Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-05, 21:13
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Man ser direkt när Heards skådespeleri startar i detta klipp, haha.

https://www.youtube.com/watch?v=_79bbNaVskI
Har aldrig gillat Depp eller följt dramat.
Men en snabb koll får mig direkt att se att det är en kvinna lika ful som random white trash, samt ljuger lika dåligt. Jag håller på Depp automatiskt.
Citera
2022-05-05, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhar
Sänder han live? Satan vad hon tårar upp nu.

Aa han sänder live! Allt var skit kul i flera minuter, sen började hon gråta och då vart det cringe bara. Men nu är han tillbaks
Citera
2022-05-05, 21:16
Medlem
Ot kanske men funderingar.......VEM här i Sverige har smaskigt skvaller om Johnny Depp att bjuda på? Jag älskar Johnny och räknar till 23 filmer som jag har med honom på DVD. Filmer som jag sett många ggr och självklart saknas många i min samling. När jag sett inslag från rättegången mot A Heard så har jag känt ÄNNU mer kärlek till honom. Här är han människa (nåja lite skådis säkert också?) men nästan sig själv....! Johnny, människan! Heard hade jag i ärlighetens namn aldrig hört talas om men hon är ju också en skådis med många roller i bagaget men NU är det nog slut? VILKEN regissör anlitar en skådis som gjort nr två i en säng för att hämnas och STÄMMER sin fd man på miljonbelopp? Jag skulle välja en annan sexig blondin för det KRYLLAR av dem. MEN det finns bara EN Johnny Depp!
Senast redigerad av maratonmaniker 2022-05-05 kl. 21:22.
Citera
2022-05-05, 21:16
Medlem
Detta som just hänt är det mest absurda och sämsta skådespelet jag ngnsin sett. Hon försökte så hårt att gråta, till och med låtsades torka tårar, sååå sjuk kvinna alltså
Citera
2022-05-05, 21:17
Medlem
Såg ett klipp härom dagen om hörsägen. Vad JD än sa, och han fick aldrig prata till punkt, så tjoade AH advokat "HEARSAY!"
Ganska komiskt i allt det tragiska.
Citera
2022-05-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Detta som just hänt är det mest absurda och sämsta skådespelet jag ngnsin sett. Hon försökte så hårt att gråta, till och med låtsades torka tårar, sååå sjuk kvinna alltså
Hon drogs väl med i "me too-vågen" (?) när det var fritt fram att anklaga alla män som KANSKE antastat en ngn gång för tio år sedan och komma undan med det och bli ömkad. Tåget hade gått tyvärr och genomskådats när Amber började grina och det blir inget hyllande och ömkande för "modiga Amber" utan karriären är slut!
Citera
2022-05-05, 21:32
Medlem
cerns avatar
Hur kan det komma sig att Amber får sitta och bara pladdra ur sig massa skitsnack?
Typ "åh han hade så dålig andedräkt" osv.. Dumma Johnny! Ni måste sätta honom i finkan.

Så sjukt låg nivå på detta så till och med han själv skrattar år det: https://www.youtube.com/watch?v=fUSuhdihlN4
Citera
2022-05-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Hon drogs väl med i "me too-vågen" (?) när det var fritt fram att anklaga alla män som KANSKE antastat en ngn gång för tio år sedan och komma undan med det och bli ömkad. Tåget hade gått tyvärr och genomskådats när Amber började grina och det blir inget hyllande och ömkande för "modiga Amber" utan karriären är slut!
Haha yeah! Är. Bara så arg just nu, tycker fett synd om Johnny som måste sitta där och lyssna på hennes lögner.
Citera
2022-05-05, 21:37
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Sa hon att hon blev våldtagen med en flaska och hennes underliv började blöda?

Ja och det är många slag och elände, problemet .. det finns inget dokumenterat, endast hennes ord. Ett våldsamt underlivsvåld, varför finns inga läkarutlåtanden?
Senast redigerad av skoputs 2022-05-05 kl. 21:47.
Citera
2022-05-05, 22:14
Medlem
Hon sa att det var krossat glas över hela golvet och att hon var naken och halkade runt och Johnny misshandlade henne... men kom ihåg, finns inga bevis på skador på henne alls från någon läkare eller någonting.

Skulle hon halka runt där naken i glas, så hade hon minst skurit sig på fötterna...

Samt återigen, hon fäller inga fucking tårar!!! Tom jag själv skulle kunna få ut mer tårar genom att tänka på min hund som dog eller något.. Det är så märkligt...

Men det är så synd om Johnny, det måste vara fruktansvärt att sitta där.

Samt återigen, Johhny han berättade INTE sådana här saker, han berättade bara om händelser det fanns bevis till. Här finns det INGENTING!!!!

Sen är det så, för Amber handlar detta om 500 miljoner kronor hon kan få betala. Så hon kämpar la för sitt lov för att pussla ihop allt nu med vad som sades innan.

Det jag tror är sant är att Johhny var svartsjuk, men resten är sinnessjukt krydd!

Hon har spelat in och tagit bilder på så mycket skit, då hade hon direkt tagit kort på alla dessa skader hon fått, som hon snackar om. Alla kläder som slets sönder tex, finns ite bevis på något sådant.
Senast redigerad av stampentrekant 2022-05-05 kl. 22:24.
Citera
2022-05-05, 22:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Ägarna till filmbolagen i Hollywood är hänsynslösa affärsmän som bara bryr sig om pengar. Ifall Johnny inte vinner rättegången är väl risken stor att de anser det allt för riskabelt och kontroversiellt att hyra honom. I synnerhet som asen i pressen fortfarande propagerar för AH.

På vad baserar du din optimism?
Jag tycker jag är en hyfsat god människokännare bara genom iaktagelser.
Det här kan egentligen bara bli ett lyft för Depp som slipper Disneys ok och bördor. Nu kan han gå Indie om han vill och blomma ut fullständigt.
Citera
2022-05-05, 22:31
Medlem
Whiskyladdares avatar
Någon här som vet vad för diagnos Mrs Heard kan ha? Borderline, sociopat osv har jag hört hittills men jag är ingen expert på detta så om någon vet hojta till!

Jag tycker själv att det är jobbigt att se henne vittna, för allt känns så jävla fake runt omkring henne... Förstår inte att vissa män därute lever med såna här kvinnor, nu är dock den procenten nog relativt låg jämfört med män som slår/trycker ner kvinnor men oavsett vad så är detta nog inte lätt från någon part...!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in