2005-07-25, 18:18
Medlem
Kenneth Lards avatar
Jeppson i The Ark.
Citera
2005-07-26, 12:17
Bannlyst
Lasse Berghagen har man ju hört en del om. En kompis till mig jobbar med förståndshandikappade barn. De skulle flyga från Arlanda till Landvetter, och eftersom barnen kan ta lite tid på sig bad min kompis personalen på flygplatsen om att få gå ombord på flyget lite tidigare än de andra, så att det inte skulle bli förseningar och krångel. "Visst", sa personalen, "vi ropar ut i högtalarna när ni kan gå ombord. Det blir lite före de andra ska gå ombord."

De gick och satte sig vid gaten och väntade på beskedet. Där någonstans satt även Lasse Berghagen. Det gick ett litet tag, flygvärdinnorna städade väl ur flygplanet eller nåt, men sen kom meddelandet i högtalaren:
"Passagerare till Göteborg: Vi ber er att vänta ett litet tag innan ni går ombord, vi har lite speciella gäster med oss idag som måste få gå före er andra."

Då reser sig Lasse Berghagen upp och går med näsan i vädret mot ingången. Speciell gäst my ass.
Citera
2005-07-26, 15:55
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattemellgren
Lasse Berghagen har man ju hört en del om. En kompis till mig jobbar med förståndshandikappade barn. De skulle flyga från Arlanda till Landvetter, och eftersom barnen kan ta lite tid på sig bad min kompis personalen på flygplatsen om att få gå ombord på flyget lite tidigare än de andra, så att det inte skulle bli förseningar och krångel. "Visst", sa personalen, "vi ropar ut i högtalarna när ni kan gå ombord. Det blir lite före de andra ska gå ombord."

De gick och satte sig vid gaten och väntade på beskedet. Där någonstans satt även Lasse Berghagen. Det gick ett litet tag, flygvärdinnorna städade väl ur flygplanet eller nåt, men sen kom meddelandet i högtalaren:
"Passagerare till Göteborg: Vi ber er att vänta ett litet tag innan ni går ombord, vi har lite speciella gäster med oss idag som måste få gå före er andra."

Då reser sig Lasse Berghagen upp och går med näsan i vädret mot ingången. Speciell gäst my ass.

Uuu, vad pinsamt. Han måste ha dött av skam när de riktiga "speciella" gästerna började kliva på. Vilken dåre....
Citera
2005-09-13, 01:42
Medlem
apskeletts avatar
Den yngre hr Skarskård uppfördes sig vid ett flertal tillfällen som ett totalp praktarsle mot folk på en krog jag ofta frekventerade några sommrar sedan. Alltid fullast och ställde massa orimliga krav med motivationen "vet ni vem min pappa är"
Citera
2005-09-13, 02:17
Medlem
Jiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Den yngre hr Skarskård uppfördes sig vid ett flertal tillfällen som ett totalp praktarsle mot folk på en krog jag ofta frekventerade några sommrar sedan. Alltid fullast och ställde massa orimliga krav med motivationen "vet ni vem min pappa är"

Om du menar skådisen A.S så jobbade jag ett par månader med honom för några år sedan. Alltid trevlig och korrekt även åt oss som hade "mindre viktiga" jobb under inspelningen, vilket man inte kan säga om alla skådespelare/artister.
Citera
2005-09-13, 02:20
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jii
Om du menar skådisen A.S så jobbade jag ett par månader med honom för några år sedan. Alltid trevlig och korrekt även åt oss som hade "mindre viktiga" jobb under inspelningen, vilket man inte kan säga om alla skådespelare/artister.
menar A.S.
och hur han var på jobbet kan jag inte yttra mig om men vet hur han betedde sig i göteborgs nattliv under vita lögner perioden..
Citera
2005-09-13, 02:25
Medlem
NoTruces avatar
Om det med trevlig menas "att ha ett par rejäla lökar och kuksugarmun" så tror jag nog att Jean-Pierre Barda är jävligt reko.
Citera
2005-09-13, 02:30
Medlem
Jiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
menar A.S.
och hur han var på jobbet kan jag inte yttra mig om men vet hur han betedde sig i göteborgs nattliv under vita lögner perioden..

Jo, inte känner jag honom annat än från en kort jobbperiod. Då fick jag iallafall ett bra intryck av honom. En annan syn på saken bara.
Citera
2005-09-13, 10:29
Medlem
Har hört följande från någorlunda säker källa.
Bruce Dickinson - Iron Maiden - Genomsympatisk.
Rob Halford - Judas Priest - Ett riktigt praktarsel.
Citera
2005-09-13, 11:34
Medlem
johnjohns avatar
Polarn krockade med Steve Harris också Maiden på en krog i sthlm. han var fan blyg och mycket försynt.
Citera
2005-09-13, 13:45
Medlem
Webbhildas avatar
Ma***n Tim*ll såg konstig ut på teve häromdan. Helskägg, rakad skalle och helplufsig i nyllet. Vad har hänt?
Citera
2005-09-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Webbhilda
Ma***n Tim*ll såg konstig ut på teve häromdan. Helskägg, rakad skalle och helplufsig i nyllet. Vad har hänt?

Han har väl varit sjukskriven tre månader. Stod i Exp häromdan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in