2011-04-25, 19:31
Medlem
Rembrandtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Fast Dolph är ju 80% muskler, 19% fett och 1% hjärna, honom kan man ju inte jämföra med Depp.
Och om han nu faller för Hollywood-imagen så känns det väldigt skumt och skabbigt att han, som skulle kunna få vilken kvinna somhelst i världen, väljer en 19-årig tjej som inte ens var supersnygg

Detta var antagligen det dummaste inlägget som någonsin skrivits på flashback,grattis pajas.

http://www.kids-iq-tests.com/famous-people.html

3 raden nerifrån,näst längst till vänster
Senast redigerad av Rembrandts 2011-04-25 kl. 19:54.
Citera
2011-04-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zixxxten
1: Ja samma här, när fasiken har den karln som verkat så pryd och familjekär lyckats bedra sin kära Vanessa!? Han har ju alltid verkat vara rena prakt exemplaret på trohet, familje frid och även den mest perfekta faders gestalten i och med att han visat sådan kärlek och omtanke till sina barn! T.ex "kalle och choklad fabriken" som han spelade Willy Woonka enbart för sina barns skull! Även skvallren om att han har köpt en hel ö åt sina barn visar väl ändå vilken kärlek och omtanke han har för sin familj?

2. Även där är frågetecknena stora! Han KAN inte svika Vanessa, det är omöjligt! Dom är världens avbilder, motsatta och komplementens helhet. Är som vardera sidan av ett mynt: Citerar mig själv från min kärleksförklaring till min älskade flickvänn "Vi är som vardera sidan av ett mynt, olika på alla sätt! Men vi är ändå stöpta i samma form och hör ihop." Depp och Vanessa är fan samma sak! Dom är varderas motsats, varderas komplement!

Har djävulskt svårt för att tro eller ens acceptera det som påstås om hans otrohet! Absolut är det svårast att acceptera att han ens har varit otrogen mot Vanessa tidigare, vilket jag aldrig hört tidigare.
Vill bra gärna veta sanningen bakom detta, för i mina ögon är han som mig och min flickvänn "Oslagbart beroende av varandra, kompleterar varandra och är viktiga för att man skall vara och förbli hela"!

Haha mja liiite överdrivet kanske men sure I get your point. Men han har ju faktiskt varit bad boy personifierad, trodde dock att han övergett det livet helt och aldrig skulle tänka tanken att bedra fröken Paradis. Men helt omöjligt är det ju ändå inte, han har ju trots allt levt det livet tidigare.

Men är det sant så är det minst sagt chockerande
Citera
2011-04-25, 21:53
Medlem
Citat:
Fakta + källa eller tack och adjö, ser jag bevis för att han är otrogen så har han tappat ett fan kan jag säga!

Pics or it didn't happen!

Nej men så klart kan det bara vara bullshit, har ju hänt förr att skvallerblaskorna hittar på historier...
Citera
2011-04-25, 21:55
Medlem
Citat:
Fast Dolph är ju 80% muskler, 19% fett och 1% hjärna, honom kan man ju inte jämföra med Depp.
Och om han nu faller för Hollywood-imagen så känns det väldigt skumt och skabbigt att han, som skulle kunna få vilken kvinna somhelst i världen, väljer en 19-årig tjej som inte ens var supersnygg

Ptja fast skönheten sitter väl i betraktarens öga?
Varför skulle Johnny depp som skulle kunna få precis vem han vill välja att gifta sig med Vanessa Paradis som jag personligen tycker inte alls ser speciellt bra ut?
Citera
2011-04-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spiken27
Du kan lugnt utgå från att alla kändiskillar knullar runt. Naivt att tro något annat. Den publika imagen är nåt helt annar än verkligheten.

"A man is only as loyal as his options" -- Bill Maher

Frestelserna är ju såklart betydligt större i hollywood, de snygga & framgångsrikas huvudstad så visst förekommer det nog en hel del otrohet och runtliggande där. Man skulle säkert inte vara bättre själv om personen man tyckte var hetast i världen stötte på en, då är nog en ev. pojk- /flickvän rätt fort bortglömd...
Citera
2011-04-26, 00:15
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar om Johnny Depp sammanfogade.

/Mod
Citera
2011-04-26, 04:16
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandts
Detta var antagligen det dummaste inlägget som någonsin skrivits på flashback,grattis pajas.

http://www.kids-iq-tests.com/famous-people.html

3 raden nerifrån,näst längst till vänster
Haha, här har vi ett Dolph-fan ser jag
Ta det inte så hårt mannen, dessutom så kvittar det om man så har 200 i IQ, man ska använda det också
Ett muskelberg som tappar bort svenskan efter en vecka i USA kallar jag inte smart, men jag skrev inte i tråden för att munhuggas om Dolph Lundgren utan om Johnny Depp

Citat:
Ursprungligen postat av secretlife
Ptja fast skönheten sitter väl i betraktarens öga?
Varför skulle Johnny depp som skulle kunna få precis vem han vill välja att gifta sig med Vanessa Paradis som jag personligen tycker inte alls ser speciellt bra ut?
Naiv som jag är så väljer jag att tro att gifter man sig så är det av kärlek, och troligtvis älskar han Vanessa väldigt mycket, så pjåkig är hon väl inte? ^^

Sedan om man nu ska vara otrogen, varför inte slå på stort och välja en tjej som skulle klassas som Guds gåva till människan?
Senast redigerad av Zelogath 2011-04-26 kl. 04:18.
Citera
2011-04-26, 04:25
Medlem
Citat:
Ett muskelberg som tappar bort svenskan efter en vecka i USA kallar jag inte smart, men jag skrev inte i tråden för att munhuggas om Dolph Lundgren utan om Johnny Depp

Folk måste väl få en chans att kommentera dina dumheter. Hans dialekt är ju såklart en del av hans image, fattar du väl. Han bryter ju på svenska i sina filmroller, och när han gör intervjuer i Sverige så bryter han på amerikanska. Klart att han kan tala ren svenska om han vill, men det är ju inte särskilt action-hjältigt.
Citera
2011-04-27, 02:57
Medlem
Citat:
Naiv som jag är så väljer jag att tro att gifter man sig så är det av kärlek, och troligtvis älskar han Vanessa väldigt mycket, så pjåkig är hon väl inte? ^^

Sedan om man nu ska vara otrogen, varför inte slå på stort och välja en tjej som skulle klassas som Guds gåva till människan?

"Kärlek gör till och med den fulaste vacker"
Inte för att nu vanessa tillhör kategorin "fulast" men...

I get your point, han skulle kunna få vem han vill och så väljer han en medelmåtta. Jag är besviken. Han skulle ju ha varit med MIG ju
Citera
2011-04-29, 10:02
Medlem
Marc Anthony e ju inte saa snygg som Affleck......samma scenario typ
Citera
2011-04-29, 12:13
Medlem
husseinbolts avatar
en ordentligt ;verskattad skadis som lever p[ sitt utseende g;r mest tramsfilmer.
Citera
2011-07-19, 12:28
Medlem
Dolph e ju MIT saa e nog inte saa dum.....men va vet jag

Love moves in mysterious ways kan man vel si.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in