Per Morberg ska vara halvt psykopat och osympatisk har jag hört. Väldigt otrevlig på flygplatser, enligt den jag pratade med. Per var hennes idol också så hon blev helt förstörd då hon insåg hur socialt efterbliven mannen är (inget fel på hans program eller mat dock!).
Tilde de Paula ska tydligen vara trevlig men helt vilsen. Mumlar saker för sig själv när hon vet att andra hörde. När hon skulle flyga till Malaysia för att spela in
Kändisdjungeln så stod hon och pratade med sig själv om hon hade ringt och sagt hejdå till sina barn eller inte, det slutade med att hon ringde upp dem... Och det visade sig att hon faktiskt redan sagt adjö
Justitiekanslern
Göran Lambertz måste nog vara den underligaste människan jag mött. Eller mött och mött, jag har suttit bredvid honom på tåget ett antal gången. Mannen kan hosta en i ansikte utan att bry sig, smacka med läpparna högt, peta sig i öronen och mumla samtidigt som han tittar i sina papper och gör anteckningar. Att han sen också har ett ständigt knullrufs och glasögonen långt nere på näsan gör bara honom ännu mer komisk. (en gång satt han på golvet i tåget och tittade på sina papper, något är underligt med honom).
Träffade förresten
Kishti Tomita på tåget här i veckan. Väldigt kort dam. Hon var artig nog att ställa sig gången bort från stolarna när hon pratade i telefon - antingen så ville hon vara privat eller så tycker hon att det är otrevligt att prata högt i mobilen bland andra människor.