Ok, nu vill jag redan från början påminna om att alla kan ha en dålig dag.. och så även dessa personer... men så här var de i alla fall när jag träffade dem:
Martin Timell, tio år sen på en krog. Sa att han hette typ Göran eller nåt liknande när vi skakade hand. Sjukt dryg och otrevlig.
Mikael Persbrandt skrämde inte helt oväntat upp en hel krog (mycket stor sådan) när han brakade in med rakat huvud och stupfull började dunka nävarna i bardisken och gapa som en apa. Allmänt gorilla-beteende, vilt sådant.
Torsten Flink är lika läskig till vardags som på scen. I alla fall pissade jag nästan på mig när jag snackade med honom då och då under en utekväll ihop, man ville helst slippa möta hans blick alls. En liten hobby han verkade ha var att sno med sig inredning från restauranger.
Henrik Schyffert verkade dryg och otrevlig en kväll, ca 10 minuter för ca 8 år sen. Kan ha förändrats...
Han som klär ut sig till tjej, glömde fan va ha heter nu, jo Christer, han är INTE kul att passa upp på. Diva minst sagt. Usch.
Lisa Nilsson var lite diva-tjurig när jag expedierade henne en gång för ca 15 år sen. Kan ju också ha ändrats...
En av Solstollarna (vem vet jag inte) var lite slemmig mot en fd flickvän för ca 15 år sen. Fast trevlig. Men lite märklig och kanske lite slemmig menade hon.
Så över till de TREVLIGARE kändisarna.
Här är några som toppar min lista: Kim Andersson, Martin (yeah wow wow), Agneta Sjödin, Markoolio, Alicia Keys, Marit Bergman, Arja S. Orup, Robin, Lena Nyman, Titiyo. Riktigt genuint sjukt trevliga människor allihop.