2008-08-04, 12:51
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Dregen från Backyard Babies sägs vara en jävla typ. Typ "hej, jag är bäst och coolast i hela världen".
Man mår ju dessutom illa av att bara kolla på honom.
Han är ju stencool! Jag har försökt trigga honom genom att endast kalla honom för "Dreten", och hans orkester för "The Backyard Ladies". Vid ett tillfälle rättade han mig artigt, och jag rättade honom tillbaka med en hänvisning till TKU. Han bara garvade åt saken
Citera
2008-08-04, 14:49
Medlem
Jag har jobbat åt ett flygbolag en gång i tiden, där dök det upp en rad kändisar.

Om man ska ta dom otrevligaste svenska kändisarna så är det dött lopp mellan Carola, Martin Timell och Helena begström.

Carola körde ofta med "vet du inte vem jag är".
Helena tyckte att vi skulle ge henne särbehandling hela tiden och hennes stackars man skämdes jämt.

Trevligaste kändisen är utan tvekan Uefa bossen Lennart Johansson.
Citera
2008-08-04, 15:29
Medlem
otrevligaste kändisarna

1. Fiaskotönten Dr Alban (utan konkurrens)
2. Martin Timell (god tvåa, så jävla dryg)
3. Annelie Rydé (självöverskattande fjant)
4. Alexander Bard (tragikomisk tomte)

(Trevligaste som jag har träffat
1. Sven Wollter
2. Pernilla August
3. Lasse Hallström
4. Jonas Hallberg
Citera
2008-08-04, 16:02
Medlem
RigmorMortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av city sombrero
Vi kan kalla mina tre nyckelord, där bl a "TV-shop" ingår, för en komplicerad rebus. Så ingen person eller organisation misstänkliggörs, här eller på jobbet (jag själv t ex). Eftersom Flashback har många läsare.

'Komplicerade rebusar' gillar jag ICKE...
Citera
2008-08-04, 18:38
Bannlyst
Såg Dregen och pojkarna på sommarkrysset häromdagen. Fuck off and Die heter nya singeln. Ingen hit. Guran hängde stilenligt väldigt lågt, men det måste ha blivit felmåttat ett par decimeter den här gången för han fick nästan stå dubbelvikt. Eller så är armarna hans för korta helt enkelt.
Citera
2008-08-04, 19:18
Medlem
Stekt bacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Ja, alldeles for mycket OT.

Pharrell ar ocksa ett totalt javla praktsvin som jag verkligen hatar och onskar att han forsvann. Pastar att han har jordnara men har ett av de storsta egon av alla jag traffat.

Kan du inte berätta något mer om Pharell, jag är vansinnigt nyfiken. Varför han var otrevlig tex.
Citera
2008-08-04, 19:23
Medlem
whogivesafucks avatar
Stötte ihop med Magnus Uggla en gång för länge sedan. Så förbannat dumdryg och märkvärdig
Citera
2008-08-04, 19:37
Medlem
5starGs avatar
tycker sångarn i hästpojken verkar vara en dryg jävel... eller så kanske är han bara jävligt pundad
såg han inne på t-livs på andra lång, han luktade sprit och köpte folköl
Citera
2008-08-04, 19:54
Bannlyst
Mattias Klum, fotografen, är världskänd i sitt skrå och extremt trevlig. Jag snackade bort två timmar med honom i samband med flygförsening i L.A. Så jäkla ödmjuk! Han hade just turnerat runt med Folke Ryden och prins Carl Philip (som för övrigt fick skaka galler i Sydamerika eftersom han inte hade pass, läste om det senare).

Först när vi bytte visitkort förstod jag vem han var. Han pratade mest om att han var frilansfotograf och gillade sina barn och naturen. Jag är ingen miljömupp men hade fler varit som Klum skulle jorden säkert vara trevligare.

När vi sa hejdå frågade jag vad han gjort i L.A. Förhandlat om filmkontrakt visade det sig. Vet inte hur det gått.

Jäklar, sorry. Jag har irriterat mig på alla som postar om trevliga kändisar i den här tråden och gör till slut samma dundertabbe själv. Skämmes!

Jag undrar om Klumen var så jäkjla trevlig förresten.
Senast redigerad av ewws 2008-08-04 kl. 20:00.
Citera
2008-08-04, 22:19
Medlem
RigmorMortiss avatar
Lars Ramqvist lär vara ett svin. Ingen förstahandsinfo dock. Någon som kan fylla på?

Ulf Nilsson/Expressen verkar inte alltför sympatisk.

Claes Åkesson lyckades framstå som en dumdryg jävel under sina tidiga år inom televisionen. Verkar dock som han skärp till sej.

Instämmer med föregående; Trevliga kändisar är OT.
Citera
2008-08-04, 22:27
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secundus
Klockrent inlägg. Du har alltså mer förstahandserfarenhet av en viss känd person, detta i form av att han bett dig släcka en cigg, och alla du känner som träffat honom hatar honom intensivt (ojoj). Av detta drar du slutsatsen att jag ljuger om att samma kända person skulle ha varit trevlig mot mig? För ”svårare än så är det inte”. Dig går det minsann inte att lura.

Jag har träffat honom flera personer och känner flera av hans "vänner" som intygar samma sak. Du å andra sidan ljuger arslet av dig. Enkelt.
Citera
2008-08-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Han är ju stencool! Jag har försökt trigga honom genom att endast kalla honom för "Dreten", och hans orkester för "The Backyard Ladies". Vid ett tillfälle rättade han mig artigt, och jag rättade honom tillbaka med en hänvisning till TKU. Han bara garvade åt saken

va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in