnos på ett helt perfekt sätt. Mycket imponerande.

Älskar att hon säger rätt upp och ner att PTSD är den lättaste diagnosen att fejka. Det är precis därför jag skrev för några dagar sedan att PTSD är "BPD-lögnares go-to diagnos när de ljuger om misshandel".

Husvagnsvensson som säger sig inte veta hur man ska avgöra vilket psykiatri-vittne man ska lyssna på gör klokt i att extra lyssna noga.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-05-25 kl. 15:50.
Citera
2022-05-25, 15:48
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Kate Moss var underbar men kort. Tidsmässigt alltså.

Men hon bör sätta på sig glasögonen! Mumma.

Yupp...mer Milf än så blir det inte!
Citera
2022-05-25, 15:52
Medlem
kompjuters avatar
Dr. Curry.. .så smart och så het ❤️
Tänk på det tjejer, kunskap är oerhört hett!
Ni behöver inte ens vara snygga 🥰🤗
Citera
2022-05-25, 15:56
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Är det någon som vet hur man blir Dr. Currys patient? Jag är riktigt sjuk i huvudet och behöver en ordentlig genomgång av mitt inre känsloliv.
Citera
2022-05-25, 15:58
Medlem
kompjuters avatar
Man kan redan nu se att AH blir krösamaja som gammal tant.
Citera
2022-05-25, 16:01
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Dr Curry utstrålar kompetens och säkerhet. Ett stjärnvittne.

Hon uttrycker det som jag, så att säga, haft i mina tankegångar angående Ambers PTSD-diagnos på ett helt perfekt sätt. Mycket imponerande.

Älskar att hon säger rätt upp och ner att PTSD är den lättaste diagnosen att fejka. Det är precis därför jag skrev för några dagar sedan att PTSD är "BPD-lögnares go-to diagnos när de ljuger om misshandel".

Husvagnsvensson som säger sig inte veta hur man ska avgöra vilket psykiatri-vittne man ska lyssna på gör klokt i att extra lyssna noga.

Curry är klockrent tydlig, det finns inget att dölja, inga darrande svar, ärlig med vad hon ej är säker på. Däremot tendenser som om man lägger ihop dem blidar ett mönster.

Heard gjode ett PTSD-test som var "för" bra. Enligt Curry är det en stark indikation på att svaren är inlärda, medvetet, eller omedvetet.

E. Vill lägga till att Curry har mängder med information.
- Olika tester som ej visar på PTSD
- 12 timmars samtal med Heard
- Journaler och andra utlåtanden från behandlare
- Heards sociala och utåtriktade liv hör på inget sätt samman med hur en PTSD-drabbad människa beter sig
m.m
Senast redigerad av skoputs 2022-05-25 kl. 16:18.
Citera
2022-05-25, 16:02
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Oj vad obekväm AH är när sanningen berättas verbalt från vittnen!

Hon vet dessutom att hon är sjuk i huvudet!
Fy fan, vilken brud.....

Hon hade samma outfit som Colonel Sanders igår. Det kändes så bekant. (Founder of KFC, googla så får du ett gott skratt av första meningen) Det är så bisarrt.
Off topic. Jag blev så sugen på att äta där. De har vegetariska alternativ då jag inte äter kött, men jag vill göra ett undertag. Lol.

Hon är så konstig. Tror hon har opererat sig tror jag. Jättekonstiga kindben. Det har hon inte haft tidigare. Hon tittar in i kameran hela tiden och gör en konstig inövad min. Hon är förstås den som tittar i spegeln 24/7.
Citera
2022-05-25, 16:04
Medlem
acitflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jajjajja där fick du mig... Förföljer du mig eller? Du har inte skrivit något minnesvärt i tråden. Detta var ditt första inlägg! Bra jobbat.

Vad har du rökt för något? Har ögat denna tråd och noterat flertalet inkorrekta påståenden av användare som jag ignorerat men att du påstår att amber och johnny inte ens var i ett förhållande 2015 var en helt ny nivå av dumhet. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in