2008-09-03, 23:35
Bannlyst
Glömde : Snoop Dogg är trevlig enligt en gammal vän!
Citera
2008-09-03, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amenvisst
Satt på ett fullsatt donken förra året och drog i mig ett par cheeseburgare, och rakt framför mig dymper Michael Nyqvist ner, han hade inte köpt någon mat utan bara satte sig ner helt själv. Jag tänker som så att han hör säkert dagligen alla vanliga "fanrepliker" så jag låter bli.

Plötsligt stirrar han obehagligt på mig och kläcker ur sig: "Hörredu, jag heter Michael Nyqvist!"
Jag kontrar med: "Jaha?"
Han fortsätter med en suck när han inleder sin nästa mening med "MMMMM, har du lust att ställa dig i kön åt mig?"

Jag tackade nej och bad honom hålla sig inne vid regniga dagar så att han inte drunknade. Sjukt dryg person!

hahaa jasså :P Nyqvist bor i porten bredvid mina föräldrar och han hälsar alltid väldigt trevligt på min pappa. Dom har pratat många gånger och jag har bara hört goda ord om Nyqvist
Citera
2008-09-03, 23:46
Medlem
No_Mores avatar
Jag mötte Lassie. Hon var trevlig.

I övrigt, I don't kiss and tell.
Citera
2008-09-03, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fria Riddaren

Magnus Uggla skall ryktesvis vara helt vidrig.
Har träffat honom två gånger, jag tyckte han var otroligt rolig. Tycke och smak tror jag.
Glömde ju den värsta.
Jonas Gardell.
Arrogant översittartyp, som drar till med homosexargument så fort någon säger emot honom.
Citera
2008-09-03, 23:48
Bannlyst
Dr alban fy fan vad obehaglig
Citera
2008-09-03, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypokondria
Från Klyxa :

Klyxa har helt fel, kanske ett troll? Vad vet jag ?

Helt fel i vad? Att finnarna är dryga eller?, det är klart att jag kanske inte träffade på dom när dom var på tårtkalas humör!
Citera
2008-09-03, 23:54
Medlem
No_Mores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Dr alban fy fan vad obehaglig

Tänk att ligga tillbakalutad för en 7-timmars helrenovering av slasktratten och så kommer han in och belägrar stolen och dig med sitt flin.

Då är det bra med en cyanidkapsel, vill jag lova.
Citera
2008-09-03, 23:55
Medlem
paulie_walnutss avatar
Den otrevligaste/drygaste av alla måste ändå vara Stefan Sauk.
En kompis till till en kompis till mig, som är polis, var på väg hem i sin privata bil.
Bilen bakom kör väldigt nära och tutar och har sig. (Vägen var smal och det gick inte att köra om)
Till slut tröttar polisen, stannar bilen och går ut. Detsamma gör natuligtvis tuppen Sauk. Därefter kommer följande ordväxling, aningen dramtatiserad av undertecknad, men med den huvudsakliga kontentan intakt:
Polisen: Vad tror du att du håller på med?
Sauk: Hörru du, du ska ta det jävligt lugnt. Vet du vem jag är?
Polisen: Hörru du Stefan Sauk, nu lugnar du ner dig. Jag är polis. Gå och sätt dig i bilen igen innan jag griper dig.

Varpå Stefan Sauk går tillbaka med svansen mellan benen till sin bil.

Jag blir mycket tillfredsställd när jag tänker på den här situationen.
Citera
2008-09-04, 00:06
Medlem
setermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Har träffat honom två gånger, jag tyckte han var otroligt rolig. Tycke och smak tror jag.
Glömde ju den värsta.
Jonas Gardell.
Arrogant översittartyp, som drar till med homosexargument så fort någon säger emot honom.
Ja, hatar också Jonas Gardell. Kollade på hans "standup show" på TV nyss. Dryg jävel. Sen envisas han med att röra sig bögigt liksom bara för att markera.
Citera
2008-09-04, 00:49
Medlem
Dehstas avatar
Stefan Sauk

Är jävligt dryg och lite hotfull på fyllan. Men bara om den fege fan har massa polare med sig.

Som alla andra mao
Citera
2008-09-04, 05:55
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paulie_walnuts
Den otrevligaste/drygaste av alla måste ändå vara Stefan Sauk.
En kompis till till en kompis till mig, som är polis, var på väg hem i sin privata bil.
Bilen bakom kör väldigt nära och tutar och har sig. (Vägen var smal och det gick inte att köra om)
Till slut tröttar polisen, stannar bilen och går ut. Detsamma gör natuligtvis tuppen Sauk. Därefter kommer följande ordväxling, aningen dramtatiserad av undertecknad, men med den huvudsakliga kontentan intakt:
Polisen: Vad tror du att du håller på med?
Sauk: Hörru du, du ska ta det jävligt lugnt. Vet du vem jag är?
Polisen: Hörru du Stefan Sauk, nu lugnar du ner dig. Jag är polis. Gå och sätt dig i bilen igen innan jag griper dig.

Varpå Stefan Sauk går tillbaka med svansen mellan benen till sin bil.

Jag blir mycket tillfredsställd när jag tänker på den här situationen.
Den som fått bevittna det! Men f.ö, Robert Gustavsson är en riktig typ. Jonas Gardell ska vi inte snacka om! Han tar alltid fram att han är bög när han ska göra nåt, den som ifrågasätter honom är givetvis homofob. Mark Levengood är jävligt trevlig o rolig!
Citera
2008-09-04, 07:06
Medlem
njetski-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Jan Guillou, Michael Jackson och han programledaren för Sanningens Ögonblick.

Wow! Du har träffat Michael Jackson och kan intyga att han är otrevlig? Imponerande. Berätta mer.

För att sammanfatta denna tråd:
Gene Simmons finns det delade meningar om
Jonas Gardell är en gnällig och allmänt otrevlig typ
Dr Alban verkar värst av alla
...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in