2010-03-10, 18:32
Medlem
potatislandets avatar
Träffade på Tore Kullgren på 4ans buss över Västerbron i höstas, han verkade genomtrevlig och stod och skojade med ett gäng tjejkompisar.
Citera
2010-03-11, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozht
Håller med, träffa han på krogen i Lysekil för länge sedan (han var ett svin mot alla tjejer på dansgolvet, jucka, fladdra med tungan mm), då kommer det fram en kille till honom och vill ha en autograf, "E-type" spottar honom i ansiktet och säger "Om du hade varit en tjej hade du fått följa med upp på rummet, men nu är du inte det, och då kan du dra åt helvete"..
Samt att jag fick höra att han kastat runt ölflaskor på hotellrummet senare på natten.

Vill man ha E-types autograf så förtjänar man ju förvisso en spottloska i ansiktet ändå. Till och med karln själv insåg väl det.
Citera
2010-03-11, 14:23
Medlem
Wargs avatar
Kommer inte på några "tunga namn" jag stött på, men ett par mindre kända.

Tsatsiki, sett han en del där jag bor, var väl dock två år sedan nu. Ganska kort, smal, inte pratat med honom själv men han rör sig och pratar som en dryg kaxig jävel.

Ulf Adehlson, tydligen väldigt rolig (Mamma varit på middag hos Ulf)

Robinson-Zübeyde, är ungefär som på TV och låter likadant. Hon var tillsammans med min farbror, var med oss på skidresa till Alperna. Föredrar att dricka vin i backen istället för att åka! Hon var även hemma hos oss när jag fyllde 16, i päls.

Peter Haber, fyllgubbe samt enormt otrevlig.

Tom Ljungman, fortfarande relativt okänd. Var med i Patrik 2,5 eller vad fan den hette, han är alltså ung skådespelare som dessutom varit med i lite andra produktioner tror jag. Han och jag brukade hänga på samma forum, där det anordnades fester. Han är vääldigt social och trevlig/Energisk. En tjejtjusare har jag för mig, ganska kort, som jag ungefär runt 177. Går på Rytmus.

Dragan Joksovic, min extrapappa och hans bror kände Joksovic hyfsat och han var väldigt trevlig, dock får man anta att han kunde vara annat mot fiender. Har för mig Joksovic kom på min kusins dop.
Citera
2010-03-17, 10:49
Medlem
Lasse Berghagen är en gammal surkäring som tror att han är världskändis. Han ville ha kändisrabatt en gång när han köpte kaffe och blev fly förbannad när servitrisen sa nej till detta. Jag var själv med, satt och drack kaffe och observerade händelsen. Berghagen snackade en massa om att stämma kaféägaren och att det var oförskämt att inte veta vem han var.
Citera
2010-03-17, 10:51
Medlem
Tartaglias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muggler
Aftonbladets krönikör/bloggare Fotollsbrun a.k.a. Malin Wollin är däremot ett riktigt vidrigt as. Fy fan.

Vad kan du berätta om henne då?
Citera
2010-03-17, 22:04
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Andra partiledare då? i andra hand har jag hört att att Alf Svensson skall vara en dryg och otrevlig jävel. Däremot skall Hägglund och Ohly vara hyggliga prickar.

Alf Svensson slog till mig på armen och sa "men lyssna här nu!" när jag var en politiskt intresserad tonåring som kom för att lyssna och ställa några frågor i skolprojekt-syfte. Han var otrevlig som fan och gick inte att prata med.

Mer internationella kändisar: NOFX är ganska diviga >_<
Citera
2010-03-18, 04:27
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
Alf Svensson slog till mig på armen och sa "men lyssna här nu!" när jag var en politiskt intresserad tonåring som kom för att lyssna och ställa några frågor i skolprojekt-syfte. Han var otrevlig som fan och gick inte att prata med.

Mer internationella kändisar: NOFX är ganska diviga >_<

Det är inget fel på Alf sålänge man uppför sig och själv är artig och trevlig, säker på att du inte betedde dig som en idiot?
Citera
2010-03-18, 08:32
Medlem
Ted Åström är enligt min uppfattning en otrevlig jävel. När jag och några polare var på skidsemester i Österrike för några år sedan var naturligtvis Ted Åström där också. Första kvällen på hotellet trodde han att han skulle göra en likadan show som i Sällskapsresan men hotellchefen avbröt honom och bad honom sätta sig. Sedan trängde han sig före i liftkön och påpekade hela tiden att han var en "swedish actor and celebrity".
Citera
2010-03-18, 09:40
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel
Det är inget fel på Alf sålänge man uppför sig och själv är artig och trevlig, säker på att du inte betedde dig som en idiot?

Med tanke på att jag var där i skolärende skulle man nog kallat mig väldigt tillmötesgående... Alf var dessvärre inte det.
Citera
2010-03-18, 09:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleSpanarn
Ted Åström är enligt min uppfattning en otrevlig jävel. När jag och några polare var på skidsemester i Österrike för några år sedan var naturligtvis Ted Åström där också. Första kvällen på hotellet trodde han att han skulle göra en likadan show som i Sällskapsresan men hotellchefen avbröt honom och bad honom sätta sig. Sedan trängde han sig före i liftkön och påpekade hela tiden att han var en "swedish actor and celebrity".
Han är väl rätt kraftig försupen också?
Citera
2010-03-18, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han är väl rätt kraftig försupen också?

Ja, han var ju ingen sölis i hotellbaren precis. Var Sällskapsresan hans första och sista filmroll?
Citera
2010-03-18, 10:49
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleSpanarn
Ja, han var ju ingen sölis i hotellbaren precis. Var Sällskapsresan hans första och sista filmroll?

IMDB säger Polare 1976 och "Det brinner!" sista 2002? kanske inte en filmroll iofs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in