Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-16, 16:43
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Jag ser mig tvungen att klippa bort stora delar av din text där du ständigt klamrar dig fast vid ordet fangirls i större delen av dina svar.

Fangirls-diskussionen går inte att undvika. Alla kan se att de finns och hur de beter sig och vilka effekter det har på diskussionen. Det här är en intressant diskussion som dras ned av sådant och där argument för Depps stämning får ett löjets skimmer över sig.

Citat:
Att jämföra The sun rättegången med Virginia rättegången går riktigt inte. I the sun rättegången var Heard vittne och i pågående rättegång är hon part vilket ger Depp möjligheten i 2022 års rättegång att ge sin syn på Ambers utspel in på bara skinnet. Den rättigheten hade han inte i Storbritannien där parten var The sun.

Denna gång scannas Heard inför en hel värld vilket Depp redan gått igenom år 2016, Amber kommer inte med något nytt men Depp får för första gången ge sin version om Heard och den är inte vacker.

Jämförelsen är intressant. Syftar du främst på korsförhöret som pågår från idag?

Hur Amber Heard uppträder kommer att påverka opinionen vilket sägs vara Depps främsta syfte med stämningen, men menar du att det kommer att påverka utgången av rättegången så får du gärna utveckla det mer.
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2022-05-16 kl. 16:46.
Citera
2022-05-16, 16:49
Medlem
okok1s avatar
Hon framstår som mer genuin när hon inte spelar teater och gråter 20 gånger utan tårar...
Citera
2022-05-16, 16:55
Medlem
Har hon fått något lugnande? Tycker hon ser så sömnig ut. Tänker att det är svårt att slappna av i en sån här situation av sig själv, även om man inte sovit något alls.
Citera
2022-05-16, 16:58
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Har hon fått något lugnande? Tycker hon ser så sömnig ut. Tänker att det är svårt att slappna av i en sån här situation av sig själv, även om man inte sovit något alls.
Haha, och Depp ser ut att vara bakis idag.
Citera
2022-05-16, 17:01
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon framstår som mer genuin när hon inte spelar teater och gråter 20 gånger utan tårar...

Jag gissar att hon tagit till sig av kritiken (att skådespeleriet var uselt), därför är skademinimeringen igång.

E. PR-gruppen gör sitt jobb m.a.o.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-16 kl. 17:06.
Citera
2022-05-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha, och Depp ser ut att vara bakis idag.

Syftar du på solglasögonen? Han har dem rutinmässigt som ett skydd mot omvärlden.
Citera
2022-05-16, 17:09
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Syftar du på solglasögonen? Han har dem rutinmässigt som ett skydd mot omvärlden.
Näe, när han tog av sig dom såg han rätt sliten ut tycker jag.
Citera
2022-05-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag gissar att hon tagit till sig av kritiken (att skådespeleriet var uselt), därför är skademinimeringen igång.

E. PR-gruppen gör sitt jobb m.a.o.

Ja det hade varit chockartat om hon inte vidtagit åtgärder efter sina tidigare skådespelarhaverier i rättssalen.
Citera
2022-05-16, 17:23
Medlem
Dialys Mail: EXCLUSIVE: Amber Heard's new PR guru hired to paint Johnny Depp as an alcohol-bingeing abuser has two DUI arrests, left two jobs after sexual harassment claims and is known as 'the walking #MeToo case' in industry circles

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10789633/Amber-Heards-new-PR-guru-two-DUI-arrests-twice-accused-sexual-harassment.html
Citera
2022-05-16, 17:30
Medlem
När hon nyss talade om telefonen som kastat i hennes ansikte så gör hon en gest som att det var hennes vänstra sida som träffades. På bilden som visas nu var det på andra sidan.
Citera
2022-05-16, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
När hon nyss talade om telefonen som kastat i hennes ansikte så gör hon en gest som att det var hennes vänstra sida som träffades. På bilden som visas nu var det på andra sidan.

Nu när Johnny tog en klunk av något ur en mugg blev Amber helt spattig och tittade åt alla håll. Wtf?

Bilderna som Ambers advokat presenterar på påstådda ansiktsskador på AH är fullständigt patetiska.

”I wanted to protect Johnny”. Jag vet inte exakt vad Amber pratade om där men min och Johnnys reaktion var likartade.

Det är för mig tydligt att Amber suktar efter att Johnny ska titta på henne och jag upplever henne som plågad över att han aldrig gör det.

Fram till för några veckor sedan trodde jag att Johnny Depp var en kvinnomisshandlare och att AH och han var lika goda kålsupare. Jag skäms över hur fel jag hade. #JusticeForJohnnyDepp
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-16 kl. 18:05.
Citera
2022-05-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Fangirls-diskussionen går inte att undvika. Alla kan se att de finns och hur de beter sig och vilka effekter det har på diskussionen. Det här är en intressant diskussion som dras ned av sådant och där argument för Depps stämning får ett löjets skimmer över sig.

Jämförelsen är intressant. Syftar du främst på korsförhöret som pågår från idag?

Hur Amber Heard uppträder kommer att påverka opinionen vilket sägs vara Depps främsta syfte med stämningen, men menar du att det kommer att påverka utgången av rättegången så får du gärna utveckla det mer.

Depp använder domstolen som sin plattform för att vinna opinionen vilket han redan gjort. Vad gäller utgången av rättegången har Depp uppförsbacke och en ännu brantare backe än andra har han då han är en megakändis. Alltid svårare för dom stora stjärnorna att vinna ärekränkningsmål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in