2012-09-16, 13:33
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl1
Den gamla kända kocken i Kockarnas kamp, kommer inte på vad han heter. Han verkar riktigt dryg
Leif Mannerström. Jag tycker också han ger ett synnerligen drygt intryck. Han försöker spela någon kökschef i programmet och tror att alla ska rätta sig efter honom, när han bara är en del i laget. Kanske missat att han inte står i ett restaurangkök för tillfället?

Många av kockarna verkar ha en jävla respekt för gubben dessutom, otroligt löjligt då alla ska vara på samma nivå i programmet. Mannerström borde visa lite mer ödmjukhet.
Citera
2012-09-16, 15:42
Medlem
Krickedixans avatar
Kändisar som varit otrevlig mot mig är.
Gösta Ekman - har aldrig haft en så otrevlig kund.
Jonas Gardell.
Sanna Ekman var rikigt dryg och otrevlig - kanske ett släktdrag?
Citera
2012-09-16, 17:47
Medlem
sphinxen_111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Kändisar som varit otrevlig mot mig är.
Gösta Ekman - har aldrig haft en så otrevlig kund.

Berätta mer.....
Citera
2012-09-16, 18:07
Medlem
rotbergs avatar
Min erfarenhet av kändisar är som många vuxna upplever det, försiktiga. Bättre att kallas dryg, än att få sina konversationer beskrivna på Internet. Jag är rätt frispråkig, men håller käften när jag inte känner omgivningen. Så uppfattar jag även mina kändiskontakter.
Citera
2012-09-16, 20:44
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sphinxen_111
Berätta mer.....

Det var på mitt första jobb och Gösta Ekman kom in i butiken och skulle hämta "grejer" gratis.
För att få dessa "grejer" gratis så måste kunden visa upp ett kort för att kunna få det.
Jag ber honom vänligt om hans kort och jag får mig en utskällning " Tror jag inte på honom? Tror jag att han skulle ljuga att han har ett kort? Litar jag inte på kunder? m.m.
Så gick han på i flera minuter och han var helt tokig.
Han kom in i butiken vid flera tillfällen och var otrevlig och dryg varje gång.
Jag har inte kunnat titta på Papphammar sedan dess eller något annat som han varit med i.
Citera
2012-09-16, 20:55
Medlem
Freshprinces avatar
Min flickvän har krockat med Helena Bergström på NK 2 gånger, ena gången fick hon frispel och gastade massa otrevliga saker. Bitchvarning.
Citera
2012-09-16, 21:27
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DVSGhustlah
Pugh Rogefeldt är en riktig gris.
Han försökte få till det med min morsa efter en spelning när hon var ca 15 år gammal och själv var han i 35 års snåret.

Fan vad kul det vore om din mamma råkar heta Lena!

http://www.youtube.com/watch?v=qlnzxNnHF4o
Citera
2012-09-16, 23:29
Medlem
Suburbias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshprince
Min flickvän har krockat med Helena Bergström på NK 2 gånger, ena gången fick hon frispel och gastade massa otrevliga saker. Bitchvarning.
Inte undra på... jag skulle också lacka om någon krockade mig två (!) gånger
Citera
2012-09-17, 00:58
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Leif Mannerström. Jag tycker också han ger ett synnerligen drygt intryck. Han försöker spela någon kökschef i programmet och tror att alla ska rätta sig efter honom, när han bara är en del i laget. Kanske missat att han inte står i ett restaurangkök för tillfället?

Många av kockarna verkar ha en jävla respekt för gubben dessutom, otroligt löjligt då alla ska vara på samma nivå i programmet. Mannerström borde visa lite mer ödmjukhet.
Mannerström har ju onekligen pondus och respekteras med all rätt av andra svenska kockar. En stor konstnär i köket har han ju varit i många år. Jag tror att han har ett rätt stort ego, när man möter honom på gatan så märks det alltför tydligt att han tycker om att bli igenkänd. Med en sån man i köket...suck!
Citera
2012-09-17, 01:00
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Det var på mitt första jobb och Gösta Ekman kom in i butiken och skulle hämta "grejer" gratis.
För att få dessa "grejer" gratis så måste kunden visa upp ett kort för att kunna få det.
Jag ber honom vänligt om hans kort och jag får mig en utskällning " Tror jag inte på honom? Tror jag att han skulle ljuga att han har ett kort? Litar jag inte på kunder? m.m.
Jag har inte kunnat titta på Papphammar sedan dess eller något annat som han varit med i.

Nej vad besviken jag blir... Jag ÄLSKAR Gösta Ekman.... Jag får väl intala mig att du är ett troll eller nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av anyone
Vill bara bekräfta att Berghagen är hur trevlig som helst.
Första gången han och jag möttes var för att vi båda jobbade i samma trappuppgång och han började heja på mig vid namn innan jag riktigt fattade att han hade Berghagen productions en trappa upp.

Sägs ju att Lill-Babs är supertrevlig också. Kanske är de det trevligaste paret som någonsin existerat?
Senast redigerad av manamanah 2012-09-17 kl. 01:03.
Citera
2012-09-17, 01:29
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Nej vad besviken jag blir... Jag ÄLSKAR Gösta Ekman.... Jag får väl intala mig att du är ett troll eller nåt.
Det har väl framkommit i andra inlägg att Gösta Ekman är en otrevlig gubbe. Nu när jag tänker efter kan jag mycket väl föreställa mig Ekman som en vresig och skällande typ, när han inte får precis som han vill.
Citera
2012-09-17, 12:27
Medlem
Citat:

Var i en livsmedelsbutikbutik och Gösta Ekman gick fram till kassan FÖRE oss som stod i en kö.
Helt självklart för honom tycktes det.
Sanna Ekman ser så jävla stoppig ut när jag sett henne på Södermalm.
Vad är det för släktdrag egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in