2011-09-30, 22:35
Medlem
TrueBromances avatar
Per Morberg ska vara halvt psykopat och osympatisk har jag hört. Väldigt otrevlig på flygplatser, enligt den jag pratade med. Per var hennes idol också så hon blev helt förstörd då hon insåg hur socialt efterbliven mannen är (inget fel på hans program eller mat dock!).

Tilde de Paula ska tydligen vara trevlig men helt vilsen. Mumlar saker för sig själv när hon vet att andra hörde. När hon skulle flyga till Malaysia för att spela in Kändisdjungeln så stod hon och pratade med sig själv om hon hade ringt och sagt hejdå till sina barn eller inte, det slutade med att hon ringde upp dem... Och det visade sig att hon faktiskt redan sagt adjö

Justitiekanslern Göran Lambertz måste nog vara den underligaste människan jag mött. Eller mött och mött, jag har suttit bredvid honom på tåget ett antal gången. Mannen kan hosta en i ansikte utan att bry sig, smacka med läpparna högt, peta sig i öronen och mumla samtidigt som han tittar i sina papper och gör anteckningar. Att han sen också har ett ständigt knullrufs och glasögonen långt nere på näsan gör bara honom ännu mer komisk. (en gång satt han på golvet i tåget och tittade på sina papper, något är underligt med honom).

Träffade förresten Kishti Tomita på tåget här i veckan. Väldigt kort dam. Hon var artig nog att ställa sig gången bort från stolarna när hon pratade i telefon - antingen så ville hon vara privat eller så tycker hon att det är otrevligt att prata högt i mobilen bland andra människor.
Citera
2011-10-01, 20:28
Medlem
UNIKEFFs avatar
Per Morberg har ADHD vilket han avslöjade i senaste avsnittet av "Den stora matresan". Det förklarar hans enorma energi.
Citera
2011-10-19, 00:34
Medlem
sanddrakes avatar
Satt på treans buss i em (en sån med AA-ring längst bak) mittemot "komikern" Mårten Andersson (driver RAW) som hade sällskap med en för mig okänd person men det verkade vara någon som driver konkurrerande verksamhet. Mårten satt hela vägen från fridhemsplan till tjärhovsplan och försökte bräcka sin kollega gällande alltifrån hur många slutsålda föreställningar han har, hur många nya förmågor han upptäckt och hur jävligt bra dom är, alla nya koncept han har på gång osv... munhuggandet som börjat lite vänskapligt trappades upp under resans gång och vid slussen var det riktigt underhållande när Mårten med alltmer krampaktigt leende försöker dölja hur arg han är på sig själv för att han inte kan lägga band på sig utan "måste vara bäst". Hans kompis verkar dock tycka att det är lika underhållande som vi andra. När jag och Mårten ska gå av bussen vid tjärhovsplan kan han inte hålla sig längre, utan låter all sin frustration gå ut över en kvinna med barnvagn som tydligen inte varit snabb nog att gå av bussen eller om det var så att hon trängde sig före. En helt oproportionerlig råutskällning påbörjas, jag har fortfarande hans avslutande: idioooooooooot ringande i öronen.

(mitt första inlägg kunde handlat om något trevligt , kan inte hjälpas )
Citera
2011-10-19, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosiwago
Otrevliga:

Chris Barrie (brittisk skådis från bl.a. Red Dwarf): har varit otrogen ett flertal gånger, bland annat då hans fru skulle ha barn!
Tråkigt att höra, eftersom jag gillade honom både i Red Dwarf och Brittas Empire.
Citera
2011-10-19, 06:30
Medlem
Jonny666s avatar
Per Moberg träffade jag i en mataffär en gång när han sniffade grönsaker, jag började plocka i grönskaker i en påse, han sa: - nej nej dom där ska du inte ha och plockade en påse till mig och var väldigt trevlig.

Citat:
Ursprungligen postat av TrueBromance
Per Morberg ska vara halvt psykopat och osympatisk har jag hört. Väldigt otrevlig på flygplatser, enligt den jag pratade med. Per var hennes idol också så hon blev helt förstörd då hon insåg hur socialt efterbliven mannen är (inget fel på hans program eller mat dock!).

Tilde de Paula ska tydligen vara trevlig men helt vilsen. Mumlar saker för sig själv när hon vet att andra hörde. När hon skulle flyga till Malaysia för att spela in Kändisdjungeln så stod hon och pratade med sig själv om hon hade ringt och sagt hejdå till sina barn eller inte, det slutade med att hon ringde upp dem... Och det visade sig att hon faktiskt redan sagt adjö

Justitiekanslern Göran Lambertz måste nog vara den underligaste människan jag mött. Eller mött och mött, jag har suttit bredvid honom på tåget ett antal gången. Mannen kan hosta en i ansikte utan att bry sig, smacka med läpparna högt, peta sig i öronen och mumla samtidigt som han tittar i sina papper och gör anteckningar. Att han sen också har ett ständigt knullrufs och glasögonen långt nere på näsan gör bara honom ännu mer komisk. (en gång satt han på golvet i tåget och tittade på sina papper, något är underligt med honom).

Träffade förresten Kishti Tomita på tåget här i veckan. Väldigt kort dam. Hon var artig nog att ställa sig gången bort från stolarna när hon pratade i telefon - antingen så ville hon vara privat eller så tycker hon att det är otrevligt att prata högt i mobilen bland andra människor.
Citera
2011-10-19, 16:00
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rick-ransom
Lar vara mycket vanligt - Lasse Åberg är otroligt tråkig privat och han som jag inte minns namnet på i Galenskaparna är oxo tråkig så att klockorna stannar...

Jag tror det är ett sätt för dem att "gå från jobbet" helt enkelt

Lasse dissade min penna när jag bad om autograf. Men det var ju Åberg så jag förlåter honom ^^
Citera
2011-10-19, 17:54
Medlem
lill-namgrebs avatar
Jag minns det inte själv med tanke på min låga ålder vid tillfället, men mina föräldrar har återberättat det för mig. Tydligen när jag var 2-3 år gammal så råkade Martin Timell gå in i mig, han vände sig om klappade mig på huvudet och bad om ursäkt.

Kan vara lite svårt att avgöra om han är otrevlig eller trevlig med denna information, men han hade vett nog att be om ursäkt i alla fall.
Citera
2011-10-19, 19:41
Medlem
PeterBorossys avatar
Per Moberg är trevlig mot folk han känner respekt för (väldigt få), han är bäst på att ta plats och vara bäst vilket han inte tar avstånd ifrån att visa.

Mikael Persbrandt är jättetrevlig trots rykten.

Alex Shulman är också en trevlig och seriös kille som tar sitt jobb på största allvar.
Citera
2011-12-04, 18:51
Medlem
snabelelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Lasse dissade min penna när jag bad om autograf. Men det var ju Åberg så jag förlåter honom ^^

jag har paddlat kajak med Lasses brorsa en gång, en väldigt trevlig karl, haft ett litet förhållande med Lasses brorsdotter, oxå en trevlig Åbergare..Åbergs är trevligt folk, likaså Lasse
Citera
2011-12-16, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyscoop
Lasse Kronér har jag beskådat med någon meters avstånd, pratade dock aldrig med honom. Han verkade lika klämkäck som på tv, pratglad, skrattade mycket och var till synes en "go göbbe". Kan tillägga att jag "träffade" honom på liseberg, han hade åkt Balder med ett gubbgäng och köpte massvis av foton från sin åktur. Kom fram en liten pojke och ställde den självklara frågan "Är det du som är Lasse Kronér?" varav han svarade med ett kort "ja". Pojken rusade därifrån överlycklig, rätt rolig syn.
Min tidigare granne var haschkran åt den mannen långt innan TV-tiden iallafall enligt hans utsago.
Citera
2011-12-16, 05:51
Bannlyst
Grym tråd! Mycket rolig läsning! (:
Citera
2011-12-16, 06:07
Medlem
Måste bara säga att Lasse Berghagen är förbannat trevlig! Mötte honom ibland på Strandvägen på väg mot jobbet och han hälsade alltid på mig (även att vi inte känner varandra). T.o.m en gång (sista gången vi sågs)på ICA Karlaplan så stod vi och snackade i en kvart hur svårt det är att få till en bra sufflé. Måste vara Sveriges mest avslappnade och öppna kändis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in